Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Først vil jeg si at jeg aldri har kjøpt fra steam før, så det kan være alt er som det var. Har i hvert fall fått et guest pass. Jeg dobbelklikker på ikonet, og spillet starter, musikken og en loading screen dukker opp. Når den skal til å bytte til der man kan finne spill, og endre på ting, ''hovedvinduet'' legger spillet seg ned, og jeg får beskjed om at hl2.exe har sluttet og virke. Lenke til kommentar
Übermagnus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 TF2 er badass, favorittserier klart Pyro, Demoman og Soldier. - Forresten, fettz med nye hatter. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Playerbanan: Jeg har akkurat samme prblem. Derfor kjøpte jeg det til 360 i stedet. Du kan prøve å skifte resolution. Det funket hos meg på CS:S med samme grafikkmotor Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Options -> Change resolution eller hva d nå heter --> sjekk om det funker. Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Heh, hvor er options? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det står ved der du finner find servers og de greiene. Lett å få øye på. Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Spillet lukker seg før jeg kommer der. Den lukker seg når den skal skifte til det vinduet. Sikkert litt dårlig forklart av meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ah, da har jeg ikke peiling. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) 1. Høyreklikk på TF2 2. Trykk på "properties/egenskaper" 3. Trykk på "set launch options" 4. skriv inn -width 1280 -height -1024 (på punkt 4 kan du skrive inn hvilken oppløsning du vil, for eksempel 640x480, 800x600 osv.) Endret 26. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hmmm... åssen PC har du? Regner med at du har oppdaterte drivere og greier. Veitafaen hva som kan være galt bortsett fra det egentlig=/ Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Trialen funket helt fint. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 er med lett. Add meg som venn trådstarter: Hadde vært kult med en liste over steamnavn i førstepost, så man enkelt kunne adde hverandre og spille sammen. Will do, og støttes. Jeg hater de feige frorbannade sniperne. Jeg liker best å spille som Spy, Heavy og Engeneer jeg. Sniper krever skills, det gjør ikke heavy. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 De skulle lagt våpnene som milepæler, så kunne de heller latt hatene komme random for at du spiller. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 LD: Det er jo det som er litt av det kule med Heavy. Han er dum, stor og sterk. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Begynte å spille TF2 for rundt en uke siden. Fett spill. Spiller for det meste Scout. Har opplevd mest suksess med den klassen, pluss at jeg digger å løpe fort og hoppe langt. De skulle lagt våpnene som milepæler, så kunne de heller latt hatene komme random for at du spiller. Enig. Det hadde i tillegg gitt mer driv til å spille spillet. Nå er det jo bare "Jaha, nå fikk jeg den ja". Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sniper krever skills, det gjør ikke heavy.Bullshit. Man må være istand til å posisjonere seg riktig i forhold til hvor bølgene av fiender kommer fra, time når man begynner å spinne Sasha og kompensere for den trege farten med BULLETS! Hvis det eneste du gjør i TF2 er å hore som sniper vs. sniper på 2forts så kunne du like gjerne spilt duckhunt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sette opp en "hvilken class liker du best"-poll? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Satt opp poll nå. syns den blit litt stor, så har dere klager kom med dem! Heavy er forsåvidt en klasse det er lett å få noen kills med men innmari vanskelig å bli god i. Har en del triks, som å hoppe rundt hjørner samtidig som man spinner opp våpenet - da tjener man litt tid, og får også en aldri så liten element of surprise. Ingen klasser overlever et rett-på angrep på en Heavy, men farten samt minigunens store spredning på avstand gjør han til et bytte lett å ta på avstand. Størrelsen og farten gjør at hans hovedcounterklasser er Spy og Sniper. Personlig elsker jeg å spille Medic. Alle på det andre laget ønsker å se Medicen død, og det lager herlige hektiske tilstander til tider. Medic gir deg også den beste oversikten til en hver tid, og et lag med et par gode Medics vinner hvilken som helst kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå