Bobbylove Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Sug meg a! Skal faen meg demo og soldier få update før engie?? Nå blir engie 100% ubrukelig. Djeez. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 JA! Det var dette jeg trodde og håpet ville skje, soldier vs demoman. Dette kommer til å bli genialt, soldier team skal vinne >:3 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Kansje poll om Soldier vs Demoman? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Herre, jeg håper dette syvende våpenet er et meleevåpen. Stakkars Engineer. Liker måten de har gjort det på riktignok, selv om det kanskje kan føre til at veldig mange spiller disse to klassene? Frister å gå inn og spille for å ta en titt. Er vel snart 2 måneder siden jeg spilte TF 2 sist... Endret 11. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jaja, kjære demomenn har ikke noe sjans (til nå) for Soldiers leder med 100'000 kills Dette er den mest episke updaten som har kommet til nå om du spør meg da. Er sykt morro med alt dette kaoset ^_^ Men Poenge telleren stoppet helt for litt siden, noen som vet hva som har skjedd??? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nå har jeg ikke vært inne å sjekket, men var det ikke slik at poengtelleren oppdateres med 24-timers intervall? Isåfall er det årsaken til at det har stoppet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Var innom spillet en tur i går - og Valve har oppnådd akkurat det folk klagde på før: Nå spilles det bare de klassene som har neste update. Men denne gangen er det ikke en gang noen våpen ute før alle er enten Soldier eller Demoman. Men jeg bommet nok stygt i min beregning ettersom det kan se ut som om klassene får nye leketøy ganske snart. Men - jeg må si Valve virkelig jobber når de først drar i gang noe slikt. De får også oss til å jobbe, faktisk. Nå har de satt i gang en konkurranse hvor premien er et item det vil finnes bare ett av og som har vinnerens navn gravert på seg. Og dere som er glad i å trykke på lenker vil se en velkjent avisside vi fikk se for en god stund siden. Pokker ta Valve og deres evner til å lage et stort bilde av mye merkelig møl vi får servert fra dem! Endret 12. desember 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ser ut som Soldier vil vinne B) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Interessant måte å oppdatere spillet på. Gleder meg til neste uke, da får vi vel de første våpnene (?) @(FG)Jonas - It's too soon to tell Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Electronic Arts gjorde noe lignende med Battlefield 1943 på Xbox Live Arcade og PlayStation Network. Den første platformen som var først til å få èn million drepte motstandere fikk det nye kartet først. Ellis i Left 4 Dead 2 heier i hvert fall på Soldier. Han har joinet Facebookgruppa "Soldier or go f*ck yourself!". Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Ellis i Left 4 Dead 2 heier i hvert fall på Soldier. Han har joinet Facebookgruppa "Soldier or go f*ck yourself!". Haha xD Men Soldier leder enda med 100'000 kill da Har ikke moret meg så mye i dette spille siden det kom, en uke med blodig krig >:3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Håper virkelig at Demoman vinner, kan ikke fordra Soldier. Det er litt kjipt at jeg ikke får deltatt på dette, det hadde vært gøy. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Litt kjipt dette her. Medicer har en tendens til å gå for soldiere fremfor demoer, noe som resulterer i at soldiere får en automatisk fordel :/ Soldier er sterk nok fra før, demo har større behov for et ekstra våpen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Ingen av dem trenger faktisk nye våpen, de er gode nok som det er. Den som trenger hjelp er Engineer. Når det er sagt er jeg glad de tar ham til sist, og gjør unna Demoman og Soldier samtidig. Da slipper vi i hvert fall det sinnsyke rushet vi ser nå av Demomen eller Soldiers mot mannen med orange hjelm. Angående Medicpreferanser setter jeg Demoman mye høyere enn Soldier. Løper fortere, har mye mer å skyte før han må reloade og er best av de to mot sentryreir og folkemasser. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror nok at det er best om engineeren får oppdateringen sin sist, så kan de tilpasse det etter hvilke ting demo og soldier har fått. Foretrekker også soldier nå da, liker bare ikke demoman. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Heier på demo, siden jeg spiller han mer enn soldier, men det er kanskje ikke noen grunn til at det plutselig skulle snu nå. Lurer på hva slags våpen som er så "generelt" at det blir det samme hvem som får det..? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Enten er det et meleevåpen (noe jeg egentlig tror det er) eller så er det rett og slett slik at de har kommet opp med ett våpen ekstra for hver klasse. Ikke verre en det. Selv har jeg trukket den slutningen at jeg faktisk ikke bryr meg om hvilken klasse som vinner. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Blir vel nødt til å spille litt når jeg får nett på PCen. Har aldri spilt uten veldig høy ping før. Håper litt på at demoman vinner siden jeg er forferdelig til å utnytte våpnene, men i grunnen er jeg også dårlig til å bruke soldier. Brukt 1-3 timer på han. Endret 12. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Demoman trenger alternativer til SPAMMOMAN tacs. Ihvertfall kompetitivt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tipper Valve kommer med en ny update/updates senere der alle får ett våpen til slik at alle har fått like mye :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå