DurinVIII Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hellfragger.no #4 Arena Only - 81.166.125.39:21300 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Min siste TF2 kreasjon i Gmod:-) Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 En gjeng av oss har spilt endel The ship i det siste. Ingenting slår en runde med paranoide FG folk, kald pils og The Ship. Si ifra hvis noen fler har lyst å bli med. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er jaggu keen på the ship Falt helt ut av tf2 pga skole osvn men. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er bedre om dere heller lager en felles-tråd for The Ship og heller fortsetter diskusjonen der, da dette er tråden for Team Fortress 2. Nå kommer snart Left 4 Dead 2 ut - hvor fort etter det tror dere første nyheten om neste TF2-oppdatering kommer når noen av folkene i Valve nå flyttes tilbake til det spillet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 En gjeng av oss har spilt endel The ship i det siste. Ingenting slår en runde med paranoide FG folk, kald pils og The Ship. Si ifra hvis noen fler har lyst å bli med. Wtf er The Ship? Har småbegynt med TF2 igjenn nå, jeg suger visst hardt : D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er bedre om dere heller lager en felles-tråd for The Ship og heller fortsetter diskusjonen der, da dette er tråden for Team Fortress 2. Nå kommer snart Left 4 Dead 2 ut - hvor fort etter det tror dere første nyheten om neste TF2-oppdatering kommer når noen av folkene i Valve nå flyttes tilbake til det spillet? En uke kanskje? Dem vil vel ikke ha en masse flukt fra L4d eller tf2 vil jeg tru Jeg gleder meg som fy til de siste tre oppdateringene jeg da! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror det tar lenger enn en uke, med mindre de allerede har det meste klart. Og fortsatt er det mye som må jobbes med, med tanke på balansering og slikt. Er det bare meg eller har sentryguns fått en veldig lav hp på lavere levels? Og når fikk Spy muligheten til å bruke fiendens teleporter? Det er jo helt herlig! Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Tror det tar lenger enn en uke, med mindre de allerede har det meste klart. Og fortsatt er det mye som må jobbes med, med tanke på balansering og slikt. Er det bare meg eller har sentryguns fått en veldig lav hp på lavere levels? Og når fikk Spy muligheten til å bruke fiendens teleporter? Det er jo helt herlig! Tips: Finn en fiendtlig teleporter entrance, og vær sikker på at engineeren er nærmere exit. Sap teleporteren, og still deg oppå. Vent. Hilarity ensues. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 http://tf2.com/post.php?id=2974 Hs lol! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som ser the pun i bildet av bilen til Sniperen? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 jepp, se på skiltet på bilen, og på det jeg skrev over her ;D Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Det var visst ikke det som var the pun, men nå vet jeg det :] Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Spiller TF2 Dodgeball/Ping-Pong med ein venn Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hehe, hva var det pun på bilbildet da? Syns HS 101 var morsom nok jeg Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hehe, hva var det pun på bilbildet da? Syns HS 101 var morsom nok jeg Bilen er en campingbil. Eller såkalt camper på engelsk. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 This seemed like the likeliest form of transportation for a Sniper, som bocoraton sa, camper. altså stå stille er den beste "transporten" hans ;D Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det sitat greiene klikka litt, men det med oppdateringen til tf2 som du snakka om AltF4. Vel tror de kanskje begynner å hinte mer og mer, etter at l4d2 er ute. Men av en eller anna grunn tror jeg at updaten kommer til jul, som en gave fra Valve Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det å slippe en stor update like før jul er å ordne seg med ekstraarbeid i jula. Det blir bestandig bugs som må fikses, ting som må balanseres samt en del andre justeringer. Håper på en update før jul, men tror det blir januar/februar. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Wer har desverre helt rett. Ikke bare er det mye jobb med en oppdatering, men Left 4 Dead 2 kommer til å kreve veldig mye etterarbeid så fort millioner av folk finner det som måtte være galt i spillet. Dessuten tror jeg de venter med å slippe oppdatering til fler folk spiller - med tilhørende gratishelg og klingende mynt i lomma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå