AltF4 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Er noe med at det finnes 2 med det samme navnet. Kan være det er noe pålogging som har gått skeis f.eks. Det går gjerne over av seg selv? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ja, når jeg skifter server Men tror ikke det er det med samme navn, for det har skjedd flere ganger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Nei da, det er ikke det men serveren tror det er det. Men det går vel egentlig på Steam-id'en din og ikke nicket du bruker. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det skjer når du faller ut av en server som ikke forstår at du har falt ut, så når du connecter igjen så er den gamle økten enda tilstede slik at du får opp (1) foran navnet på grunn av at det allerede er tatt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2009 Akkurat! Da lærte jeg noe nytt i dag også Forsåvidt hyggelig å se at jeg ikke var helt på jordet Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som har problemer med steam i dag? Var hjemme og prøvde å spille litt, alle serverne kommer opp som vanlig med 30-50 i ping, men med en gang jeg joiner stiger pingen til over 400 og mister connection med serveren. Stakk bort til en kompis for å prøve der, men han hadde visst fått akkurat det samme problemet i samme tidsrom. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Ingen problemer her per ca. 18:50.. Hvis det har vært noe tull her, så er det ihvertfall over nå. Endret 24. juli 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vet ikke om det er det samme men spilte før i dag og da hadde jeg 40 ping, 60 fps og lagg som bare f. merkelig nok Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 I kveld ser det i i hvert fall ut til å funke. ble angrepet av Über Demoman i sta som Engineer på Dustbowl 1-2. Løp og gjemte meg til uberen var over, og løp kamikaze inn i dem med skiftenøkkelen ute. da hadde fler fra laget kommet til også så de var begynt å få juling, og tror du ikke jeg fikk inn crit på Demomannen og vanlig slag på Medicen og slo dem i bakken begge to. Føltes særs godt ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Tror dere vi får en ny TF 2 -oppdatering før neste år? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Tror dere vi får en ny TF 2 -oppdatering før neste år? Ville vært rart om det tok så lang tid få å ut en ny oppdatering. Synes de burde få ut hvertfall to til før året er omme Nå er det vel bare tre klasser igjen å oppdatere. Lurer på om de finner på noen andre sprell når de er ferdig med alle klassene.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2009 Vi har jo fått noen alt i år da, og den siste var jo en veldig stor oppdatering. Jeg blir ikke overrasket om vi må vente til i hvert fall etter at Left 4 Dead 2 har kommet ut med å høre noe mer om evnt. oppdateringer, og selv om jeg innerst inne ikke tror eller håper det så ser jeg ikke bort i fra at det ikke kommer noe nytt før neste år. Har også tenkt på det om de finner på noe mer. De kommer nok til å lage fler maps eller finpusse customs og gjøre dem sine, det tror jeg. Men om vi får enda fler oppdateringer for klassene... Skeptisk. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Vi har jo fått noen alt i år da, og den siste var jo en veldig stor oppdatering. Jeg blir ikke overrasket om vi må vente til i hvert fall etter at Left 4 Dead 2 har kommet ut med å høre noe mer om evnt. oppdateringer, og selv om jeg innerst inne ikke tror eller håper det så ser jeg ikke bort i fra at det ikke kommer noe nytt før neste år. Har også tenkt på det om de finner på noe mer. De kommer nok til å lage fler maps eller finpusse customs og gjøre dem sine, det tror jeg. Men om vi får enda fler oppdateringer for klassene... Skeptisk. Tror det er forskjellige teams som jobber med TF2 og L4D2 innen Valve, men jeg husker før slippet av L4D1 at TF2-teamet måtte hjelpe til i innspurten.. Hvis det samme skjer med 2'ern kan det jo hende det blir litt stille på TF2-fronten, slik det ble sist. Uansett, én oppdatering synes jeg de kunne klare før nyttår. Forrige oppdatering kom i mai, så da er det en del måneder vi snakker om. Me får sjå. Endret 31. juli 2009 av Riboflavin Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Det er nok en liten grunnbemanning for begge spill ja, men det er en del i Valve som jobber litt her og der. Har lest intervju med en der som sa at de jobber der de trengs, så det er vel L4D 2 som tar mye av tiden. Så jobber de vel med litt andre prosjekter også kan man håpe! Og det kan jo være vrient å skulle tenke ut noe nytt som skal passe også, ikke minst. Tiden mellom Heavy- og Scoutoppdateringen var borti lit over 6 måneder, nå er det snart 3 måneder siden sist. Tror nok vi må smøre oss med tålmodighet! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Så jobber de vel med litt andre prosjekter også kan man håpe! Episode 3? :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 For eksempel. Eller Portal 2. Lov å drømme om ikke annet! http://cuddle-pyro.deviantart.com/art/Boys...aitor-130139483 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor er det så lite aktivitet på Gamer.no serverene for tiden? Jeg syntes de kampene var noen av morsomste kampene jeg har spillt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 Er vel generell feriestemning. Det er lite folk i TF 2 generelt har jeg inntrykket av. Veldig greit, for da er det alltid plass på favorittserverne! Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det vil komme en update til spillet snart vil jeg tro. Vet ikke om dere har fått det med dere, men Valve har invitert de beste klanene i Nord-Amerika og Europa til å teste nye funksjoner. Disse spillerne har fått tilgang til en egen TF2klient kalt "Team Fortress 2 beta". På denne måten får spillerne selv være med å "utvikle" spillet, de har ikke lov til å røpe detaljer, men det ryktes at de nå tester hvordan de kan forandre Sandman. Og trolig også tester nye våpen til Soldieren. Har tro på Soldierupdate før jul en gang Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Lurer vedig på hvordan våpnene til Soldier og demoman blir! Og forandre sandman? Kommet noe info om noen av de tingene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå