L1234567890 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 har genuine stats og tanken på å måtte resette dem er til å gi meg mareritter om natta av! Hvordan resette me Statsene? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Gå inn på loadout og stats tror jeg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Forfatter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Tror også det er et alternativ fra hovedmenyen. Sånn for ordens skyld så kan jeg fortelle at det ikke resetter achievements eller våpen du har fått i tilknytning til Milestones. Endret 31. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Woho, ingen har stemt på PLR enda Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lol ingen har stemt på Arena ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Hehe nei kan vel ha denne avstemningen for hele Europa og fortsatt ha få stemmer på Arena. King of the Hill har i grunnen gjort Arena overflødig. Stemte forøvrig Attack/Defend. De kartene jeg syns er morsomst å spille på fordi det helt klart skiller lagene, samt at jeg syns de er de best gjennomførte kartene. Måten Dustbowl utvikler seg på er artig, og jeg elsker det hver gang noen oppdager at de tre banene henger sammen. Gravelpit er også morsom, og byr på bruk av litt forksjellige taktikker avhengig av hvilket punkt for begge lag. PLR trenger i grunnen et kart som virkelig er artig. Det ene vi har nå er i grunnen ikke nok for min del, jeg syns det er stusselig. Men er ingen stor fan av modusen heller. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Nytt blogginlegg! http://www.teamfortress.com/post.php?id=2787 Valve har begynt på straffe idlere og alle som ikke har juksa får en hatt. De har også gjort så det er mye enklere å få hatter! Edit: Hatten er en glorie som passer på alle klasser. Endret 3. september 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Og får til alle klasser ;D Den er ikke så kul tho. enda mindre kul siden en del dudes har den. Men det er da en hatt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) De straffer ikke idlere, de straffer de som har brukt eksterne midler for å få items. Idlere spiller spillet as far as Valve bryr seg. Du er tilknyttet en server og gjør i så måte ingen ulovligheter - da bryter du i tilfellet regelen så fort du går på dass mens du venter på å respawne. Jeg håper virkelig jeg får en hvite cowboyhatten til Engineer snart. Eller en av de nye Medic-hattene da jeg syns den første som kom ser litt jall ut. Glorien er et morsomt påfunn, men den ser ikke så forbanna bra ut. Og det å se ansiktet på soldieren. Jeg vet ikke. Skremmende comes to mind La også merke til at denne bloggposten som nå har kommet har en overskrift som er et Soldier-sitat. Endret 3. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
mynock Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har ikkje spelt TF2 på ei stund (ferie mm.) og las nettopp om hattebanninga på Ctrl+alt+del. Heilt nydeleg av Valve! Og så sinte folk visstnok blir. Dette blir TF rett etter jobb i dag, trur eg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Jepp, er mange klager ute og går. Selv løper jeg rundt med en glorie og et stort smil om munnen. Må berømme Valve for å ta tak i situasjonen og i tillegg gjøre den litt humoristisk, men det er svakt at de har hatt hue så langt opp i ræva når det gjelder items i så lang tid. Folk har klagd lenge på f.eks. manglende hatter. Uansett så trodde jeg faktisk tradingsystemet var oppe og gikk og var klart for release, men de forsker tydeligvis på det enda, samt andre funksjoner for å få nye items. Blandt annet ved å lage nye items av de gamle man har i inventory. Syns det høres spennende ut! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er jeg enig i! Må slutte å slette items jeg har fra før Altså alt utenom hatter. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hehe ja samme her, men har faktisk tatt vare på de fleste - leter etter høyeste level Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Gleder meg mest til neste class update egentlig, det med hatter er bare en bonus synes jeg. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Apropos ny poll, så har jeg en forkjærlighet for "asymmetriske" gamemodes/maps, dvs f.eks. Attack/Defend og Payload. Liker å konsentrere meg om å enten angripe eller forsvare, og at utgangspunktet blir helt annerledes når man bytter side. CTF har jeg aldri vært noen fan av i TF2 og symmetriske "5-point" CP er heller ikke favoritten, selv om det går an. Payload race er jo forsåvidt også symmetrisk, men det liker jeg så langt bedre enn de to overnevnte.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Ja jeg også, men jeg vil liksom ha hatter for det. Samt det andre misc greiene, særlig camerabeard til Spy. Men det er vel ikke lenger noen hemmelighet at Soldier får neste update. Sånn sett bort i fra at det er ren spekulasjon fra min side mener jeg! Apropos ny poll, så har jeg en forkjærlighet for "asymmetriske" gamemodes/maps, dvs f.eks. Attack/Defend og Payload. Liker å konsentrere meg om å enten angripe eller forsvare, og at utgangspunktet blir helt annerledes når man bytter side. CTF har jeg aldri vært noen fan av i TF2 og symmetriske "5-point" CP er heller ikke favoritten, selv om det går an. Payload race er jo forsåvidt også symmetrisk, men det liker jeg så langt bedre enn de to overnevnte.. Jepp, samme her. 5 CP maps er rett og slett den samme kampen om og om igjen. Ett lag vinner, på'n igjen. Rett og slett lite variasjon, og kartene er i tillegg tilbøyelige til å være drit kjedelige. Særlig Granary er til å få mark av, med Well som en tett nummer to. Eneste som redder Well er togene, som er en herlig gamebreaker til tider. La forsåvidt merke til nå at jeg har helt glemt Territorial Control i pollen. Men hvor mange her liker Hydro? Ingen? Det jeg trodde. Endret 5. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg liker faktisk Hydro, men ikke mange bra servere som har den. Grunnen til at jeg liker control point maps er vel fordi der har scout (min main class) sjanse til å gjøre noe, ikke at de ikke har noe sjanse på andre maps men der blir det mye spam og trange ganger, noe som fører til at scoutene ikke får gjort så mye siden det er vanskelig å dodge. Merk dere at jeg snakker om vanlige pubservere, i clanmatcher kan man alltids gjøre noe siden det ikke spammes så mye, men det er jo for det meste CP maps i matcher da Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Norge ( NOREG ) spilte akkurat landskamp mot Hvitrussland, Norge vant ganske så overlegent på begge mappa, cp_badlands 8-0 og vant alle 4 rundene på cp_gravelpit (2 attack og 2 defence) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Finnes det en stream for å se? Var på en dansk server i sta, og de snakket om landskamper klokka 9 Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nei ingen stream, men det var SourceTV. Jeg kan annonsere det her neste gang hvis du er interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå