Riboflavin' Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) "The Soldier" har jo vært veldig aktiv på bloggen i det siste. Det MÅ jo ikke bety noe, men jeg regner med at det betyr at han er nestemann.. Endret 13. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hehe det har jeg faktisk ikke tenkt på, men du har et godt poeng. Lurer på hva han kan få, han er tross alt ganske balansert as is. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe det har jeg faktisk ikke tenkt på, men du har et godt poeng. Lurer på hva han kan få, han er tross alt ganske balansert as is. De har jo noen ganger forsøkt å løse "problemer" med visse unlocks. Heavy fikk sandvich så han ikke skulle være så avhengig av medic, scout fikk bonk! så han skulle klare seg bedre mot sentries osv. Kommer ikke på noe spesielle sånne ting med soldier.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva med en rocketlauncher som ikke tar damage på seg selv? Det er vel mer eller mindre "bekreftet" at Soldier er den neste classen som får oppdatering.Om det blir en dobbeltoppdatering eller ikke vet jeg ikke, men jeg tror sannsynligheten er stor for at Demo og Engie blir sammen. Se for deg en server med kun engies, eller kun demos for den del. Kilde? Tor ikke vi får fler dobbeltoppdateringer nå. Måtte i tilfelle bli Demoman og Engineer, siden Demo er counterklassen til mannen med doktorgrader og hjelm men tror de vil spre de utover. Enig med Riboflavin, det er veldig spennende for hva de gjør med engineer. Om han ikke får nye bygninger så håper jeg de i hvert fall oppgraderer og forandrer de som er nå. Kortere byggehastighet på dispenser og tele, større range og mer skade close up på sentryen og litt mindre tid med teleportertrail på de som nettopp har teleportert. Jeg blir mildt sagt fly forbanna om det ikke kommer ny byggninger. Synes ikke det holder med 4 Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er bekreftet i Betaen, at engineer får en ny wrench som lar han bygge sentry fortere, men ikke oppgradere. Om det blir bare med spesielle moduser, eller om det blir i en ny update senere vites ikke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det høres jo helt forferdelig ut! Massevis av engies som løper rundt og setter ut lvl 1 sentrys uten å kunne oppgradere Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det gjør det jo veldig enkelt for to engies å samarbeide i en hektisk situasjon. F.eks få opp en sentry fortest mulig når runden begynner på CTF-maps. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Det høres jo helt forferdelig ut! Massevis av engies som løper rundt og setter ut lvl 1 sentrys uten å kunne oppgradere Ja, det høres forferdelig morsomt ut Endret 13. august 2009 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor morsomt det måtte være vet jeg ikke, men det kan fort bli utslagsgivende i en klankamp på f.eks 2fort. Mange lag kjører inn to scouter så fort runden begynner og da er det relativt enkelt å ta ned en level 1/2 sentry. Med den nye wrenchen rekker man kanskje å bygge en level 3 sentry. Men ellers ser jeg ikke den helt store nytten. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Svaret mitt var nok litt misvisende, ettersom du klarte å snike inn en post rett før meg, slik at det virket som om det var din post jeg kommenterte. Jeg har nå oppdatert den forrige posten min 2fort spilles aldri, så det er ikke noe jeg bekymrer meg for. Turbine er det eneste populære ctf-kartet, og her har man tid til å sette opp sentry før scoutene kommer inn. Det eneste som kan skape problemer er hvis det er 2 scouts og en bruker BONK! energy drink til å distrahere sentryen. Jeg ser ikke for meg at den nye wrenchen vil bli brukt på hverken ctf-maps eller A/D-maps som f.eks Gravelpit, men den kan bli nyttig på 5cp kart hvis man har lyst til å være engineer her. Den gir engineeren større offensive muligheter, noe som er bra. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ro-bot = 10th class? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor morsomt det måtte være vet jeg ikke, men det kan fort bli utslagsgivende i en klankamp på f.eks 2fort. Mange lag kjører inn to scouter så fort runden begynner og da er det relativt enkelt å ta ned en level 1/2 sentry. Med den nye wrenchen rekker man kanskje å bygge en level 3 sentry. Men ellers ser jeg ikke den helt store nytten. What? Var det ikke level du mente med å ikke kunne oppgradere? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Hva med en rocketlauncher som ikke tar damage på seg selv? Jeg blir mildt sagt fly forbanna om det ikke kommer ny byggninger. Synes ikke det holder med 4 Ikke-skadene rocketlauncher er op så det holder. Noe av ferdighetene meed Soldier ligger i å ikke ta livet av seg selv, og å fjerne den muligheten og samtidig gi ham muligheten til å sende drap over store deler av kartet er nok ikke noe alternativ. Dessuten vil det gjøre rocketjumping til en alt for stor fordel. Jepp, håper på nye bygninger selv. En wrench som bygger fortere men ikke oppgraderer høres egentlig verdiløst ut. En sentry bygges ganske fort fra før, og dispenser/teleporter bygger man gjerne litt mer skjult så da har man lit mer tid til å delta i byggeprosessen. Det jeg ønsker meg er muligheten til å reparere uten å oppgradere, på den måten beholder man sin level 1 sentry som mange ganger er like god som en lvl 3. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hva med en rocketlauncher som ikke tar damage på seg selv? Jeg blir mildt sagt fly forbanna om det ikke kommer ny byggninger. Synes ikke det holder med 4 Ikke-skadene rocketlauncher er op så det holder. Noe av ferdighetene meed Soldier ligger i å ikke ta livet av seg selv, og å fjerne den muligheten og samtidig gi ham muligheten til å sende drap over store deler av kartet er nok ikke noe alternativ. Dessuten vil det gjøre rocketjumping til en alt for stor fordel. Jepp, håper på nye bygninger selv. En wrench som bygger fortere men ikke oppgraderer høres egentlig verdiløst ut. En sentry bygges ganske fort fra før, og dispenser/teleporter bygger man gjerne litt mer skjult så da har man lit mer tid til å delta i byggeprosessen. Det jeg ønsker meg er muligheten til å reparere uten å oppgradere, på den måten beholder man sin level 1 sentry som mange ganger er like god som en lvl 3. I hvilke situasjoner er lvl 1 bedre en 3? Hva med en rocketlauncher som ikke tar damage på seg selv? Jeg blir mildt sagt fly forbanna om det ikke kommer ny byggninger. Synes ikke det holder med 4 Ikke-skadene rocketlauncher er op så det holder. Noe av ferdighetene meed Soldier ligger i å ikke ta livet av seg selv, og å fjerne den muligheten og samtidig gi ham muligheten til å sende drap over store deler av kartet er nok ikke noe alternativ. Dessuten vil det gjøre rocketjumping til en alt for stor fordel. Jepp, håper på nye bygninger selv. En wrench som bygger fortere men ikke oppgraderer høres egentlig verdiløst ut. En sentry bygges ganske fort fra før, og dispenser/teleporter bygger man gjerne litt mer skjult så da har man lit mer tid til å delta i byggeprosessen. Det jeg ønsker meg er muligheten til å reparere uten å oppgradere, på den måten beholder man sin level 1 sentry som mange ganger er like god som en lvl 3. I hvilke situasjoner er lvl 1 bedre en 3? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Level 1 er mye bedre når du gjemmer sentryen i hjørner for eksempel. Ingen hører at den er den og oppdager det gjerne ike før det er for sent. Fastlane siste cap før man har tapt - i hjørnet av motsatt ende av spawn er et slikt sted. Får gjerne 4-5 kills hvis motstanderen rusher. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor morsomt det måtte være vet jeg ikke, men det kan fort bli utslagsgivende i en klankamp på f.eks 2fort. Mange lag kjører inn to scouter så fort runden begynner og da er det relativt enkelt å ta ned en level 1/2 sentry. Med den nye wrenchen rekker man kanskje å bygge en level 3 sentry. Men ellers ser jeg ikke den helt store nytten. What? Var det ikke level du mente med å ikke kunne oppgradere? Hvis du leser min forrige post i tillegg ser du at jeg snakker om samarbeid mellom to engies, hvor den ene bruker stadard wrench og den andre bruker den nye. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja, men det kommer ikke til å skje så ofte. Noen folk har en trang til å bare bruke unlockede ting, da kan det fort bli irriterende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Vil også påpeke at det er skjeldent to engier greier å samarbeide, og det er ikke alle kart hvor laget tjener på å ha to hardhats i arbeid på en gang. Syns den wrenchen høres mindre forlokkende ut. Akkurat nå driver TF 2 og oppdaterer seg i Steam. Ligger på 10% og det går ikke så fort. Ninja-update? Endret 13. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Svinepelz sier det bare er bugfixes DAG 3: http://www.teamfortress.com/classless/ Nytt map og MYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE snadder! Endret 13. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Han tar feil. Les på siden. Og jeg har snart fått den ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå