Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre om dere heller lager en felles-tråd for The Ship og heller fortsetter diskusjonen der, da dette er tråden for Team Fortress 2.

 

Nå kommer snart Left 4 Dead 2 ut - hvor fort etter det tror dere første nyheten om neste TF2-oppdatering kommer når noen av folkene i Valve nå flyttes tilbake til det spillet?

 

 

Lenke til kommentar

Det er bedre om dere heller lager en felles-tråd for The Ship og heller fortsetter diskusjonen der, da dette er tråden for Team Fortress 2.

 

Nå kommer snart Left 4 Dead 2 ut - hvor fort etter det tror dere første nyheten om neste TF2-oppdatering kommer når noen av folkene i Valve nå flyttes tilbake til det spillet?

En uke kanskje? Dem vil vel ikke ha en masse flukt fra L4d eller tf2 vil jeg tru :)

Jeg gleder meg som fy til de siste tre oppdateringene jeg da!

Lenke til kommentar

Tror det tar lenger enn en uke, med mindre de allerede har det meste klart. Og fortsatt er det mye som må jobbes med, med tanke på balansering og slikt.

Er det bare meg eller har sentryguns fått en veldig lav hp på lavere levels?

Og når fikk Spy muligheten til å bruke fiendens teleporter? Det er jo helt herlig!

Lenke til kommentar

Tror det tar lenger enn en uke, med mindre de allerede har det meste klart. Og fortsatt er det mye som må jobbes med, med tanke på balansering og slikt.

Er det bare meg eller har sentryguns fått en veldig lav hp på lavere levels?

Og når fikk Spy muligheten til å bruke fiendens teleporter? Det er jo helt herlig!

Tips:

 

 

Finn en fiendtlig teleporter entrance, og vær sikker på at engineeren er nærmere exit.

Sap teleporteren, og still deg oppå.

Vent.

Hilarity ensues.

 

 

Lenke til kommentar

Wer har desverre helt rett. Ikke bare er det mye jobb med en oppdatering, men Left 4 Dead 2 kommer til å kreve veldig mye etterarbeid så fort millioner av folk finner det som måtte være galt i spillet.

 

Dessuten tror jeg de venter med å slippe oppdatering til fler folk spiller - med tilhørende gratishelg og klingende mynt i lomma.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...