Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!


Medaljeutdelingen  

45 stemmer

  1. 1. Hva slags medalje fikk du?



Anbefalte innlegg

Nå driver jeg å prøver å feiler litt. Tror jeg har fått bort mye av Teskt spammen på serveren!

Også noe greier for de som er admins med maps og div. For øyeblikket leter jeg etter spawn times for å redusere den en smule.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste sjansen min til å spille før sommerferien er faktisk torsdag/fredag. Jeg skal prøve så godt jeg kan med å fjerne tekstspam, radio. unyttig d*itt og få litt orden på alt sammen. Hadde vært mye lettere med tilgang til server (kremt. kremt) :p

Lenke til kommentar
Og sånn for å nevne det igjen: Dette er et hobby prosjekt fra min sin side. Så ting tar litt lengere tid en vanlig. Jeg beklarer det dette måtte medføre for dere men jeg gjør så godt jeg kan.

Og vi er alle veldig takknemlige for det du gjer, og at du er villig til å bruke pengar for at vi skal ha ein norsk server å leike oss i :)

 

Uheldigvis for meg so har eg nettopp hatt ei lita operasjon i handleddet, og vil vere i uspelbar tilstand i over to veker (Blir jo kjekt å bli god i handa igjen, men det går so mykje tid med den der rehabiliteringa), so meg blir ikkje å sjå på serveren på ein stund :(

Lenke til kommentar
Nå driver jeg å prøver å feiler litt. Tror jeg har fått bort mye av Teskt spammen på serveren!

Også noe greier for de som er admins med maps og div. For øyeblikket leter jeg etter spawn times for å redusere den en smule.

 

Teksten har blitt en del bedre ja, men kortere spawntime? Synd.

Lenke til kommentar

Eller når du ser både en Spy samt en sniperlaserdot når du er Medic mens laget ditt er på vei til angrep og du får ikke sagt i fra. Ah, glad jeg har kjøpt meg mikrofon!

 

Er så mange hat-situasjoner i TF 2 at man er nødt til å elske det. Og prøve å lære litt av det.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Eller når du får lagspikes midt i et velykket pyro angrep. Først ser du hele forsvaret brenner, folk dør, ingen forstår helt hva som skjer så bam, død. Hva/hvordan fikk du ikke med deg siden skjermen frøys i 3 sek.

Haha, tell me about it! Jeg hadde über og ble meid ned av en scout.

 

 

 

Jess! Fikk nailet èn backstab og fikk to Spy-achievements! Det holdt til Spymilestone 2 og Cloak and Dagger.

 

Endelig har jeg alt som kom i denne updaten.

 

(Untatt hattene da...)

Jeg fikk også Cloack And Dagger idag, men skjønner ikke hvorfor den ikke slutter å virke når skjul meteret går ned.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
denne uken kommet Giantbomb.com til å legge steam acheivments til databasen sin. er spent på hvor mange "Rare Acheivements" jeg har i team fortress.

 

Egentlig kult, men samtidig fullstending nytteløst - fordi TF 2-achievements jevnt over er farmet av folk som ville ha unlocks, eller bare vil ha samtlige achivements, så tror ikke det er så veldig mange av de som blir "sjeldne" egentlig, selv om noen av dem jo er ganske vanskelige; f.eks. 1 mill brannskade som Pyro (jeg er snart halvveis) eller 2004 kills som Scout (jeg har rundt 100). Derfor er folks achievements i TF 2 ganske ubrukelige som noen måler for noe som helst.

 

Litt usikker på Cloak and Dagger selv lolidude, den ser ut til å være bugget eller noe. Eller det er den jo, for det er lett å bevege seg uten å miste særlig cloak. Det kommer vel en fiks ganske snart tipper jeg!

Lenke til kommentar

Noen oppdateringer kom i går:

 

Team Fortress 2

 

Added a "Discard" button to the item pickup panel.

 

Added a backstab custom death animation to the Heavy.

 

Changed default for tf_arena_use_queue to 1. This was the original behavior prior to the last update.

 

Changed the Dead Ringer so it can be activated while carrying the flag.

 

Increased the Force-A-Nature's damage by 10%.

 

Fixed not being able to reflect arrows with the Flamethrower.

 

Fixed The Huntsman drawing a muzzle flash under lagged conditions.

 

Fixed the background color of the Spy disguise panel not always matching his disguise team.

 

Fixed idle players being kicked when the server has tf_arena_use_queue set to 0.

 

Fixed Spies not being able to sap a building if an enemy player was colliding with the building.

 

Fixed getting a real target ID on an enemy Spy that's disguised as one of your teammates if you are disguised as an enemy.

 

Fixed the Ambassador not shooting enemy sticky bombs.

 

Fixed Spies being able to automatically cloak after uncloaking at the moment of a weapon switch.

 

Fixed Jarate instantly exploding when thrown in some places, like the final area of Badwater.

 

Fixed spectators not having their items removed when they enter spectator mode.

 

Fixed Sniper "civilian" exploit where players could crash the server.

 

Fixed a couple of cases where viable backstabs would fail.

 

Noe har jeg faktisk lurt på, som f.eks airblasting av piler - har prøvd, men aldri fått det til til tross for at pilene skal være fysiske objekter slik som raketter, og ikke hitscanvåpen som sniperrifla og sentrygunmaskingeværet.

Lenke til kommentar

Før (pre Sniper/Spy updaten) måtte man ha et visst antasll achievements for å få unlocks. Og de som ikke gadd (omtrent alle) å spille vnalig for å få unlocks går da inn for å farme de - altså gjøre akkurat det achievemtsen sier at man skal gjøre - uten å spille vanlig. Achievementsservere gjør dette mye lettere, fordi de bruker brett designet for å klare akkurat det achievementsene sier man skal klare. For eksempel:

 

Race for the Pennant (Scout) - løp et maraton: Scoutachievementbrettet har en bane man bare kan gå utpå så flytter Scouten seg selv, og dermed slipper man å gjøre en dritt for å løpe den nødvendige lengden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...