Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller blir Team Fortress 2 forumet pissed, hver eneste gang Valve gjør noe med TF2? Jeg har fulgt med der siden sniper vs. spy updaten, og det er kun bitching hele tiden. Det må være veldig slitsomt for Valve, som flere ganger har sagt at de leser forumene for tilbakemeldinger.

 

Jeg hadde inntrykket av at alle som ikke hadde brukt idle-programmer, ville få en random hatt, ikke at alle ville fått en lik halo hatt. Likevel, morsomt påfunn, helt klart : )

 

Og til slutt; Alt4, hvis du (eller noen andre forsåvidt) vet om noen streamingsider for TF2 kamper, eller sider med gamle kamper (helst med kommentarer) please do post them!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare meg, eller blir Team Fortress 2 forumet pissed, hver eneste gang Valve gjør noe med TF2? Jeg har fulgt med der siden sniper vs. spy updaten, og det er kun bitching hele tiden. Det må være veldig slitsomt for Valve, som flere ganger har sagt at de leser forumene for tilbakemeldinger.

 

Jeg hadde inntrykket av at alle som ikke hadde brukt idle-programmer, ville få en random hatt, ikke at alle ville fått en lik halo hatt. Likevel, morsomt påfunn, helt klart : )

 

Og til slutt; Alt4, hvis du (eller noen andre forsåvidt) vet om noen streamingsider for TF2 kamper, eller sider med gamle kamper (helst med kommentarer) please do post them!

Steamforumene er det området hvor alle som har noe å klage over kommer for å klage om det.

De som er fornøyd holder kjeft.

 

Streams fra kamper finner du her:

www.quadv.com

www.pwnagetv.com

Ellers kan du sjekke ut demoseksjonen på www.cadred.org og www.etf2l.org

Lenke til kommentar

Trodde faktisk vi ville få en random hatt jeg også, men glorien funker den og! Herlig symbol på min puritisholdning B)

 

Ellers er det ikke bare klaging på forumet, men det er mye. Har slutta å lese/skrive så mye der nå men var veldig aktiv før. Folk liker vel å tro at akkurat deres surving når noe sted.

Personlig kunne jeg tenke meg å få gjort noe med The Huntsman men skal ta det direkte opp med Valve ([email protected]). Ikke at de vil høre på bare meg, men det er jo en del som har litt problemer med det våpenet. Og da snakker jeg ikke om å sikte med det.

Lenke til kommentar

Problemet med The Huntsman er at den er alt for brukbar i overraskelsesangrep, noe Valve jo selv har sagt at Sniperen ikke skal brukes i. Derav chargetimer samt synlig laserprikk - man skal ha en sjans til å vite hvor Sniperen er, samt Sniperen skal ikke kunne noscope fiender for lett. The Huntsman bryter begge disse reglene Valve selv har satt opp, og bua bør gjøre mindre skade og få en lengre avfyringsrate. Når man ikke en gang kan rushe en Sniper med bue i hånd kan man gi Sascha et scope og fjerne Sniperen fra spillet.

 

Kilde: Dev. com. Finner den på Sniper-broa på Well.

 

Er forøvrig stas å airblaste en pil så den dreper Sniperen. Har gjort dette bare èn gang, og det var på rein måfå ettersom jeg hadde en kk-Heavy i hæla.

Lenke til kommentar

For dere som er interesserte, så skal Norge.tf2 spille mot Spania i kveld.

Spania er den hardeste motstanderen i Norges gruppe.

Selv om Norge er favoritt til å vinne kan dette bli spennende, spesielt med tanke på at ctf_tubrine er et av mapene som skal spilles.

 

Kampen starter klokka 21:15 (tror jeg).

Det vil også være SourceTV og en public norsk mumble hvor folk kan specce.

Kan poste IP her hvis noen vil se.

 

Vi kommer oss ikke til VM i fotball, men i TF2 skal vi hevde oss! :D

Lenke til kommentar
For dere som er interesserte, så skal Norge.tf2 spille mot Spania i kveld.

Spania er den hardeste motstanderen i Norges gruppe.

Selv om Norge er favoritt til å vinne kan dette bli spennende, spesielt med tanke på at ctf_tubrine er et av mapene som skal spilles.

 

Kampen starter klokka 21:15 (tror jeg).

Det vil også være SourceTV og en public norsk mumble hvor folk kan specce.

Kan poste IP her hvis noen vil se.

 

Vi kommer oss ikke til VM i fotball, men i TF2 skal vi hevde oss! :D

 

Post nå IP her uansett, interesserte vil klikke og uinteresserte vil hoppe glatt over.

Lenke til kommentar
Fine ting wer, skal du spille?

Nei :)

 

For dere som er interesserte, så skal Norge.tf2 spille mot Spania i kveld.

Spania er den hardeste motstanderen i Norges gruppe.

Selv om Norge er favoritt til å vinne kan dette bli spennende, spesielt med tanke på at ctf_tubrine er et av mapene som skal spilles.

 

Kampen starter klokka 21:15 (tror jeg).

Det vil også være SourceTV og en public norsk mumble hvor folk kan specce.

Kan poste IP her hvis noen vil se.

 

Vi kommer oss ikke til VM i fotball, men i TF2 skal vi hevde oss! :D

 

Post nå IP her uansett, interesserte vil klikke og uinteresserte vil hoppe glatt over.

Tenkte egentlig det. Men det var ikke avklart IP enda når jeg postet
Lenke til kommentar

Ok. Hadde vært stas om Norge vant! Når kåres vinneren av VM?

 

Litt på siden, men det går også an å airlbaste Jarate-krukka. Den blir fortsatt fiendtlig så vidt jeg vet men den treffer i hvert fall ikke deg.

 

Airblast må være det beste teamvåpenet i hele spillet not counting healgun. Jeg mener, slukke ild, fjerne feller, stoppe ûbere og reflektere skudd?

Lenke til kommentar

Har ikke spilt TF2 på veldig, veldig lenge og etter å ha lest de 4-5 siste sidene i denne tråden kan det virke som at spillet ikke er til å kjenne igjen for min del. Blir jeg å spille med alle de gamle våpnene hvis jeg logger meg inn nå mens resten av serveren har supervåpen? Jeg med kruttlapper mot folk med laserpistoler eller lignende..

Lenke til kommentar
Har ikke spilt TF2 på veldig, veldig lenge og etter å ha lest de 4-5 siste sidene i denne tråden kan det virke som at spillet ikke er til å kjenne igjen for min del. Blir jeg å spille med alle de gamle våpnene hvis jeg logger meg inn nå mens resten av serveren har supervåpen? Jeg med kruttlapper mot folk med laserpistoler eller lignende..

 

Nei, absolutt ikke. De nye våpnene har minus som de har pluss.

 

Den spesielle flammekasteren gjør ekstra skade bakfra men har ikke alternativ flamme, mens den nye scout haglas skudd skyter folk så de spretter bakover så har den bare 2 skudd per omladning og gjør også mindre skade.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt TF2 på veldig, veldig lenge og etter å ha lest de 4-5 siste sidene i denne tråden kan det virke som at spillet ikke er til å kjenne igjen for min del. Blir jeg å spille med alle de gamle våpnene hvis jeg logger meg inn nå mens resten av serveren har supervåpen? Jeg med kruttlapper mot folk med laserpistoler eller lignende..

 

Nei, absolutt ikke. De nye våpnene har minus som de har pluss.

 

Den spesielle flammekasteren gjør ekstra skade bakfra men har ikke alternativ flamme, mens den nye scout haglas skudd skyter folk så de spretter bakover så har den bare 2 skudd per omladning og gjør også mindre skade.

Den gjør faktisk litt mer skade enn vanlig scattergun nå etter at de buffet den for en stund siden.

Lenke til kommentar

Den har rett og slett blitt litt for sterk, mens The Sandman har blitt litt for udugelig - 95 hp er jo verdiløst, men det er flott at ubers ikke legger kan stunnes.

Og The Huntsman er fortsatt OP så det holder.

 

Ellers vil jeg si de fleste andre unlocksene er meget gode alternativer, men Backburner taper fordi den ikke har airlbast og random crits. Ubersaw er også en klar forbedring av Bonesaw, og Blutsauger er også ett bedre våpen enn Syringegun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...