krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er forkjølet og klarer ikke å komme meg på London-turen som var avtalt. Hvis jeg kjenner meg bra på den tiden er det mulig jeg kommer innom. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oi det var jo i grunn ikke noen gode nyheter da! Håper for din del du får kompansasjon for turen (om du har vært med å tjent pengene det allså!) Men du er i hvertfall hjertelig velkommen! Jeg begynne rogså å brygge på en forkjølelse men tror min går relativt for over! Håper i hvertfall det... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er forkjølet og klarer ikke å komme meg på London-turen som var avtalt. Hvis jeg kjenner meg bra på den tiden er det mulig jeg kommer innom. Jay!... eller... Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oi det var jo i grunn ikke noen gode nyheter da! Håper for din del du får kompansasjon for turen (om du har vært med å tjent pengene det allså!) Men du er i hvertfall hjertelig velkommen! Jeg begynne rogså å brygge på en forkjølelse men tror min går relativt for over! Håper i hvertfall det... Tror muligens jeg får noe lommepenger ut av det som ble til overs, men ellers tror jeg ikke at jeg får noe. Jay!... eller... Kan regnes som både og. Det kan bli utrolig slitsomt å følge etter på flere hundre severdigheter i flere timer, og det er jo ikke så dyrt å dra dit at jeg ikke kan ta turen med noen få venner eller familie. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kan bli med deg til london en langhelg så kan vi tusle rundt å se på severdigheter! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ta med webcamera å send det live 8) Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg kan bli med deg til london en langhelg så kan vi tusle rundt å se på severdigheter! Kan være lurt om vi treffer hverandre før det da Er ikke så vant til å dra over dammen med folk jeg aldri har møtt før, Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg er da snill jeg! Har ikke sånne voldelige ting i meg utenom når jeg spiller og blir drept på banale måter! Slik som i går når jeg ble meid ned av en heavy medic gang etter gang! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Men du har dialekt. Det er skummelt det. Endret 13. juni 2009 av lolidude Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Men du har dialekt. Det er skummelt det. Da bør i hvert fall ikke du bli med meg. Forresten, begynner dette å bli off-topic? Endret 13. juni 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, denne tråden er om turer til England med folk som har rare dialekter. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Det var det jeg trodde. On Topic! Har det vært mange spillere på serveren? Eller har jeg forstått feil? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, den var full i går. Jeg har spillt en del på den med andre, uten moderatorer. Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Ja, den var full i går. Jeg har spillt en del på den med andre, uten moderatorer. En liten rettelse, moderatorer finnes ikke på servere. Det er noe som bare forum/irc har. Skal forresten følge litt med på www.game-monitor.com for å sjekke litt på trafikken. Hva med å legge inn opplysninger på førsteposten? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Krazy, jeg tror ikke noen liker den regelen din om ingen banning. Litt rar regel, ettersom Nøtte lagde gruppen Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Krazy, jeg tror ikke noen liker den regelen din om ingen banning. Litt rar regel, ettersom Nøtte lagde gruppen Jeg har da ikke sagt ingen banning! Jeg sa at hvis noen går til angrep på noen eller driver med konstant banning, da gjør jeg noe. Det blir bare ubehagelig om noen skal fylle serveren med det. Har forresten noe her: Endret 13. juni 2009 av krazy6446 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Haha, flertall spiller pyro her. Haha, det er så low-skill.Public pyro er det tristeste jeg ser, bare hold inn LMB + W. Pyro er lett å få et par kills med på grunn av afterburn, men er vanskelig å gjøre det jevnt over bra som Pyro. Man må kunne gjemme seg, airblaste, ha litt flaks, kjenne igjen situasjoner og vite når man skal pelle seg vekk. De andre klassene har enklere for enten å drepe eller rømme, så Pyroen må være veldig på hugget for å komme levende fra det. Fordelen er jo at en Pyro kan ødelegge vilket som helst angrep ved å sette fyr på folk som får panikk fordi de tror de brenner ihjel. Har forresten bestilt meg ny pc i dag, så om noen dager satser jeg på å være tilbake i ringen for fullt! Endret 13. juni 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En kompis klarte å FUCKE pcn min til 1000 i går. Så jeg har bare en ræva laptop å sitte på. Mildt sagt irritert. Men dere får ha det kult i kveld, dere! Lenke til kommentar
MartinHaTh Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En kompis klarte å FUCKE pcn min til 1000 i går. Så jeg har bare en ræva laptop å sitte på. Mildt sagt irritert. Men dere får ha det kult i kveld, dere! Når denne laptopen tydeligvis er dårligere enn den andre PCen din til 1000 kr, så føler jeg med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå