Shepards Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Søren assa, kom ikke hjem før rundt halv åtte tiden .. Hadde vært morro å spilt med dere igjen! Men hvorfor er ikke cp_badlands i map rotation på serveren? Det er jo et nydelig map! Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er steam gruppen fra forumet fortsatt aktiv? Isåfall, er det mulig å få en invite? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Samme her, steamid: tufte1337 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Blir det noe TF2 på meg idag? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 wuvahef:Er steam gruppen fra forumet fortsatt aktiv? Isåfall, er det mulig å få en invite? Gi meg din Steam-ID skal jeg legge deg til! Samme her, steamid: tufte1337 Har sendt en venneinvitasjon! Skal legge deg til gruppa når du har godtatt den Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Blir det noe TF2 på meg idag? Ja det tror jeg faktisk at jeg kan. Må bare komme meg ut av senga og sånt først Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 wuvahef:Er steam gruppen fra forumet fortsatt aktiv? Isåfall, er det mulig å få en invite? Gi meg din Steam-ID skal jeg legge deg til! Steam ID - martin_thoresen Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg er med nu! Ble fort ut i går. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Da har jeg lagt deg til wuvahef Desverre er kompen min håpløs i dag, jeg får bedritne fps-fall fra 50 ned til 3 i løpet av sekunder. Skikkelig artig å spille når du i det ene sekundet har hele Badlands for dine føtter og i det neste finner ut at du står i spawn etter et ublidt møte med en crocket. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 På en Orange map så tokk jeg frem sniperen, zoomet inn, skjøt ut i luften og headshotet en usynelig sniper Jeg lo i flere minutter etterpå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er mer med en Engineer enn å klare å få kills da. Skal jo greie å ha en fungere teleporter, ha en dispenser som hjelper laget og vedlikeholde sentryen samtidig. Å rocketjumpe uten å ta skade er jo veldig overpowered, da er man jo nærmest udødelig faktisk. Hopp inn i kamp og hopp ut igjen når du har tatt litt skade, finn helse, then repeat. tror heller soldier kan få noe som ligner på en søkende rpg - en som ikke critter, skyter litt saktere og gjør litt mindre skade - men har høyere sjans for å treffe. Det gir klassen litt større nedslagsfelt men fjerner muligheten for rakettspam som er et godt forsvarsknep. Var moro å spille på serveren i dag, og hyggelig å se at den ble fylt opp relativt fort! Gi den et ordentlig navn det blir fler som kommer på. Da bytter jeg navn til noe annet. Noen forslag? Jeg bruker ikke gamer.no's navn før jeg får lov til å bruke det. Rtv er allerede på serveren og hlxstats er på vei ut men som dere vet så har jeg vært borte en stund nå i Narvik og ikke hatt muligheter for å spille. Eller hatt internett tilgang for den saks skyld.Rdaioen vet jeg ikke hva vi gjør med for øyeblikket Og votescramble burde ikke by på noen store problemer å implantere. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hey, jeg vil gjerne spille med dere! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Whut, er du på Gamer.no? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Da bytter jeg navn til noe annet. Noen forslag? Jeg bruker ikke gamer.no's navn før jeg får lov til å bruke det.Rtv er allerede på serveren og hlxstats er på vei ut men som dere vet så har jeg vært borte en stund nå i Narvik og ikke hatt muligheter for å spille. Eller hatt internett tilgang for den saks skyld.Rdaioen vet jeg ikke hva vi gjør med for øyeblikket Og votescramble burde ikke by på noen store problemer å implantere. Tja, Fortress Gamer? Communitygruppa heter det, og et stort community sikrer stor aktivitet på serveren. Evt Norsk TF 2 server eller noe slikt helt enkelt - det er den letteste måten og fortelle at serveren er norsk på. Hyggelig å høre at HLstatsX er på vei ut, som jeg fortalte deg en gang før så får jeg vondt i rumpa av tekst i TF 2 siden spillet forteller meg det jeg trenger og vite og alt annet bare er negativt blikkfang. Så RTV i dag hehe, veldig fint å ha på serveren. Votescramble burde også komme på plass, er en tendens til at det blir teamstacking av FG-folk på den serveren, og da kan det bli få som gidder spille på den. Moro for oss, men forbanna stusselig for alle andre, særlig hvis resultet er steamrolling. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Han er en sjelden perle som man ikke ofte ser her Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva er steam rolling? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Skal oppdatere førstepostenordboka Steamrolling er når det ene laget kjører over det andre laget. F.eks. når BLU vinner Dustbowl i løpet av det første minuttet eller vinner Steel ved å cappe E uten en gang å ha behov for å cappe A. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Er mer med en Engineer enn å klare å få kills da. Skal jo greie å ha en fungere teleporter, ha en dispenser som hjelper laget og vedlikeholde sentryen samtidig. Å rocketjumpe uten å ta skade er jo veldig overpowered, da er man jo nærmest udødelig faktisk. Hopp inn i kamp og hopp ut igjen når du har tatt litt skade, finn helse, then repeat. tror heller soldier kan få noe som ligner på en søkende rpg - en som ikke critter, skyter litt saktere og gjør litt mindre skade - men har høyere sjans for å treffe. Det gir klassen litt større nedslagsfelt men fjerner muligheten for rakettspam som er et godt forsvarsknep. Var moro å spille på serveren i dag, og hyggelig å se at den ble fylt opp relativt fort! Gi den et ordentlig navn det blir fler som kommer på. Da bytter jeg navn til noe annet. Noen forslag? Jeg bruker ikke gamer.no's navn før jeg får lov til å bruke det. Rtv er allerede på serveren og hlxstats er på vei ut men som dere vet så har jeg vært borte en stund nå i Narvik og ikke hatt muligheter for å spille. Eller hatt internett tilgang for den saks skyld.Rdaioen vet jeg ikke hva vi gjør med for øyeblikket Og votescramble burde ikke by på noen store problemer å implantere. Hvorfor ikke bare "Den Norske TF2 Serveren"? Utlendinger vil bli med i den uansett om de ikke forstår navnet, nordmenn har en mye større sjanse for å bli med. Hvorfor bruker Gamer.no's ansvarlige så lang tid på å svare om man kan bruke navnet eller ikke? For all del, det er jo bare et navn. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fikk svar i dag fra Gamer.no om at det er greit å bruke navnet deres så lenge det kommer fram at det er en uoffisiell server! Navnet er nå endret til noe mer passende Gamer.no har vel mye å gjøre for tiden så dem har vel bare ikke hatt tid. Fikk også vite at votescramble også er med. man må bare skrive !scramble. Dette kommer til å nevnes i "advertisements i lag med rtv i en settning Men det kommer til å bli minde tekst spam. Jeg bare trenger hjelp til dette, det er grunnen til at ting tar litt tid. Og sånn for å nevne det igjen: Dette er et hobby prosjekt fra min sin side. Så ting tar litt lengere tid en vanlig. Jeg beklarer det dette måtte medføre for dere men jeg gjør så godt jeg kan. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg håper ikke det jeg sier oppfattes som masing i hvert fall, det er bare ting jeg ønsker meg. Syns det er supert at du har satt opp en server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå