AltF4 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Derom strides de lærde Atsjonas. Valve kaller det ikke for juksing, de bare registrerer at noen velger å bruke spillet til noe annet enn det som var tanken bak. Jeg syns heller ikke det er juks, for det er helt i orden for meg at folk heller går på en achievementserver og grinder der enn å stå i spawn på en ordentlig for å gjøre ett eller annet og dermed ta opp plass på serveren som noen som faktisk er interessert i å spille skikkelig. Nå har jeg farmet en del selv for å få leketøyene, men det er i klasser jeg aldri bruker (som Scout og Heavy) så jeg bryr meg ikke stort. Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Før (pre Sniper/Spy updaten) måtte man ha et visst antasll achievements for å få unlocks. Og de som ikke gadd (omtrent alle) å spille vnalig for å få unlocks går da inn for å farme de - altså gjøre akkurat det achievemtsen sier at man skal gjøre - uten å spille vanlig. Achievementsservere gjør dette mye lettere, fordi de bruker brett designet for å klare akkurat det achievementsene sier man skal klare. For eksempel: Race for the Pennant (Scout) - løp et maraton: Scoutachievementbrettet har en bane man bare kan gå utpå så flytter Scouten seg selv, og dermed slipper man å gjøre en dritt for å løpe den nødvendige lengden. For å være helt ærlig, så kan du da likegodt bruke en memory hack for å få alle achievements uten å fucke opp statsen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Tja, av de som krever massegrinding valgte jeg heller å gjøre det litt nå og da, samt passe på at jeg ikke slo egne rekorder. Har statsen min greit i hodet så det var ikke noe problem. Men nå er det like greit å bare spille mens du ser om du får noe du ikke har i mellomtiden. Jeg syns nåtidens system funker fint, særlig etter at de la til milestones. Når de får satt opp tradesystemet nå så blir det optimalt Nytt blogginnlegg i går! Some Manner of Grid-based Cipher Code This is the problem with today's youth, if you ask me. Spending all their time devising clever boxy word puzzles instead of doing something constructive, like pushups, or jumping on a live grenade, or sitting in a foxhole cradling a man in your arms and watching the blood run out of him and the life drain from his eyes, or sit-ups. Morsomt kryssord men jeg brukte ikke så veldig lang tid på å fullføre det hehe Endret 9. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 http://ganggarrison.com/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Artig spill det der, jeg er helt elendig men det er desverre det nærmeste TF 2 jeg kommer da dataten nå synger på siste verset! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hvorfor får man (1) før navnet sitt noen ganger? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Haha, flertall spiller pyro her. Haha, det er så low-skill. Public pyro er det tristeste jeg ser, bare hold inn LMB + W. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Haha, flertall spiller heavy her. Haha, det er så low-skill. Public heavy er det tristeste jeg ser, bare hold inn LMB + W. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Så sant så sant Strindmo, var nesten bare pyros når jeg spilte i går. Samtidig fikk jeg høre at Soldier var easymode Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Når jeg begynte å bli vant til Demo, så ble pyro plutselig litt vannskelig Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Spiller soldier og pyro jeg da:-) Hehe så er nok low skill Anyways så spiller jeg de klassene jeg foretrekker å være jeg bytter ikke klasse fordi en eller annen mener at det er en lett klasse og spille... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil spille på Gamer.no's uoffisielle server, men den er pure så må slette noen custom filer jeg har fått fra custom baner. Problemet er att noen av filene har kommet inn i vanlige mapper ser du ut som, hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg vil spille på Gamer.no's uoffisielle server, men den er pure så må slette noen custom filer jeg har fått fra custom baner. Problemet er att noen av filene har kommet inn i vanlige mapper ser du ut som, hva gjør jeg nå? Ikke gjør noe enda, jeg tror jeg skal skifte sv_pure til 0. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå har jeg spillte lenge, med omtrent alle fra gamer.no Irriterende med de P*K folka som kommer å pwner alle <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Bare en liten reminder om at kl 19:00 så er det spill kveld! I går fylte vi serveren så mulig det blir trangt om plassene! Om det ikke blir plass til alle fg folka så setter jeg passord på serveren slik at flest mulig av oss kommer inn men dette tar vi i chatten før vi starter! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kan vi ikke begynne KL.18? Tror jeg kommere til å spill en del utover dagen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Grunnen til at det er satt til kl 19:00 er fordi de fleste er ferdig med middager og slikt rundt den tiden. Også skal jeg muligens avgårde i dag slik at jeg er hjemme selv til rundt den tiden. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Men det gjør da ikke noe om jeg og noen andre tjuvstarter litt? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Har da aldri stoppa noen fra å spille på serveren har jeg? Endret 13. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Satt av kvelden til TF2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå