Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan vi arrangere et treff på gamer serveren ikveld? kl 19.00 eller noe? Lenke til kommentar
Woland Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Er ganske sikker på at eg er med. Var veldig kjekt på invielses eventen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan vi arrangere et treff på gamer serveren ikveld? kl 19.00 eller noe? I'm in! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fortsatt med 1 time klokka 19. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Begynner og bli klar nå, noen som blir med? Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Lurte på om noen kunne invitere meg til Steam-gruppen? bjornar92 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Adder deg som venn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Mr.Incredible. Hadde det som standardnavn for lenge siden, skal bytte tilbake til Atsjonas Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Har hatt to dager på rappen med overtid på jobben nå, men i helga satser jeg på å være tilbake for fullt! Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Var ikke så fett i dag for det kom noen clan karer som homsa rundt med medic og demo man. spawn campet osv. + At vi burde sette ned respawn tiden litt. Hadde foresten mitt kuleste TF2 game i stad, et lag på dustbowl som sammarbeidet kjempe bra sammen med mic osv. Så når vi skulle angripe tok alle sammen pyro å vant hele dritten på sekunder Yeti the creti var der. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Beklager men har ikke tid i helgen til å sette opp noen event. men håper dere kan organisere der her.. Ellers så sett jeg om jeg har tid opp 2 event kl 20:00 lørdag og søndag. selvomjeg ikke kan være med selv. Skal avgårde i nryllup og barndåp i helgen så fungerer dårlig for min del og være meg.... kanskje påå søndag om flyet gåtr i riktig tid:-P Utover dette så kommer serveren til å være oppe ¨å gå i hele helgen.. ip og passord komme rikke til å blio skiftet! Have fun og Good luck fraging! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kan spille i dag, om jeg orker. Er litt trist. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Okey. Jeg har lyst på FG admin. Men jeg tigger ikke... joda, jeg tigger ^_^ Morsomt og høre på custom soundene man har lastet ned. Det blir opp til nøtte å bestemme, ettersom han opprettet gruppen. Ellers så er det fint at det er stadig nye folk som har lyst til å bli med. Det hadde vært fint om alle som har lyst til å få invite til Fortress Gamer poster sin SteamID HER! Det gjør det mer oversiktlig for de med invite rettigheter og reduserer antall innlegg som egentlig hører under "spille sammen". Vi prøver å få til litt felles gaming i helgene på kvelden fra klokka 6. Annen aktivitet kan godt settes i gang på eget initiativ, det er bare å huke tak i de du ser online til chatterommet til dere er mange nok til å sette i gang. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Feel free til å invitere meg til gamer gruppa: Tufte1337 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hadde vært lettere å få i gang spill kjapt i hverdagen om det var mer Arena maps på serveren tror jeg. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hvorfor ikke gjøre serveren åpen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå