Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sendt deg en PM vedrørende match i kveld. Regner med at vi kan stille :)

Terje foreslår at vi spiller med 6 stykker på hvert lag. Nå har vi 4 stk hittil: Dib (aka sverre), Frusci, BobbyLove og meg selv. Vi må vite når alle er klare til å stille opp, og så trenger vi en ventrilo server / teamspeak eller noe annet. Et nødsalternativ er VoIP funksjonen i steam eller xfire. Hvis det er mange som melder seg, så foreslår jeg at vi nominerer våre beste spillere.

Beklager men jeg kan ikke være med på matchen i kveld. Jeg starter på jobb kl 16:00 men kan sikkert sette passord på serveren slik at dere får spille i fred.

Terje stiller (kjenner noen) med warserver. Eneste vi trenger, er en måte å kommunisere på.

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar
Match? Kan jeg bli med?

Da er det 5 stykker som har meldt sin interesse. Dersom flere enn 6 stykker melder seg, blir det en nominasjons prosess.

Blir gjerne med jeg, men er "dårlig" i de fleste klasser, muligens alle ;D Men jeg spiller alt.

Lenke til kommentar

Da er vi 7 stykker, så vi er sikkret et lag. Vi har fortsatt ikke blitt enige hva vi skal bruke av stemmekommunikasjon program. Jeg foreslår at vi bruker xfire, siden de skryter av å ha høy kvalitet på deres VoIP tjeneste, som er inkludert i IM programmet deres.

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar
Så langt har me bestemt(as far as I know), Eg - demo. Bobby - scout. Dib - Scout/sniper. Anthro - Medic(?).

Me sitter i FG chat room atm.

Trenger soldier - soldier/heavy.

Kan være hva som helst, men er håpløs som soldier og spy. De er de eneste klassene jeg absolutt ikke klarer å bruke.

Edit: Men pyro er ikke lov?

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Vi tar resten av denne diskusjonen i chatterommet til FG. Terje & co er klare til 20.00, og det bør vi også klare. Terje kjenner også til en ventrilo server vi kan låne (for denne anledningen).

FG folk som har lyst til å bli med kan melde sin interesse i chatterommet til FG frem til klokka 18:00.

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...