Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig bra dag på serveren i dag! Fikk veldig mange gode runder! Masse hyggelige folk å spille med og ingen surmulig i det heletatt. sånt liker jeg ja! Holdt en jevn aktivitet i dag på 8 timer faktisk! Dabbet litt av på slutten nå fordi folk og ffe skal på jobb og div i morgen.

Veldig godt teamwork av alle på laget mitt i dag i hvertfall!

Lenke til kommentar
Veldig bra dag på serveren i dag! Fikk veldig mange gode runder! Masse hyggelige folk å spille med og ingen surmulig i det heletatt. sånt liker jeg ja! Holdt en jevn aktivitet i dag på 8 timer faktisk! Dabbet litt av på slutten nå fordi folk og ffe skal på jobb og div i morgen.

Veldig godt teamwork av alle på laget mitt i dag i hvertfall!

 

Enig der, var veldig kult. Så lenge eg var med ihvertfall. Hadde ein god periode med FG vs randoms med god stemning: epic.

Lenke til kommentar
De vil ha penger.

 

 

Ikke helt rett - det er noe med achievements også.

 

Left 4 Dead fikk gratis oppdatering når Survival Pack kom ut, men alle achievementsene som er knyttet til den nye gamemoden kom ikke med på konsoll.

Så at det kommer nytt innhold til TF 2 på Xbox 360 er sant, men når er usikkert. Men er nok etter at samtlige er sluppet og balansert et par ganger til PC.

 

Og nei, det er ingen nyheter om klasseoppdateringer enda. Tipper vi ikke får en ny før desember/januar.

Lenke til kommentar
Veldig bra dag på serveren i dag! Fikk veldig mange gode runder! Masse hyggelige folk å spille med og ingen surmulig i det heletatt. sånt liker jeg ja! Holdt en jevn aktivitet i dag på 8 timer faktisk! Dabbet litt av på slutten nå fordi folk og ffe skal på jobb og div i morgen.

Veldig godt teamwork av alle på laget mitt i dag i hvertfall!

What? Jeg klarer ikke følge med på sånt, dere må invitere meg ;)

 

Veldig bra dag på serveren i dag! Fikk veldig mange gode runder! Masse hyggelige folk å spille med og ingen surmulig i det heletatt. sånt liker jeg ja! Holdt en jevn aktivitet i dag på 8 timer faktisk! Dabbet litt av på slutten nå fordi folk og ffe skal på jobb og div i morgen.

Veldig godt teamwork av alle på laget mitt i dag i hvertfall!

What? Jeg klarer ikke følge med på sånt, dere må invitere meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...