TOMF_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Å gjøre det decent som heavy krever ikke særlig skills, det krever at du har en medic. Å være en GOD heavy derimot, det krever litt mer. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Stemte: Sniper Scout Spy Demoman Pyro Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Stemte Sniper, pyro og demoman. Sniper fordi jeg elsker det, og en god, strategisk man, kan ødelegge et velfungerende angrep fra motstanderens side. Demoman fordi stickybombs er så genialt morro. Og Pyro tilslutt fordi det er rett og slett knallmorro, man skal leke med flammer. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Stemte Pyro, Engineer og Heavy. Jeg elsker å flanke, turtle og være senteret i alt kaoset^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Stemte Engineer, Pyro og Medic jeg. Pyro er moro for kaos, Engineer er moro å være offensiv med og Medic er favoritten all over. Det er en særs behagelig følelse å vite at du har reddet hele laget ditt. Denne runden også. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 playerbanan: Jeg spiller ikke tf2 selv(skal starte etter eksamen ), men har du prøvd å skifte oppløsning på skjermen din før du starter spillet? Det har funka med meg på et par spill! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Spiller mest som Pyro engineer og sniper, fikk lyst og spille tf2 nå. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Lolidude: Gå til bildefilen du skal bruke. Åpne den for redigering i paint. Velg lagre som... eller save as... Skriv det opprinnelige navnet plus .jpg eller .tga hvis .jpg ikke virker. Hvis det står at bildefilen er for stor kan du prøve å gjøre den mindre, tror det skal finnes flere programm på internett som gjør deette. Liker de fleste klassene, og kan gjøre det godt med mange. Akkurat nå holder jeg en liten finger på sniper, og har gått opp med 13 timer siden fredag. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Guide til å lage transparant spray for Team Fortress 2. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Som AltF4 sikkert har funnet ut så liker jeg å spille som Sniper best, iallefall på Dustbowl Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg liker pyro og scout best pga speeden. Kan ikke fordra heavy pga den er så treg. Engineer var veldig gøy før men etter at halve serveren er medic og resten HW/pyro så er det ikke noe gøy lenger. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Som AltF4 sikkert har funnet ut så liker jeg å spille som Sniper best, iallefall på Dustbowl Sniper ftw. Er så usansynlig lett å snipe i TF2 Hvertfall public. bare å løpe med kniven framme, så rusher scout deg rett forover, bare å dra frem sniper igjen og skyte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Merkelig at pyro har flest stemmer egentlig. Det jeg ser desidert mest public er jo spy og sniper. Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 playerbanan: Jeg spiller ikke tf2 selv(skal starte etter eksamen ), men har du prøvd å skifte oppløsning på skjermen din før du starter spillet? Det har funka med meg på et par spill! Ja, det hadde keg prøvd. og det funket ikke. Men jeg slettet en server greie jeg hadde lastet ned, og da funket det igjen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Stemte: Pyro Sniper Engineer Scout Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva med å adde noen gode servere til førsteposten AltF4? sånn som Lokalen, Tfortress.no sin og kanskje Hampshire Heavies? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er det lovelig og bruke custom hats/skins i TF2? Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Først vil jeg si at jeg aldri har kjøpt fra steam før, så det kan være alt er som det var. Har i hvert fall fått et guest pass. Jeg dobbelklikker på ikonet, og spillet starter, musikken og en loading screen dukker opp. Når den skal til å bytte til der man kan finne spill, og endre på ting, ''hovedvinduet'' legger spillet seg ned, og jeg får beskjed om at hl2.exe har sluttet og virke. Kanskje dette hjelper https://support.steampowered.com/kb_article...=7169-TIAV-5361 ;D Ja, det er lovlig, det er bare den som har "skinnsa" som ser dem, hattene er med i spillet btw. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Okey, takk for hjelpen. Noen som blir med på en runde eller tohundreofførtito? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har spilt TF2 en god stund nå, og bare elsker pyro! Ble en lang pause for ikke så lenge siden men har tatt igjen spillinga nå. Begynner faktisk å bli litt god igjen med compression blasten, så for dere soldiers og demo folk: forbered dere å få igjen crit rocketen/bomben i trynet! Men hvilke servere spiller dere folka på da? Selv så spiller jeg litt på lokalen #1 og TRELLE serverne. Men hadde vært morro å spilt litt med dere andre her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå