Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har problemer med steam i dag?

 

Var hjemme og prøvde å spille litt, alle serverne kommer opp som vanlig med 30-50 i ping, men med en gang jeg joiner stiger pingen til over 400 og mister connection med serveren.

 

Stakk bort til en kompis for å prøve der, men han hadde visst fått akkurat det samme problemet i samme tidsrom.

Lenke til kommentar

I kveld ser det i i hvert fall ut til å funke.

 

ble angrepet av Über Demoman i sta som Engineer på Dustbowl 1-2. Løp og gjemte meg til uberen var over, og løp kamikaze inn i dem med skiftenøkkelen ute. da hadde fler fra laget kommet til også så de var begynt å få juling, og tror du ikke jeg fikk inn crit på Demomannen og vanlig slag på Medicen og slo dem i bakken begge to. Føltes særs godt ^_^

Lenke til kommentar
Tror dere vi får en ny TF 2 -oppdatering før neste år?

 

Ville vært rart om det tok så lang tid få å ut en ny oppdatering. Synes de burde få ut hvertfall to til før året er omme :p Nå er det vel bare tre klasser igjen å oppdatere. Lurer på om de finner på noen andre sprell når de er ferdig med alle klassene..

Lenke til kommentar

Vi har jo fått noen alt i år da, og den siste var jo en veldig stor oppdatering.

 

Jeg blir ikke overrasket om vi må vente til i hvert fall etter at Left 4 Dead 2 har kommet ut med å høre noe mer om evnt. oppdateringer, og selv om jeg innerst inne ikke tror eller håper det så ser jeg ikke bort i fra at det ikke kommer noe nytt før neste år.

 

Har også tenkt på det om de finner på noe mer. De kommer nok til å lage fler maps eller finpusse customs og gjøre dem sine, det tror jeg. Men om vi får enda fler oppdateringer for klassene... Skeptisk.

Lenke til kommentar
Vi har jo fått noen alt i år da, og den siste var jo en veldig stor oppdatering.

 

Jeg blir ikke overrasket om vi må vente til i hvert fall etter at Left 4 Dead 2 har kommet ut med å høre noe mer om evnt. oppdateringer, og selv om jeg innerst inne ikke tror eller håper det så ser jeg ikke bort i fra at det ikke kommer noe nytt før neste år.

 

Har også tenkt på det om de finner på noe mer. De kommer nok til å lage fler maps eller finpusse customs og gjøre dem sine, det tror jeg. Men om vi får enda fler oppdateringer for klassene... Skeptisk.

 

Tror det er forskjellige teams som jobber med TF2 og L4D2 innen Valve, men jeg husker før slippet av L4D1 at TF2-teamet måtte hjelpe til i innspurten.. Hvis det samme skjer med 2'ern kan det jo hende det blir litt stille på TF2-fronten, slik det ble sist. Uansett, én oppdatering synes jeg de kunne klare før nyttår. Forrige oppdatering kom i mai, så da er det en del måneder vi snakker om. Me får sjå.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Det er nok en liten grunnbemanning for begge spill ja, men det er en del i Valve som jobber litt her og der. Har lest intervju med en der som sa at de jobber der de trengs, så det er vel L4D 2 som tar mye av tiden.

Så jobber de vel med litt andre prosjekter også kan man håpe! Og det kan jo være vrient å skulle tenke ut noe nytt som skal passe også, ikke minst.

 

Tiden mellom Heavy- og Scoutoppdateringen var borti lit over 6 måneder, nå er det snart 3 måneder siden sist. Tror nok vi må smøre oss med tålmodighet!

Lenke til kommentar

Det vil komme en update til spillet snart vil jeg tro.

Vet ikke om dere har fått det med dere, men Valve har invitert de beste klanene i Nord-Amerika og Europa til å teste nye funksjoner.

Disse spillerne har fått tilgang til en egen TF2klient kalt "Team Fortress 2 beta".

På denne måten får spillerne selv være med å "utvikle" spillet, de har ikke lov til å røpe detaljer, men det ryktes at de nå tester hvordan de kan forandre Sandman. Og trolig også tester nye våpen til Soldieren.

 

Har tro på Soldierupdate før jul en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...