Bloodlines Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Grunn til at denne er passord beskyttet er fordi dette er billigere å ha serveren. JEg får se om den blir public når min private økonomi tilsier det. Her er grunnen Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 + at det er ikke noe kult om det kommer masse outsider retards inn. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Hadde vært lettere å få i gang spill kjapt i hverdagen om det var mer Arena maps på serveren tror jeg. Det er ikke alle som er like glade i arena maps Så er derfor det ikke er satt opp enda. Grunnen til at serveren er lukket for tiden er fordi jeg ikke hadde råd til å leie en public server når jeg begynte leie perioden. Men I løpet av mnd tenker jeg at serveren går public. (mulig å få litt reklame på fordien da skne? evt Twitter?) Bare for å skape mer aktivitet. Edit: nå har jeg regnet litt på det og fått lønn feriepenger og slikt så jeg åpnet serveren for public nå. Det vil kort og godt si at den nå ikke er passordbeskyttet nå. Om aktiviteten blir stor så er det mulig jeg trenger flere seriøse admins til serveren. Navnet på serveren vil bli skiftet om jeg får tilatelse til å kalle den for Gamer.no's uofissielle server eller noe i den duren. Endret 5. juni 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) + at det er ikke noe kult om det kommer masse outsider retards inn. De som ikke er med i FG gruppa blir kicka for å gjøre plass til fg folk. @Tufte kan du gi oss en slik link til din profil: "http://steamcommunity.com/id/anthropod". Bare bytt ut til det som er relevant for deg. Endret 5. juni 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Da blir det spilling nå ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 TF2 på 90%. Skal kose meg masse i helga! Men kan vi sette ned respawn timeren på serveren? Er så kjipt å vente 10-20 sek hver gang man dør, og jeg dør ganske ofte i tilleg. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg twitrett inn ett godt ord for dere TF2 på 90%. Skal kose meg masse i helga! Men kan vi sette ned respawn timeren på serveren? Er så kjipt å vente 10-20 sek hver gang man dør, og jeg dør ganske ofte i tilleg.Enig, er ikke så mange spillere att man trenger land spawn tid. + at det er ikke noe kult om det kommer masse outsider retards inn. De forige var faktisk forummedlemmer. De var vel ikke retards heller, de bare rumpevoldtokk oss. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nå? Join chatterommet da. Edit: Var visst ikke så mange som kunne likevel. Vi prøver på nytt i morra 18.00. 217.163.28.22:27015 Endret 5. juni 2009 av Anthropod Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Arena er ikke så veldig populært, og personlig er jeg lite glad i den spillmodusen - og det er veldig dumt å ha en server som skifter mellom samtlige maps samt Arena, som fungerer litt utenfor vanlig TF 2-spilling. Det er bedre med et lass outsiders enn 4-5 på hvert lag. Greit nok at det er moro å herje med hverandre, men pub TF 2 skinner ikke før man virkelig får inn et stort lag på ikke mer enn 12 hver. Dessuten er det en fin måte å reklamere for gamer.no på skulle serveren gjøres åpen for alle. Har selv vært admin på 5 servere i rundt 6 måneder og vet litt om hva som gjør en server populær eller upopulær. Enkelte maps fyller en server, andre maps tømmer en server. Enkelte mods er populære, andre er forferdelige. Nanvet på server bør skiftes til noe nordmenn vil kjenne igjen - det er de du ønsker å nå, er det ikke Nøtte? Uansett, det er artig at serveren nå er åpen for alle! Få til en ordentlig MOTD med regler og maprotation samt hyppig adminbesøk så skal du se det vil være en del som sirkulerer etter hvert. Ang. spawntid. Personlig spiller jeg kun på servere som bruker normal spawntid, og det av fler grunner.Det er rett og slett mer moro å ha en sjans (mange brett er slik at red spawner ved siste cap, og dermed er blu relativt sjanseløse), man blir også bare en dårlig spiller av kortere spawntid. Du syns det er kjipt å dø fordi du må vente? Så bli bedre og unngå å dø. Instant spawn har en direkte sammenheng med ræva lagspill, det er ikke til å komme unna. Endret 5. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 w00t!? Serveren er public nå Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Uansett, det er artig at serveren nå er åpen for alle! Få til en ordentlig MOTD med regler og maprotation samt hyppig adminbesøk så skal du se det vil være en del som sirkulerer etter hvert. Kanskje mulighet for votekicking også? Det åpner for at to spillere kan hijacke serveren og kicke alle ensome stakkarer som prøver å komme inn, men da har man ihvertfall mulighet til å fjerne retardsene selv om adminsene ligger og sover. edit: leif Endret 5. juni 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Uansett, det er artig at serveren nå er åpen for alle! Få til en ordentlig MOTD med regler og maprotation samt hyppig adminbesøk så skal du se det vil være en del som sirkulerer etter hvert. Kanskje mulighet for votekicking også? Det åpner for at to spillere kan hijacke serveren og kicke alle ensome stakkarer som prøver å komme inn, men da har man ihvertfall mulighet til å fjerne retardsene selv om adminsene ligger og sover. edit: leif Det er åpnet for votekicking, votebanning, votemuting og det som måtte finnes av voting. Dessverre er ikke nøtte her akkurat nå, og jeg har ikke tilgang til serveren, så jeg kan ikke ordne med maprotasjonen eller fikse småproblemer, men det bør bli gjort ganske snart. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det noen som føler et trang for å spille litt? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nei, jeg føler en trang til og få noen nye våpen, istedet for de gammle hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så.. Var det et ja? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det noe game i morra? Jeg vet ikke helt når jeg er hjemme for jeg skal hoppe i strikk på rjukan men håper det ikke blir for sent Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg skal spille til døden tar meg imorgen! Ingen hjemme Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Er det noe game i morra? Jeg vet ikke helt når jeg er hjemme for jeg skal hoppe i strikk på rjukan men håper det ikke blir for sent Jeg skal spille til døden tar meg imorgen! Ingen hjemme Dudes, dere mener idag! Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg stikker innom servern fra klokka 6 i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå