Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har ETF2L startet opp igjen, ny sesong. Fra Norge har vi Resistansen som beste, deretter har vi Team Effort og Quack Attack i 5. div. og til slutt "Romperytterne" (ja, jeg kan å stave, det kan ikke grunnleggerne av klanen [mulig de gjør det med vilje]) og Emoz i 6. div.

 

I tillegg har vi noen nordmenn spredt utover internasjonale klaner, hvorav "Dr.Leon" kanskje er den som gjør det best. Han spiller for "Fakkelbrigade" i 1. divisjon.

Lenke til kommentar

Har en kamerat som spiller på servere hvor man kan få samtlige hatter ved å bruke en kommando i chatten. Kan få alle hatter på alle klasser.

 

Admins kan også finne på å sette på for eksempel Sonic og Super Mario-klær på alle klasser hehe.

 

Har ikke fått en eneste hatt foruten glorien enda. Begynner å tro oppdateringen de kom med for en tid tilbake er rein løgn, sett bort i fra at jeg har sett mange få ymse hatter.

Lenke til kommentar

Etter tips fra Sputnik:

 

ETF2L Nations Cup: Norge vs. Danmark

 

I kveld klokken 21:15

 

For info se her og her.

 

Source-TV: 213.163.72.221:27023 (Ved å klikke åpner du TF 2 og tilkobles automatisk til serveren)

 

Har nå oppdatert førstepost en hel del, og har lagt til linker for de som er interessert i klaner og ligaer. Kom gjerne med tips til andre sider jeg kan lenke til!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Har nå oppdatert førstepost en hel del, og har lagt til linker for de som er interessert i klaner og ligaer. Kom gjerne med tips til andre sider jeg kan lenke til!

www.etf2l.org - Europas største TF2-liga og communityside.

En meget god introduksjonsguide til klanspill i TF2: http://www.gotfrag.c...f2/story/43759/

 

Jeg vil også anbefale mange å komme på mumble, alltid god stemning der :)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...