Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Derom strides de lærde Atsjonas.

Valve kaller det ikke for juksing, de bare registrerer at noen velger å bruke spillet til noe annet enn det som var tanken bak. Jeg syns heller ikke det er juks, for det er helt i orden for meg at folk heller går på en achievementserver og grinder der enn å stå i spawn på en ordentlig for å gjøre ett eller annet og dermed ta opp plass på serveren som noen som faktisk er interessert i å spille skikkelig.

Nå har jeg farmet en del selv for å få leketøyene, men det er i klasser jeg aldri bruker (som Scout og Heavy) så jeg bryr meg ikke stort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før (pre Sniper/Spy updaten) måtte man ha et visst antasll achievements for å få unlocks. Og de som ikke gadd (omtrent alle) å spille vnalig for å få unlocks går da inn for å farme de - altså gjøre akkurat det achievemtsen sier at man skal gjøre - uten å spille vanlig. Achievementsservere gjør dette mye lettere, fordi de bruker brett designet for å klare akkurat det achievementsene sier man skal klare. For eksempel:

Race for the Pennant (Scout) - løp et maraton: Scoutachievementbrettet har en bane man bare kan gå utpå så flytter Scouten seg selv, og dermed slipper man å gjøre en dritt for å løpe den nødvendige lengden.

For å være helt ærlig, så kan du da likegodt bruke en memory hack for å få alle achievements uten å fucke opp statsen.

Lenke til kommentar

Tja, av de som krever massegrinding valgte jeg heller å gjøre det litt nå og da, samt passe på at jeg ikke slo egne rekorder. Har statsen min greit i hodet så det var ikke noe problem.

Men nå er det like greit å bare spille mens du ser om du får noe du ikke har i mellomtiden. Jeg syns nåtidens system funker fint, særlig etter at de la til milestones. Når de får satt opp tradesystemet nå så blir det optimalt :)

Nytt blogginnlegg i går! Some Manner of Grid-based Cipher Code

This is the problem with today's youth, if you ask me. Spending all their time devising clever boxy word puzzles instead of doing something constructive, like pushups, or jumping on a live grenade, or sitting in a foxhole cradling a man in your arms and watching the blood run out of him and the life drain from his eyes, or sit-ups.

Morsomt kryssord men jeg brukte ikke så veldig lang tid på å fullføre det hehe

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Jeg vil spille på Gamer.no's uoffisielle server, men den er pure så må slette noen custom filer jeg har fått fra custom baner. Problemet er att noen av filene har kommet inn i vanlige mapper ser du ut som, hva gjør jeg nå? :(

Ikke gjør noe enda, jeg tror jeg skal skifte sv_pure til 0.

Lenke til kommentar

Bare en liten reminder om at kl 19:00 så er det spill kveld! I går fylte vi serveren så mulig det blir trangt om plassene!

Om det ikke blir plass til alle fg folka så setter jeg passord på serveren slik at flest mulig av oss kommer inn men dette tar vi i chatten før vi starter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...