Bobbylove Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg er også med, så lenge det ikke blir for seriøst, orker ikke masse krangling i mic osv Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Viktig å holde en god tone Lesestoff Taktikk på badlands Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Takk for den Terje. Er det lov å bruke de nye våpnene i matches btw? Endret 18. juni 2009 av Sverre Lenke til kommentar
Terje Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tror alt er lov unntatt sandman Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Beklager men jeg kan ikke være med på matchen i kveld. Jeg starter på jobb kl 16:00 men kan sikkert sette passord på serveren slik at dere får spille i fred. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Har sendt deg en PM vedrørende match i kveld. Regner med at vi kan stille Terje foreslår at vi spiller med 6 stykker på hvert lag. Nå har vi 4 stk hittil: Dib (aka sverre), Frusci, BobbyLove og meg selv. Vi må vite når alle er klare til å stille opp, og så trenger vi en ventrilo server / teamspeak eller noe annet. Et nødsalternativ er VoIP funksjonen i steam eller xfire. Hvis det er mange som melder seg, så foreslår jeg at vi nominerer våre beste spillere. Beklager men jeg kan ikke være med på matchen i kveld. Jeg starter på jobb kl 16:00 men kan sikkert sette passord på serveren slik at dere får spille i fred. Terje stiller (kjenner noen) med warserver. Eneste vi trenger, er en måte å kommunisere på. Endret 18. juni 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Har sendt deg en PM vedrørende match i kveld. Regner med at vi kan stille Match? Kan jeg bli med? Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Match? Kan jeg bli med? Da er det 5 stykker som har meldt sin interesse. Dersom flere enn 6 stykker melder seg, blir det en nominasjons prosess. Lenke til kommentar
Sverre. Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jdizlle vil gjerne være med også. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Match? Kan jeg bli med? Da er det 5 stykker som har meldt sin interesse. Dersom flere enn 6 stykker melder seg, blir det en nominasjons prosess. Blir gjerne med jeg, men er "dårlig" i de fleste klasser, muligens alle ;D Men jeg spiller alt. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Når er matchen da? Hva skal jeg spille som, om jeg får være med? Har ikke spillt match før, men en gang må være den første Endret 18. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Da er vi 7 stykker, så vi er sikkret et lag. Vi har fortsatt ikke blitt enige hva vi skal bruke av stemmekommunikasjon program. Jeg foreslår at vi bruker xfire, siden de skryter av å ha høy kvalitet på deres VoIP tjeneste, som er inkludert i IM programmet deres. Endret 18. juni 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
Woland Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Så langt har me bestemt(as far as I know), Eg - demo. Bobby - scout. Dib - Scout/sniper. Anthro - Medic(?). Me sitter i FG chat room atm. Trenger soldier - soldier/heavy. Endret 18. juni 2009 av Frusci Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Lykke til i kveld da! jeg må stikke på jobb nå! Gleder meg til å høre hvordan det gikk:-) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Jeg må trekke meg ;/ Så vi trenger en scout til å ta min plass. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Så langt har me bestemt(as far as I know), Eg - demo. Bobby - scout. Dib - Scout/sniper. Anthro - Medic(?). Me sitter i FG chat room atm. Trenger soldier - soldier/heavy. Kan være hva som helst, men er håpløs som soldier og spy. De er de eneste klassene jeg absolutt ikke klarer å bruke. Edit: Men pyro er ikke lov? Endret 18. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Alle klasser er lov, men det er max 1 medic, max 1 demo og max 2 av de andre klassene. Det mest vanlige oppsettet er medic, demoman, 2x scout, 2x soldier. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Vi tar resten av denne diskusjonen i chatterommet til FG. Terje & co er klare til 20.00, og det bør vi også klare. Terje kjenner også til en ventrilo server vi kan låne (for denne anledningen). FG folk som har lyst til å bli med kan melde sin interesse i chatterommet til FG frem til klokka 18:00. Endret 18. juni 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
JDizzle Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 /First Post. Er open til kamp i kveld, sign som heavy her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå