Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dib er jo flink som sniper......

Well aren't you the master of the obvious :p. Det jeg mente var at hvis det bare er en slot for sniper, og dib er på laget mitt, så vil jeg sørge for at han fyllen den ene sniper slotten. Og jeg regner med at BobbyLove ønsker at dib ikke skal være sniper, hvis han er på motstander laget. De som har møtt Dib på slagmarken vet han har en tendens til å headshotte deg uansett hvor mye du strafer.

Lenke til kommentar
Et forslag til å forbedre serveren: Ha mindre slots for snipers. Helst bare en per lag. Litt kjedelig når vi feks spiller goldrush 4v4 og vi er 3 snipers og en Spy feks.

Neineineinei! La folk få spille som hva de vil. Det er bedre om folk har det morro, en om de bare fokuser på å vinne hele tiden.

Well aren't you the master of the obvious :p. Det jeg mente var at hvis det bare er en slot for sniper, og dib er på laget mitt, så vil jeg sørge for at han fyllen den ene sniper slotten. Og jeg regner med at BobbyLove ønsker at dib ikke skal være sniper, hvis han er på motstander laget. De som har møtt Dib på slagmarken vet han har en tendens til å headshotte deg uansett hvor mye du strafer.

Ja, litt rart det der. Han er en syk sniper, men man tar han sykt enkelt i close combat.

Ja, litt rart det der. Han er en syk sniper, men man tar han sykt enkelt i close combat.

Lenke til kommentar

Claqss limits er innmari dumt. Da får du fort et dårlig lag fordi de som er f.eks. gode Demoman må være Soldier, og den gode Soldieren må være Pyro osv. Classlimits er stusselig, og det er bedre å heller få til et lagarbeid med frivillig innsats.

Spiller man 4v4 er ikke klasser særlig aktuelt uansett, litt avhengig av kartet som spilles.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Et forslag til å forbedre serveren: Ha mindre slots for snipers. Helst bare en per lag. Litt kjedelig når vi feks spiller goldrush 4v4 og vi er 3 snipers og en Spy feks.

Neineineinei! La folk få spille som hva de vil. Det er bedre om folk har det morro, en om de bare fokuser på å vinne hele tiden.

Her er vi litt uenige. Jeg mener at noe av vitsen med at vi samles på servern er å få til samarbeid som ellers skjer ganske sjeldent på public servers. Og samarbeid er ikke at alle går snipers eller spies og gjør det som passer dem selv best fordi det er gøy. Spille uten å ta hensyn til laget kan du gjøre på hvillken som helst annen public server.

Alle klasser har sine svakheter.

Lenke til kommentar

Det er utrolig gøy når et lag drar lasset sammen og fyller ulike roller på en god måte. Har et Team Fortress 2 ligalag godt samspill, kan det vinne kamper ikke på grunn av enkeltferdigheter, men på lagspill.

Derfor er jeg enig i at det er irriterende med egenrådige spillere som spiller for sin egen del og ikke lagets. Javisst skal en få sjekke ut klassene og leke seg litt når en har spilt lite, men etter hvert bør det komme en interesse for å gjøre det beste i laget en er på.

Jeg synes dog det blir litt feil med class limits. Dersom en har sniper som sitt spesialfelt er det unødvendig at vedkommende ikke får lov til å velge det. Legg heller inn broadcast-meldinger på serveren som oppfordrer til godt lagspill! :)

Lenke til kommentar
Neinei, men han har ikke truffet meg en gang i close combat, å han dominerer meg fra avstand.

Jarate og machete-tingen så oneshotter eg deg omtrent i close combat. Og at eg ikkje har truffet deg eingang i close combat er bs. Close combat er ikkje bare melee avstand vet du.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar

Er enig med deg der Terje, men at folk velger klasser for å vinne over å velge de for gøy er vel mindre sannsynelig på ein public server. Så class-limits her (spørs jo kor strenge de er) passer ikkje.

Prøver selv å spele heavy/medic/demo etc når det trengs, men foretrekker å snipe.

Lenke til kommentar
Neinei, men han har ikke truffet meg en gang i close combat, å han dominerer meg fra avstand.

Sniper - long/medium range.

Bow - short/medium range.

Klan matches hadde vore kult. Då kunne me virkelig prøvd ut bra samarbeid. Og eg veit at det er nærame 40 stk i FG, men det er vel maks 10-12 som speler, og det på ganske aktive kveldar.

Lenke til kommentar
Har et Team Fortress 2 ligalag godt samspill, kan det vinne kamper ikke på grunn av enkeltferdigheter, men på lagspill.

Nå har ikke jeg luftet dette med noen andre enda, men hva med FG vs ditt ligalag? Vi har mange gode folk, men er ikke gode på samarbeid (enda). Vi tapte faktisk mot en gjeng med randoms når hele laget vårt bestod av FG folk.

Først og fremst så må du sjekke om de du spiller med, har lyst til å spille mot oss, og så trenger vi nok FG folk til å stille med ( det bør ikke være et problem). Vi kan diskutere detaljene senere hvis det er stemning for detta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...