Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi det var jo i grunn ikke noen gode nyheter da! Håper for din del du får kompansasjon for turen (om du har vært med å tjent pengene det allså!) Men du er i hvertfall hjertelig velkommen! Jeg begynne rogså å brygge på en forkjølelse men tror min går relativt for over! Håper i hvertfall det...

Lenke til kommentar
Oi det var jo i grunn ikke noen gode nyheter da! Håper for din del du får kompansasjon for turen (om du har vært med å tjent pengene det allså!) Men du er i hvertfall hjertelig velkommen! Jeg begynne rogså å brygge på en forkjølelse men tror min går relativt for over! Håper i hvertfall det...

 

Tror muligens jeg får noe lommepenger ut av det som ble til overs, men ellers tror jeg ikke at jeg får noe.

 

Jay!... eller...

 

Kan regnes som både og. Det kan bli utrolig slitsomt å følge etter på flere hundre severdigheter i flere timer, og det er jo ikke så dyrt å dra dit at jeg ikke kan ta turen med noen få venner eller familie.

Lenke til kommentar
Ja, den var full i går. Jeg har spillt en del på den med andre, uten moderatorer.

En liten rettelse, moderatorer finnes ikke på servere. Det er noe som bare forum/irc har.

Skal forresten følge litt med på www.game-monitor.com for å sjekke litt på trafikken.

Hva med å legge inn opplysninger på førsteposten?

Lenke til kommentar
Krazy, jeg tror ikke noen liker den regelen din om ingen banning. Litt rar regel, ettersom Nøtte lagde gruppen :D

Jeg har da ikke sagt ingen banning! Jeg sa at hvis noen går til angrep på noen eller driver med konstant banning, da gjør jeg noe. Det blir bare ubehagelig om noen skal fylle serveren med det.

 

Har forresten noe her:

gradient.png

Endret av krazy6446
Lenke til kommentar
Haha, flertall spiller pyro her. Haha, det er så low-skill.

Public pyro er det tristeste jeg ser, bare hold inn LMB + W.

 

Pyro er lett å få et par kills med på grunn av afterburn, men er vanskelig å gjøre det jevnt over bra som Pyro. Man må kunne gjemme seg, airblaste, ha litt flaks, kjenne igjen situasjoner og vite når man skal pelle seg vekk.

De andre klassene har enklere for enten å drepe eller rømme, så Pyroen må være veldig på hugget for å komme levende fra det.

Fordelen er jo at en Pyro kan ødelegge vilket som helst angrep ved å sette fyr på folk som får panikk fordi de tror de brenner ihjel.

 

Har forresten bestilt meg ny pc i dag, så om noen dager satser jeg på å være tilbake i ringen for fullt!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...