Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe nei kan vel ha denne avstemningen for hele Europa og fortsatt ha få stemmer på Arena. King of the Hill har i grunnen gjort Arena overflødig.

 

Stemte forøvrig Attack/Defend. De kartene jeg syns er morsomst å spille på fordi det helt klart skiller lagene, samt at jeg syns de er de best gjennomførte kartene. Måten Dustbowl utvikler seg på er artig, og jeg elsker det hver gang noen oppdager at de tre banene henger sammen. Gravelpit er også morsom, og byr på bruk av litt forksjellige taktikker avhengig av hvilket punkt for begge lag.

 

PLR trenger i grunnen et kart som virkelig er artig. Det ene vi har nå er i grunnen ikke nok for min del, jeg syns det er stusselig. Men er ingen stor fan av modusen heller.

Lenke til kommentar

De straffer ikke idlere, de straffer de som har brukt eksterne midler for å få items. Idlere spiller spillet as far as Valve bryr seg. Du er tilknyttet en server og gjør i så måte ingen ulovligheter - da bryter du i tilfellet regelen så fort du går på dass mens du venter på å respawne.

 

Jeg håper virkelig jeg får en hvite cowboyhatten til Engineer snart. Eller en av de nye Medic-hattene da jeg syns den første som kom ser litt jall ut.

 

teamfortressangelsandde.jpg

2yo3h51.png

 

Glorien er et morsomt påfunn, men den ser ikke så forbanna bra ut. Og det å se ansiktet på soldieren. Jeg vet ikke. Skremmende comes to mind :p

 

La også merke til at denne bloggposten som nå har kommet har en overskrift som er et Soldier-sitat.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jepp, er mange klager ute og går. Selv løper jeg rundt med en glorie og et stort smil om munnen.

 

Må berømme Valve for å ta tak i situasjonen og i tillegg gjøre den litt humoristisk, men det er svakt at de har hatt hue så langt opp i ræva når det gjelder items i så lang tid. Folk har klagd lenge på f.eks. manglende hatter.

 

Uansett så trodde jeg faktisk tradingsystemet var oppe og gikk og var klart for release, men de forsker tydeligvis på det enda, samt andre funksjoner for å få nye items. Blandt annet ved å lage nye items av de gamle man har i inventory.

Syns det høres spennende ut!

Lenke til kommentar

Apropos ny poll, så har jeg en forkjærlighet for "asymmetriske" gamemodes/maps, dvs f.eks. Attack/Defend og Payload. Liker å konsentrere meg om å enten angripe eller forsvare, og at utgangspunktet blir helt annerledes når man bytter side. CTF har jeg aldri vært noen fan av i TF2 og symmetriske "5-point" CP er heller ikke favoritten, selv om det går an. Payload race er jo forsåvidt også symmetrisk, men det liker jeg så langt bedre enn de to overnevnte..

Lenke til kommentar

Ja jeg også, men jeg vil liksom ha hatter for det. Samt det andre misc greiene, særlig camerabeard til Spy.

 

Men det er vel ikke lenger noen hemmelighet at Soldier får neste update. Sånn sett bort i fra at det er ren spekulasjon fra min side mener jeg!

 

Apropos ny poll, så har jeg en forkjærlighet for "asymmetriske" gamemodes/maps, dvs f.eks. Attack/Defend og Payload. Liker å konsentrere meg om å enten angripe eller forsvare, og at utgangspunktet blir helt annerledes når man bytter side. CTF har jeg aldri vært noen fan av i TF2 og symmetriske "5-point" CP er heller ikke favoritten, selv om det går an. Payload race er jo forsåvidt også symmetrisk, men det liker jeg så langt bedre enn de to overnevnte..

 

Jepp, samme her. 5 CP maps er rett og slett den samme kampen om og om igjen. Ett lag vinner, på'n igjen. Rett og slett lite variasjon, og kartene er i tillegg tilbøyelige til å være drit kjedelige. Særlig Granary er til å få mark av, med Well som en tett nummer to. Eneste som redder Well er togene, som er en herlig gamebreaker til tider.

 

La forsåvidt merke til nå at jeg har helt glemt Territorial Control i pollen.

Men hvor mange her liker Hydro? Ingen? Det jeg trodde.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg liker faktisk Hydro, men ikke mange bra servere som har den.

Grunnen til at jeg liker control point maps er vel fordi der har scout (min main class) sjanse til å gjøre noe, ikke at de ikke har noe sjanse på andre maps men der blir det mye spam og trange ganger, noe som fører til at scoutene ikke får gjort så mye siden det er vanskelig å dodge.

Merk dere at jeg snakker om vanlige pubservere, i clanmatcher kan man alltids gjøre noe siden det ikke spammes så mye, men det er jo for det meste CP maps i matcher da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...