lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Argh, ikke frist meg til å svi av 15.000 spenn på en PC! Hvor ser man FPS'en sin? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Jeg elsker Fraps, og det er det jeg bruker når jeg lager de æ, ø and å-videoene mine. Ikke det store alternativet hva videoredigering angår, men jeg bruker windows movie maker til resten. Veldig enkelt og greit, men resultatet blir jo deretter hehe. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvordan er Xfire? Hvordan er Xfire? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg brukte det når jeg spilte Battlefield 2 for lenge siden, men etter at jeg begynte å spille gjennom Steam syns jeg Xfire har blitt unødvendig. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvordan er Xfire? Hvordan er Xfire? Skriv netgraph 3 inn i konsollen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Jeg brukte det når jeg spilte Battlefield 2 for lenge siden, men etter at jeg begynte å spille gjennom Steam syns jeg Xfire har blitt unødvendig. Så det er som steam med kamera? Hvordan er kameraet da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Så vidt jeg vet er det ikke noe kamera i Xfire. tror kanskje du blander det med Fraps? Endret 10. juli 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 http://www.xfire.com/about_video/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Da har det blitt noe nytt etter at jeg brukte det hehe. Gjør akkurat det samme som Fraps ser det ut til, bare at Xfire har mulighet til å laste opp på eget nettsted. For meg er det uinteressant, men for all del, knock your self out, det kan jo være mye moro i vente! Fraps er så enkelt som det kommer. Starter når dataen starter og når du er ingame trykker du F9 for å starte opptak, F9 for å avslutte opptak og F10 for å ta bilder. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Xfire > Fraps. Filmer i ca samme kvalitet, og har også mulighet til å broadcaste live, så andre kan se at du spiller Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 Da får jeg bare prestasjonsangst så jeg står over Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 hvorfor vil dere bruke drittprogrammer som fraps/xfire når det er bare å skrive "startmovie avi filnavn" i console? Mye bedre kvalitet er det også Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 hvorfor vil dere bruke drittprogrammer som fraps/xfire når det er bare å skrive "startmovie avi filnavn" i console?Mye bedre kvalitet er det også Mye mindre å gjøre med det etterpå. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Men jeg har hørt noe rykter om att alle disse mulgihetene tar syyykt mye plass Tror det var 1 gig per min. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 En fyr tilbudde meg full admin gratis på serveren hans, men da måtte jeg ta vekk FG taggen, så jeg takket nei :-P Lenke til kommentar
Exia Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Men jeg har hørt noe rykter om att alle disse mulgihetene tar syyykt mye plass Tror det var 1 gig per min. Det er bare tull Recorda 10 min, kom på ca 5 gig Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 kommer jo ann på hvilken codec du bruker Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Men jeg har hørt noe rykter om att alle disse mulgihetene tar syyykt mye plass Tror det var 1 gig per min. Det er bare tull Recorda 10 min, kom på ca 5 gig Haha, ja da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå