PootieTang Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Du burde ta en titt på cp_glacier, som er et 3-punkt cp-map av samme type som gravelpit. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 http://www.teamfortress.com/classless/hidden/barbary/http://www.teamfortress.com/classless/hidden/advertisement/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/enigmatical/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/hats/ Disse krever heftige spekulasjoner syns jeg! Valve ville ikke gjort dette uten å ha noen baktanker og et lass med hint. Står noe om de fleste klassene i disse sidene, bare man legger litt inn i det man leser. Boksing kan være noe med Heavy, men ellers er det ikke så mye å tolke kanskje. Litt usikker på betydningen av den siste linja, men det kan være slik at man nå kan få hatter som pickups av de man dreper kanskje? Advertisment-siden er åpenbar (vel, så åpenbar som ren spekulasjon kan være) faktisk: Nå kommer trasdingsystemet Valve har snakket om. Enigmatic-siden er om Soldier: Zepheniah Mann & Sons Co. Sulphurous Cannonading Projectiles and their profligate uses; the Musketgone; Philosophy of Witchcrafte? var. observations from Learn'd men. og nederst i venstre hjørnet står det: In next quarters phamplet: "A Colloquy on The Soldier's Arte" Jeg tør tippe neste klasseupdate er Soldier. Hva "sulphurous" raketter vil gjøre er jeg heller usikker på, og å bytte ut "muskedunderen" (pumpehagla) med heksekunst tviler jeg på, Soldaten slår meg ikke akkurat som en som lefler med trolldom. Den siste er en tegneserie om en fattig ire som tigger om å få en hatt. En Demoman med andre ord. Og kanskje en kommentar til alle oss surverne som ikke har fått en eneste hatt enda, siden begge de to andre mennene har flust av hatter? hehe Uansett, det skal bli spennende å se hva de neste dagene bringer! Takk for tipset om map, Sputnik. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Enigmatic-siden er om Soldier: Zepheniah Mann & Sons Co. Sulphurous Cannonading Projectiles and their profligate uses; the Musketgone; Philosophy of Witchcrafte? var. observations from Learn'd men. og nederst i venstre hjørnet står det: In next quarters phamplet: "A Colloquy on The Soldier's Arte" Jeg tør tippe neste klasseupdate er Soldier. Hva "sulphurous" raketter vil gjøre er jeg heller usikker på, og å bytte ut "muskedunderen" (pumpehagla) med heksekunst tviler jeg på, Soldaten slår meg ikke akkurat som en som lefler med trolldom. Jeg lurer fælt på om det bildet av et luftskip med kanoner på betyr noe, eller om de bare tuller med oss.. Det første jeg tenker på er ev. en ny gamemode. Jeg husker for lenge siden at de snakket om en slags payload type, hvor det man "dyttet" var så stort at man kunne bygge sentries på det.. Men noe flygende?? Det kunne jo også være et slags hint om at engy får en ny type sentry når han blir oppdatert.. Siden det står "Philosophy from var. craftsmen on the proper construction of Zeppelins".. Craftsmen og construction gir veldig engy assosiasjoner. Men igjen, det kan jo bare være tull. Alt på siden trenger jo ikke være et hint. Endret 12. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Ja, det er også sant. Og for å snu det hele på hodet spilte jeg med noen nå som hadde en like intrikat idè om hele greia. Valve sier selv at de tok vel all klasse ved å gi ut Jarate (the jarbased karate) - og det er jo veldig mange pene herrer på disse sidene. Kan det rett og slett hende at de mener klasseløs som i en update uten klasse? Og det det derfor kan være Soldier-updaten vi får og ikke en update som fokuserer på noe annet enn en av klassene. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Plukka opp dette på steam forumet. Tidligere på dagen var det visst noen skjulte linker rundt omkring på oppdateringssiden, som nå allerede er borte, men her er url'ene: http://www.teamfortress.com/classless/hidden/barbary/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/advertisement/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/enigmatical/ http://www.teamfortress.com/classless/hidden/hats/ Litt kryptisk foreløpig, men det kommer vel til å gi mer mening etterhvert.. Det forklarer hvorfor folk på en server jeg var på snakket om hatteveddemål Men de sa også en annen ting som ga litt mening. Updaten heter jo ''Classless update'' så kanskje hattene fungerer på alle klasser? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg lurer fælt på om det bildet av et luftskip med kanoner på betyr noe, eller om de bare tuller med oss.. Det første jeg tenker på er ev. en ny gamemode. Jeg husker for lenge siden at de snakket om en slags payload type, hvor det man "dyttet" var så stort at man kunne bygge sentries på det.. Men noe flygende?? Akkuratt som Baloon race med andre ord? Endret 12. august 2009 av Sputnik Fjernet unødvendig stor quote Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Akkuratt som Baloon race med andre ord? Haha, av en eller annen grunn tenkte jeg ikke på det. Har bare spilt det én gang, tror jeg. Det kan jo være en "offisiell" versjon av balloon race, ja. Forhåpentligvis i så fall med en god del justeringer, siden jeg ikke syntes den balloon race varianten jeg var borti hadde helt "offisiell standard" når det gjaldt gameplay.. Endret 12. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Gud bedre hvis det kommer baloon race til TF 2. Jeg får vondt i magen bare jeg tenker på det. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Baloon race føler jeg meg ganske trygg på at ikke kommer. Et 5 CP-map derimot, er bekreftet at kommer, men det er usikkert om det kommer i denne updaten. Det ble også sagt at de holdt på å lage et nytt PayLoad-map for en stund siden. Det spekuleres i om det var Pipeline, som er mest sannsynlig, selv om Pipeline er PayLoad Race. Det er også bekreftet at de holder på å lage enda et map, men de har ikke avslørt hvilken type enda. Ellers ryktes det om justeringer på Force-A-Nature og forandringer på selfdamagen til Soldier. (De som har spilt lenge husker kanskje at det var 40% damage reduction på self damage før, men den ble fjernet i en update.) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Jepp, samme her. er enketle ting som ikke passer inn what so ever. Nå tenkte jeg vel strengt talt det når det gjaldt et glass med piss også, men det viste seg å funke overraskende bra Tror neppe vi får noe mer payload på en stund, det har tross alt kommet ganske mange alt. Jeg skulle egentlig ønske de ga ut et nytt TC map, kanskje få litt mer blest rundt det. Bare forandre litt på reglene så det ikke ble så mye frem og tilbake. Hydro er tross alt det kartet som er desidert stiligst syns jeg. Håper vi får noen nye kartstiler snart! Ser de har bedt folk lage sump-kart men de kom jo med denne fjell-themen også, som bare har blitt gjort på ett arenamap. Justeringer i FaN? Den er jo ganske grei vil jeg si, verre med The Sandman. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg synes egentlig de kunne utnytta Hydro-look'en litt mere. Greit den er "ørken-aktig" den også, men på en litt annen måte enn goldrush, badlands, dustbowl, fastlane osv.. Hadde selvfølgelig vært ålreit med et helt nytt theme, men hadde ikke gjort meg noe som helst med et pl/cp map i hydro-stil. Endret 12. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syntes noen av banen blir litt for like jeg også. Hadde vært fett med en Atlantis baen, alltså en bane under vann med glasskuppel over seg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg synes egentlig de kunne utnytta Hydro-look'en litt mere. Greit den er "ørken-aktig" den også, men på en litt annen måte enn goldrush, badlands, dustbowl, fastlane osv.. Hadde selvfølgelig vært ålreit med et helt nytt theme, men hadde ikke gjort meg noe som helst med et pl/cp map i hydro-stil. Ja, jeg er dritt lei ørken/betong/treverk faktisk. Jeg syntes noen av banen blir litt for like jeg også.Hadde vært fett med en Atlantis baen, alltså en bane under vann med glasskuppel over seg Vel.. Nei. Banene bør liksom ha en naturlig feel over seg, og hvorfor skulle de ha undervannsbaser? Virker som et dårlig sted å være Pyro hehe. Ser ut til at Arenakartene er de kartene som først får oppdateringer faktisk. Lumberyard var det første som fikk snøtemaet og Sawmill var det første brettet som fikk noe annet vær enn solskinn (regn). Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syntes att Arena banene er mye penere en de andre. Syntes de burde lage like varierte og pene baner til de andre modene. Men jeg mente jo ikke en bane med vann inni, mente på havets bunn med en glasskuppel oppå Eller kanskje en underjordisk bane? Ikke så ulikt de andre, men kunne blitt kult. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Jeg synes det hadde vært kult om de lagde noe litt mer urbant, ikke nødvendigvis midt i en storby, men i utkanten f.eks. Det kunne være skyskrapere/høyhus f.eks. i skybox'en, det viktigste er at de holder på en slags 50/60-talls (eller hva man nå skal kalle det) feel, slik at det føles som det passer i TF2 universet. F.eks en construction site i utkanten av et litt gammeldags "New York", med heisekraner osv. Da kunne de sikkert resirkulert en del textures (grus/sand og enkelte andre ting fra Gravelpit f.eks.), men hatt nok nye greier til at det føltes som noe nytt. Noe annet lignende som kunne funke var en "backalley" aktig sak med litt mafia-feel Endret 12. august 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syntes att Arena banene er mye penere en de andre. Syntes de burde lage like varierte og pene baner til de andre modene. Men jeg mente jo ikke en bane med vann inni, mente på havets bunn med en glasskuppel oppå Eller kanskje en underjordisk bane? Ikke så ulikt de andre, men kunne blitt kult. Skjønte det, men hvorfor har de to baser under vann? Jepp, de fleste er det. Men det er mye lettere å lage en ordentlig arenabane fordi den er mye mindre og lik i begge ender, så man trenger bare lage et lite kart og speilvende det for å bli fornøyd. "Lett" å balansere er det også. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Uhm? Skal vi begynne å spørre om hvorfor ting er rart i tf2 universet? Hvorfor slåss ''Rød og Blå''? Hvorfor bruker sniperen piss i ett glass? Det er ikke noe rarere en att de har 2 base under vann Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hva med månebaser Det kan jo passe inn med "spy-tech" temaet som finnes her og der i TF2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. august 2009 Forfatter Del Skrevet 12. august 2009 Uhm? Skal vi begynne å spørre om hvorfor ting er rart i tf2 universet? Hvorfor slåss ''Rød og Blå''? Hvorfor bruker sniperen piss i ett glass? Det er ikke noe rarere en att de har 2 base under vann Det er noe annet enn hvorfor de har bygd seg to baser under vann. Dessuten fungerer innelukkede områder dårlig med TF 2. Turbine og Junction foregår innendørs, og de er kjedelige, trange og små. rett nok kan de to siste skyldes selve designet, men du kan ikke ha vidåpne rom slik som man kan utendørs.Det vil uansett bli trangt, bare se på det midtre rommet i Turbine. Hva med månebaser Det kan jo passe inn med "spy-tech" temaet som finnes her og der i TF2. De har kanskje teleportere og mulighet til å gjøre seg selv usynlig men jeg tror ikke de klarer å komme seg til månen. Spytech-brett finnes det forsåvidt en del av nå, og jeg liker dem godt! Men igjen - innendørskart. Jeg ønsker meg noe i fjellet jeg! Et payloadmap som strekker seg langs snødekte fjellsider. Fuglelyder og Scoutgiblets flott dandert i utmarka. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg syntes månebase er en god idè jeg. Passer bra inn med 60 talls temaet. Drit nå i den realistiske tankegangen til AltF4 ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå