Gå til innhold

God Of War 3 Bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yes!! Etter at eg endelig fikk skaffet meg og fullført GOW2 her for en liten stund siden, har forventingene mine til denne tittelen hoppet i taket. Ser meget flott ut sålangt ihvertfall,og eg gleder meg enormt til å få sett meir av spillet på E3 :)

Lenke til kommentar

Jeg visste egentlig ikke at jeg kunne skru forventningene mine til denne tittelen noe særlig høyere enn de allerede var, men det gikk altså. Det de få som fikk sett spillet tidlig sa om at det nesten ser ut som et maleri ser ut til å stemme rimelig godt. Det ser nydelig ut. Liker det at det nesten ser drømmende ut. Det at det kom til å se bra ut var jo ikke noen overraskelse i seg selv men godt nytt er godt nytt.

Lenke til kommentar
«God of War»-serien har alltid vært en voldelig og blodig affære, men ifølge journalister som har sett «God of War III» i aksjon får blodet og gørret i dette spillet resten av serien til å fremstå som barnespill.
Med Cstusene på armene vil ikke Kratos rulle unna dersom du beveger styrespaken, men hoppe raskt til siden, noe som skaper forskjellige spillestrategier. Slik skal det være med alle våpnene i spillett.
Adam Poole utdyper også et angrep som kalles fireball hvor Kratos setter fyr på en fiende som dermed får panikk og begynner å løpe rundt og sette fyr på andre fiender. Slike taktikker er nødvendige å bruke med så mange som 50 fiender på skjermen om gangen.

Les alt her.

Gleder meg bare mer og mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...