Anthr0 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Litt spilling i dag eller? Satser på det. Jeg trenger hjelp til å holde meg våken etter jobb i dag (sov dårlig i natt). Hadde vært fint om vi kunne trene litt på taktikker og samarbeid. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg er med på litt spilling ;] Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 I'm in tror jeg. Om jeg får lov da <_< Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Slutt å være så negativ du nå ;D Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Såvidt jeg vet: Navnet bak Pul Kai stammer fra en av lærerene til tvillingbrødrene Wer og Bjarnfinn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det noen som har ett guest pass til overs? Vurderer å kjøpe spillet, men vil gjerne teste det litt først! Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Er det noen som har ett guest pass til overs? Vurderer å kjøpe spillet, men vil gjerne teste det litt først! Guest pass gjaldt vel bare i den helga hvor den siste update ble lansert. Men det er jo ikke dyrt å kjøpe spillet fra Steam. Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Jeg et guest pass som gåt ut 25.06 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2009 Deprimerende å ikke få spilt selv, men det er hyggelig å se at vi har fått et godt community her på foumet! På mangad kom et nytt blogginnlegg hvor Valve fortalte at de nå har lagt ut orginalmapsene sine så folk kan leke med dem I SDK. For meg spiller det liten rolle, men det kan jo hende det kommer en del kule custommaps nå, hvor brettene er modifiserte. Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Håper virkelig ikke det. De som allerede har hatt gode ideer hvor man trenger orginalmappene har fått det til. Det vil mest sannsynlig bare føre til "Ctf_2fort_made_by_rox0r123_pro_bugfix_alhpa13_realversion" og andre ting. Det valve mente med å legge ut mappsa var vel at folk kunne se hvordan de gjorde det. Men for all del, noe godt må det jo komme ut, men med tanke på at cp_orange_X er ett av de mest populære mapsa, sammen med 2fort så kan det vel egentlig bare gå en vei. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Synes det er ufattelig hvordan folk liker 2fort og diverse orangemaps low grav shit. Merkelig med det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 2fort er da et veldig underholdende CTF-map med god balanse og smarte løsninger? Så klart, spiller du det på en "extended_max_player/no_respawn_time-server, så er den dritt, men på seriøse vanilla-servere er den gull! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Synes det er ufattelig hvordan folk liker 2fort og diverse orangemaps low grav shit. Merkelig med det. Jeg liker å slappe av på sånne maps når jeg er sliten, eller bare skal spille en liten stund. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Synes det er ufattelig hvordan folk liker 2fort og diverse orangemaps low grav shit. Merkelig med det. Fordi folk har forskjellige preferanser og noen foretrekker litt uvanlige metoder for å ha det gøy? På samme måte folk kan mislike TF2, du som liker det kan ikke se hvordan folk ikke kan like det.. Endret 19. juni 2009 av chokke Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 De fleste som spiller orange maps bruker TF2 som avlastning fra CS. Det må være den eneste grunnen. Jeg finner ingen annen grunn til å kunne misbruke potensialet som TF2 har til noe sånt. På samme måte folk kan mislike TF2, du som liker det kan ikke se hvordan folk ikke kan like det.. Åh, det der er bare så bullshit. Det er fullt mulig å se svakhetene til noe du elsker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Synes det er ufattelig hvordan folk liker 2fort og diverse orangemaps low grav shit. Merkelig med det. Jeg finner ingen poeng i å spille på slike maps, men at andre ønsker å gjøre det er samma for meg. 2Fort kan være et artig map, men det er tydelig at Valve la det opp som deathmatch-map fra begynnelsen. Lite kart, dårlig design, litt kjedelig (liker ikke ctf-gamemoden noe særlig, og noe av grunnen er de kjedelige kartene) og ender fort opp med et lag som turtler og ett lag som angriper uten å komme noen vei. Jeg joiner ikke servere som har instant spawn eller mer enn 24 plasser tilgjengelige, og spiller generelt lite på custom maps. Ikke gidder jeg vente på å laste de ned, og 95% av de kartene er dårlige. Endret 20. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Bullshit. Jeg kan aldri tro at de planla det som deathmatchmap. Finn en vanillaserver med gode lag, og 2Fort blir veldig gøy. Godt balansert, morsomme møtepunkt (bru, tunnelene, flag), og eyecandy gjør den til en fortreffelig bane. Så langt du finner en god server med gode folk. Tips: Ikke gå de på med no_respawn_time. Endret 20. juni 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Jeg kan være enig at det kan være en smule gøy når det er 5-7 på hvert lag, men når det er 4 snipere på hvert lag og resten engi synes ikke jeg det blir gøy i det heletatt, banen er på en måte lagt opp til at det skal være sniperduel map. Dette er selvsagt mine synspunkt ;D Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Den eneste grunnen til at den er det er at den har de identiske sniper-posisjonene. Derimot; en server med 4 snipere og resten engineer er ingen god server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå