Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke servere spiller dere på?

Selv foretrekker jeg GTFO-serverene.

 

Og en ting. Er jeg den eneste som synes Demo er utrolig overpowered? Ja, hver gang jeg nevner dette klikker alle og skal motsi meg.

Men nå har det seg sånn at hvis man er flink med demo så er det ikke så OP. Men det er så luck-based klasse, at hvem som helst nybegynner kan havne på topplista.

 

Så lenge man vet hvor fienden er, kan man spamme så mye man kan og drepe utrolig mange. Det er veldig no-skill. Greit nok, man må være skilled for å kunne countre enhver situasjon og overleve, men ikke for å drepe flest mulig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Og en ting. Er jeg den eneste som synes Demo er utrolig overpowered? Ja, hver gang jeg nevner dette klikker alle og skal motsi meg.

DE ER FOR FAEN IKKE OVERPOWERED!!!!

 

Skjul
Sorry, jeg måtte.. :p
Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Og en ting. Er jeg den eneste som synes Demo er utrolig overpowered? Ja, hver gang jeg nevner dette klikker alle og skal motsi meg.

DE ER FOR FAEN IKKE OVERPOWERED!!!!

 

Skjul
Sorry, jeg måtte.. :p

 

Men jo, de er jo det :p

 

Altså, de er ikke den eneste klassen som er det. Men hvor mye lettere er det ikke å drepe ALT som demo, enn med en sniper? Sniper krever utrolig mye mer presisjon og ferdigheter enn demo.... som kun må gå litt med tastene, og klikke så fort du kan på museknappene :p Jo du må EN ting til, og det er å observere HVOR fienden er, så kan du drepe dem.

Lenke til kommentar

Nei, Demomannen er ikke OP. Han har en styrke i at han er veldig brukbar til de aller fleste situasjoner, som andre klasser ikke har - og den er en anelse urettferdig. Dessuten er counterklassen hans Scout, og det er en klasse som har store problemer på mange kart, særlig med trange ganger og små områder.

Han kan egenhendig sperre av områder, og ved enkel spam kan man ved flaks drepe folk uten å egentlig se dem - men det er en klasse det er veldig vanskelig å bli god i.

 

Edit: Nå skal jeg prøve updaten! Håper det er fler serveren tilgjengelige enn de 4(!) som var tilgjengelige i natt.

 

 

Haha den pyse-posisjonen det tapende laget inntar når de har tapt er win! Krøker seg ned i en halv fosterstilling :D Våpnene har også fått en ny crit-effect. De får nå en gødende lagfarge og bare litt av den effekten som var før.

KotH er litt tidlig å si noe om, men virker bra så lenge det er like lag og mange som spiller. Ved få spillere går rett og slett de 3 minuttene litt for fort. Viaduct er et nydelig map! Skkkelig vinter.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Godt spørsmål!

 

Hva syns dere om de nye banene og King of the Hill? Jeg må si Sawmill er et herlig brett, selv om det mangler en cp-versjon. Jeg er ikke så glad i hverker CTF eller Arena, og KotH spiller jeg lite, selv om det er i og for seg morsomt nok.

 

Vant forleden en Arenamatch på Sawmill ved å airblaste sistemann inn i saga ^_^ Håper Valve snart innfører assist på mindre vennlige dytt, de har jo koden alt.

Lenke til kommentar

Har bare sett den soldierhatten som er en ødelagt vikinghjelm. Skøyt faktisk fyren i hodet med sniperrifla :p

 

Akkurat den syns jeg ikke var all verdens, men den cowboyhatten til Engineer ser tøff ut.

 

Ellers så liker jeg de fleste orginalene untatt Pyro-beanien. Har ikke en eneste hatt selv, og har gitt opp håpet. Nekter å idle, og ikke engang de som gjør det får noen hatter noen gang ser det ut til.

Lenke til kommentar

Haha, Camerabeard er en accessory! Den var reklamert for i en av sidene for Sniper vs Spy-updaten.

 

Men tror neppe jeg får se den noen gang. Jeg spiller egentlig bare for å spille, og å få en hatt og ikke bare høre om alle andre som får dem hadde jo vært litt hyggelig.

Lenke til kommentar

Når an ser på 3 av deres siste spill - Portal, TF 2, Left 4 Dead - så må man jo bare innse at de jobber mye med karakterutvikling og humor. Alle 3 spillene tilbyr store mengder med latterlige kommentarer.

 

Nytt blogginnlegg!

 

"This point ain't gonna cap it self!"

 

Om hvordan de jobber frem løsninger i TF 2.

 

Og jeg kan ikke annet enn å legge merke til at det nok en gang er en Soldier-quote som overskrift..

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...