AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg er sær når det gjelder slike ting. Månebase høres bare art ut i mine ører. Men for all del, vis meg et godt map på månen så spiller jeg jeg! Since their discovery in 1895, hills have fascinated kings Nyheter på http://www.teamfortress.com/classless/! King of the Hill Gamemode og 3 KOTH-brett! Det ene er hetl nytt, de to andre er omgjorte versjoner av arenakartene Nucleus og Sawmill. Endret 12. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg er sær når det gjelder slike ting. Månebase høres bare art ut i mine ører. Men for all del, vis meg et godt map på månen så spiller jeg jeg! Nyheter på http://www.teamfortress.com/classless/! King of the Hill Gameplay og 3 KOTH-brett! Det ene er hetl nytt, de to andre er omgjorte versjoner av arenakartene Nucleus og Sawmill. Nais. Høres ut som en bedre versjon av arena. Hvis man klikker på thumbnail'ene, kan man se at det er snø i lufta. Dette finnes vel forsåvidt i cp_glacier, så det er ikke helt nytt, men effekten er vel litt mer moderat her. Endret 12. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Håper de gjør om de andre arena maps'ene til KOTH også. Men ingen nye hatter? Nye skjulte sider? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Nais. Høres ut som en bedre versjon av arena. Hvis man klikker på thumbnail'ene, kan man se at det er snø i lufta. Dette finnes vel forsåvidt i cp_glacier, så det er ikke helt nytt, men effekten er vel litt mer moderat her. Ja. Håper bare det ikke blir trangt, det er slitsom å være Medic da. Hey, nice cach, jeg tenkte ikke påå trykke på dem hehe. Der ser dere forsåvidt hvorfor TF2 gjør seg best utendørs! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ny bloggpost http://www.teamfortress.com/post.php?id=2732 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg ler meg ihjel. In accordance with our corporate policies on plagiarism, Corey Peters—the person responsible for Viaduct—has been forced to uninstall Hammer under the supervision of our crack security team. He was then asked to remove his hard drive and bludgeon it to pieces with a stapler, also under the supervision of our crack security team. Lastly, he was bludgeoned to pieces by our crack security team. He is currently in surgery having important organs replaced. I have seen to it that any map-making appendages he possesses (all of them, to be safe) are removed, so that an oversight of this grievous magnitude will not occur again. Dhabih Eng—the artist behind the Innovative Snow Effect Never Seen Before in an FPS (his words)—has been suitably reprimanded, and by this we mean he has been launched into space, where I'm told there will be plenty of snow for him to steal. The writers behind the "first Team Fortress map to take place during a snowfall" line on our website have been replaced with new, better writers. (They're surprisingly easy to come by.) Valve innrømmer i hvert fall at de har vært litt kjappe i vendingen! Viaduct is also the first Team Fortress map to take place during a snowfall (not counting Acegikmo’s awesome cp_glacier map, or for that matter all the other community mappers who manage to think up and execute on all the cool stuff before we even think of it). Og dette er den nye teksten for Viaduct. Slettes ingen dårlig kreditt å få for et uoffisielt map! Endret 13. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Mer skjulte greier: http://www.teamfortress.com/classless/hidd...ographic_lumps/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/war/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/coward_mound/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/populace/ Den siste er vel den eneste som ikke har med KoTH å gjøre.. Endret 13. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hvordan finner folk de gjemte sidene? Hehe, den irske fattigfyren har fått seg en krone Edit: Tror dere robotene er ett engie hint? Håper virkelig ikke det. Edit2: I den siste så er det plutselig år 1900... Endret 13. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvordan finner folk de gjemte sidene? Såvidt jeg har skjønt er det forskjellige små deler av grafikken på sidene som linker til disse. Men de forsvinner ganske fort. F.eks. kunne man få den ene linken ved å klikke på monokkelen til fyren på dag 1 osv.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Ah, ok. Får prøve det i kveld da Endret 13. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Mer skjulte greier: http://www.teamfortress.com/classless/hidd...ographic_lumps/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/war/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/coward_mound/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/populace/ Den siste er vel den eneste som ikke har med KoTH å gjøre.. Nice! Fint du poster dem her Ja, ser ut til å være orientert mot gårsdagens nyheter de der. Da er sjansen stor for at mine spekualsjoner ingen av dere ble med på (damn you!) var feil, men jeg føler meg fortsatt sikker på at det er noe skjult om Soldier-updaten. Og her ser vi nok noe til Engineer også, selv om jeg ikke tror det er en robot som i en selvbevvist skapning man kan bygge som går rundt av seg selv vi får. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 I AM ENGIEMAN! Det hadde blitt sinnsykt rått, men skjønner ikke helt hvordan det skulle fungere. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er vel mer eller mindre "bekreftet" at Soldier er den neste classen som får oppdatering. Om det blir en dobbeltoppdatering eller ikke vet jeg ikke, men jeg tror sannsynligheten er stor for at Demo og Engie blir sammen. Se for deg en server med kun engies, eller kun demos for den del. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Engineer update'en er vel kanskje den mest spennende som er er igjen, siden det blir interessant å se om han faktisk får nye bygninger, eller bare unlocks for shotty/pistol/wrench.. Hadde jo vært artig med en ny (robot-aktig?) sentry, så lenge det er en ekte "sidegrade" og ikke en "upgrade". Jeg håper også de kjører dobbeloppdatering med engineer og demo. Men når de gjorde det med spy/sniper, er vel sjansen stor. Endret 13. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Tror du misforsto posten min, jeg metne ikke at man skulle bygge en rustning for Engie. Det ville jo være forferdelig teit. Spy sappin' mah armor! Når det kommer til engieupdate er det viktig å huske på Spy, og hans sapper. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Haha, dette kommer til å bli ett hellvette for oss engie entusiaster Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Det er vel mer eller mindre "bekreftet" at Soldier er den neste classen som får oppdatering.Om det blir en dobbeltoppdatering eller ikke vet jeg ikke, men jeg tror sannsynligheten er stor for at Demo og Engie blir sammen. Se for deg en server med kun engies, eller kun demos for den del. Kilde? Tor ikke vi får fler dobbeltoppdateringer nå. Måtte i tilfelle bli Demoman og Engineer, siden Demo er counterklassen til mannen med doktorgrader og hjelm men tror de vil spre de utover. Enig med Riboflavin, det er veldig spennende for hva de gjør med engineer. Om han ikke får nye bygninger så håper jeg de i hvert fall oppgraderer og forandrer de som er nå. Kortere byggehastighet på dispenser og tele, større range og mer skade close up på sentryen og litt mindre tid med teleportertrail på de som nettopp har teleportert. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det er vel mer eller mindre "bekreftet" at Soldier er den neste classen som får oppdatering.Om det blir en dobbeltoppdatering eller ikke vet jeg ikke, men jeg tror sannsynligheten er stor for at Demo og Engie blir sammen. Se for deg en server med kun engies, eller kun demos for den del. Kilde? Tor ikke vi får fler dobbeltoppdateringer nå. Måtte i tilfelle bli Demoman og Engineer, siden Demo er counterklassen til mannen med doktorgrader og hjelm men tror de vil spre de utover. Enig med Riboflavin, det er veldig spennende for hva de gjør med engineer. Om han ikke får nye bygninger så håper jeg de i hvert fall oppgraderer og forandrer de som er nå. Kortere byggehastighet på dispenser og tele, større range og mer skade close up på sentryen og litt mindre tid med teleportertrail på de som nettopp har teleportert. Vel, kildene mine er langt fra sikre (er vel mer gjetning fra min side Beklager elendig formulering) men Valve har hintet om det i flere intervjuer og bloggoppdateringer, dessuten er det soldieren som trenger updaten mest. (Jeg har også hørt litt om hva de tester i betaen ) Jeg tror helt sikkert at Demo og Engie kommer sammen i en dobbelupdate. Vet ikke hvor lenge du har spilt, men hvis du husker Medicupdaten, og hvor ille det var når 90% av spillerne løp rundt som medic, så sier det seg selv hvordan det blir hvis alle skulle spille Engineer. De er 2 counterclasser, og passer også derfor meget godt å oppdatere sammen. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg syntes det var moro med 8 medics på hvert lag på public Ettersom det bare varte i en uke eller noe sånt gjorde det ikke så mye. Men jeg tror det hadde vært betydelig verre med 8 engineers på hvert lag, men satser på at classlimits kommer til å hindre dette når engineerupdaten kommer. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg syntes det var moro med 8 medics på hvert lag på public Ettersom det bare varte i en uke eller noe sånt gjorde det ikke så mye. Men jeg tror det hadde vært betydelig verre med 8 engineers på hvert lag, men satser på at classlimits kommer til å hindre dette når engineerupdaten kommer. Du må ha third party plugins for å aktivere class limits, derfor tror jeg ikke Valve tenker på samme måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå