lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det som skjedde før i dag: Hele teamet klaget på att jeg var sutrete, så krangla vi i en halvtime før vi ble enige om og stoppe alle sammen. Så 10 min senere kommer rabbi fyren å kaller meg noob, plager andre spillere , og bare tuller på spillet. Så sier Krazy att det er melee only, men ingen av P*K folka, eller rabbi gadd å bry seg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jo dette har jeg fått klarhet i. Jeg må finne en admin på serveren som har mulighet til å være der oftere enn meg som jeg stoler 100% på. Har blitt en del jobb på meg i det siste så har ikke hatt muligheter for å spille så mye på serveren. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er litt irriterende når vi er stuck på arena, og ingen admins er pålogget Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Arena maps i sirkulasjonen skal være skrudd av. Skal ta en titt på dette i morgen. Jeg har fri så får sikkert rettet opp i en del ting da. Jeg vet ting ikke er helt 100% enda men ting blir fikset etterhvert. Bare å ha litt tolmodighet Det er første gangen jeg prøver på noe slikt som dette så er en erfaring dette også! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det funka ikke, det kommer tilbake. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jgeh ar skjønt det Lolidude derfor skal jeg se på det i morgen. Jeg er en smule trøtt nå og tror ikke aktiviteten kommer til å være enorm i løpet av natten... Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror jeg skal legge meg tidlig (før 5) og hjelpe Nøtte mesteparten av dagen. Det er bare å komme med ideér for hvordan serveren kan bli bedre. Tross alt er det dere som er spillerne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ok, bare jeg som missforstod. Lenke til kommentar
BFG SliceRoth Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Lolidude... nå hørte jo jeg etter admin å brukte melee only så ikke dra alle under en kam er du snill :rolleyes: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg trodde ikke du var der når det var melee only Kan ikke huske å ha sett deg når det var melee only. Men uansett, du har rett. Burde ikke dra alle under en kam, du har ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg mener at innføring av f.eks. melee only ofte kan bli håpløst med mindre serveren har mulighet til å fysisk nekte skytevåpen. Det er alltid noen som bryter regelen og det blir nesten alltid misnøye som fører til at serveren er tom innen en time eller to. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Jeg mener at innføring av f.eks. melee only ofte kan bli håpløst med mindre serveren har mulighet til å fysisk nekte skytevåpen. Det er alltid noen som bryter regelen og det blir nesten alltid misnøye som fører til at serveren er tom innen en time eller to. Der er vi enige. Jeg og, gjerne. Koffeinkanin. Gi meg direkte link til din steamprofil sånn som viggo, så vil du få en invite snart. Endret 17. juni 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Finnes det melee only servere? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Forslag til ny poll: Spiller du på custom maps? Noen ganger Aldri Spiller bare på custom maps Lenke til kommentar
Terje Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det finnes det helt sikkert lolidude. Det jeg tenkte på er å aktivere plugin som gjør at spillere ikke klarer å velge og bruke skytevåpen. Angående poll, tenkte du på den for forumet eller for serveren? Angående polls på server er min mening at det er fint å ha en vote om neste map en gang per map, og at denne pollen er enerådende. Også kjekt om dere fikser charset feilen slik at æøå dukker riktig opp Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det finnes det helt sikkert lolidude. Det jeg tenkte på er å aktivere plugin som gjør at spillere ikke klarer å velge og bruke skytevåpen. Angående poll, tenkte du på den for forumet eller for serveren? Angående polls på server er min mening at det er fint å ha en vote om neste map en gang per map, og at denne pollen er enerådende. Også kjekt om dere fikser charset feilen slik at æøå dukker riktig opp Vi/jeg har funnet en plugin som kan velge melee og klasse. Serveren blir restartet for øyeblikket, og vi får se om det hjelper i det hele tatt. Hvis ikke skal jeg prøve å løse saken (En løsning er jo ø/o, å/a, æ/ae) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Det finnes det helt sikkert lolidude. Det jeg tenkte på er å aktivere plugin som gjør at spillere ikke klarer å velge og bruke skytevåpen. Angående poll, tenkte du på den for forumet eller for serveren? Angående polls på server er min mening at det er fint å ha en vote om neste map en gang per map, og at denne pollen er enerådende. Også kjekt om dere fikser charset feilen slik at æøå dukker riktig opp Mener i denne tråden Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er serveren public i serverlisten? For øvrig kommer det ikke til å komme custom maps med det første på serveren av den ankle grunn at mange ikke liker å spille det meg inkludert. Jeg vil ha serveren så orginal mot spillet som det egentliger tenkt til å spilles. Din server, du bestemmer. Men de kartene jeg listet opp er seriøse kart og like gode som de offisielle og spilles på nøyaktig samme måte. Så kan ikke se hvordan spille forandrer seg med disse. De er helt tro mot spillet og forander ingenting. Er bare andre kart. Hadde jeg nevnt achiement, orange etc. Så hadde jeg forstått deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hva i svarte er denne Jarate alle snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå