lolidude_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ok, men om dere ser jeg er online senere så er det bare og invitere meg Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ok, men om dere ser jeg er online senere så er det bare og invitere meg Vi speider som regel igjennom vennelistene våre (bl. a. en brite som hadde lyst til å være med). Vær online Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Jeg skal få ny pc iløpet av sommern, så da forventr jeg at dere spiller mye. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det ingen som har spillet til 360? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Iharal, du burde virkelig kjøpe det til PC. Det er ikke dyrt. Jeg skal få ny pc iløpet av sommern, så da forventr jeg at dere spiller mye. Tror kanskje jeg gjør det samme Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Hadde trial. KOm bare "hl2 har sluttet å virke" Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Kjløpte TF2 her for en uke eller noe siden...fantastisk morro spill. Hele greia er så useriøs i forhold til andre fps, noe som er en herlig forandring. Min favorittklasse er utvilsomt spy. Ingenting er så morro som å gjøre samtlige på det andre laget [med mulig unntak av pyro] ekstremt paranoide:D Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det ingen som har spillet til 360? nei, men jeg har det til ps3, og for å være ærlig så er spillet 100x bedre på PC enn på konsoll. Nytter ikke å rocketjumpe ordentlig på konsoll, og ingen du spiller mot kan å aime, så alle springer rundt med melee. Det som er litt kult med konsollversjonen er at det ikke har blitt sluppet en enste update til det. Spillet er akkurat som det var i betaen på pc (mye morsommere enn det er nå). Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Match eller FG only spilling i kveld? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2009 Er det ingen som har spillet til 360? Jeg går med små planer om å kjøpe TOB snart til 360 faktisk, koster jo bare 200 spenn. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Nå er andre etasje i BLU sin base nesten ferdig. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Er det ingen som har spillet til 360? nei, men jeg har det til ps3, og for å være ærlig så er spillet 100x bedre på PC enn på konsoll. Nytter ikke å rocketjumpe ordentlig på konsoll, og ingen du spiller mot kan å aime, så alle springer rundt med melee. Det som er litt kult med konsollversjonen er at det ikke har blitt sluppet en enste update til det. Spillet er akkurat som det var i betaen på pc (mye morsommere enn det er nå). Du kan fortsatt få tak i beta'n, i tilfellet du ikke visste det. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) kunne jeg få invite til fotress gamer? steam IDen min Lexiboij Endret 28. juni 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2009 Har lagt deg til som venn nå, takk ja så skal jeg invitere deg Nå er andre etasje i BLU sin base nesten ferdig. Playtesting er jo et must selvfølgelig, men det ser bra ut! Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Playtesting er et must, det har du rett i. Problemet er bare at rød sin base mangler, rørene mangler og jeg har ikke lagt til spillere. Endret 28. juni 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Har lagt deg til som venn nå, takk ja så skal jeg invitere deg Nå er andre etasje i BLU sin base nesten ferdig. Playtesting er jo et must selvfølgelig, men det ser bra ut! Har ikke veldig lyst til å adde meg til gruppa og? jeje1234 Har spilt på serveren et par ganger nå, sammen med bla nøtte Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Alt strukturelt er nå ferdig med BLU sin base (bortsett fra tunnelene). Skal straks begynne med REDs side. EDIT: Enda et bilde, denne gangen med begge sider intakt Endret 28. juni 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har lagt deg til som venn nå, takk ja så skal jeg invitere deg Nå er andre etasje i BLU sin base nesten ferdig. Playtesting er jo et must selvfølgelig, men det ser bra ut! Har ikke veldig lyst til å adde meg til gruppa og? jeje1234 Har spilt på serveren et par ganger nå, sammen med bla nøtte Vi har hatt det moro de gangene vi har spilt i lag ja:-) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Blir det noe kamp i kveld? Do want. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå