ShampooMacTavish Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Hm, ser ut til at det er likt mellom Avien og Saddlefall. Jeg vil derfor ha en "finale" fra og med nå og til 1.juni 23.59. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vanskelig å stemme. Begge bildene var utrolig bra gjennomført, så ikke ut til å være manipulert i det hele tatt. Spesielt Saddlefall sitt blide imponerte, men jeg har ikke noe forhold til Dexter. Det er grunnen til at jeg stemmer Avien sin tolkning av Batman and Robin. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Saddlefall sitt var best teknisk-sett, mens Avien sitt var veldig morsomt. Har aldri sett Dexter, mens den gamle Batman-serien har jeg sett litt av. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ble Avien denne gangen, fordi det gliset passer perfekt under masken til Robin ^^ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Stemte på Avien, morsomt bilde! Gidder ikke å stemme på meg selv heller Utrolig jevnt da! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Stemte på Saddlefall igjen. Avien sin er genial den, men Saddlefall sitt bidrag er bedre teknisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Utrolig jevnt da! Blir spennende å se hvem som trekker det lengste strået. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Og da stenger vi avstemningen der. Resultatet ble 20-18 i favør Saddlefall. Gratulerer! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Gratulerer. Velldig gjennomført bilde. Det ser jo helt uredigert ut. :o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Veldig fortjent seier! Gratulerer! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kommer Neste konk snart da eller? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Takk til alle som stemte på meg da Skal jeg sette opp neste konkurranse da? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Do it Saddlefall Gratulerer med seieren. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hahaha! Priceless! Utrolig at jeg ikke har sett denne tråden før nå. Tusen takk for en stor og god latter, folkens. Her var det mange fantastiske bidrag :-) PS: Min favoritt var Aviens bidrag: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=4238&view=findpost&p=125202 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Avien sitt bilde lo jeg høyt av for noen måneder siden og jeg lo i dag da jeg så det igjen. men jeg står fremdeles ved valget mitt om å stemme på Saddlefall. Det var et veldig godt gjennomført bilde som faktisk ikke så unaturlig ut, som manipulerte bilder har en tendens til å gjøre. Men bra du omsider tittet innom, tror det var mange av oss som hadde håpet på det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Avien sitt bidrag får meg fortsatt til å le. Rett og slett genialt. Hyggelig av the big man himself å stikke innom da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå