ShampooMacTavish Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) PROJECT TST Denne gangen skal du manipulere dette bildet, av vår alles kjære redaktør TST: Det blir kanskje ikke den vanskeligste oppgaven teknisk sett, men her er det fantasien og humoren som blir satt på prøve. Du kan gjøre hva du vil med bildet, klippe og lime, forstørre og minske, og ellers manipulere slik som du vil. Men ansiktet til TST skal være med. Du kan godt lage et seriøst og stilig bilde, eller en wallpaper, men god humor pleier å score høyt i slike konkurranser. BILDET SKAL IKKE BLI SKAPT GJENNOM FACE-IN-HOLE ELLER LIGNENDE TJENESTER! Det er også fint om dere ikke dummer ut TST noe større. Det kan være morsomt, men ikke latterlig. Da kan dere begynne. Leveringsfrist for bildet er fredag 29/5-09 klokken 23.59, og siste frist for å stemme er søndag 31/5-09 klokken 23.59. Oppdatering: Siden det ble likt mellom Avien og Saddlefall vil derfor ha en finale fram til 1.juni 23.59. Bidrag: Teletubbiekid: Skjul Rekviem: Skjul Rekviem II: Skjul weebl: Skjul Duden: Skjul Snorre og Laland: Skjul _LarZen_: Skjul Genetics: Skjul Saddlefall: Skjul Villanden: Skjul Lakus: Skjul Turboleif: Skjul Cyberfrog: Skjul Avien: Skjul Vaenas: Skjul Endret 2. juni 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Har ikke tid til stort mer enn dette Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Artige bilder, likte spesielt teletubbies. Men jeg håper at dere har forstått at dere kan gjøre hva dere vil? F.eks erstatte ansiktet til en nonne med TST's. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Artige bilder, likte spesielt teletubbies. Men jeg håper at dere har forstått at dere kan gjøre hva dere vil? F.eks erstatte ansiktet til en nonne med TST's.Ofc, men dette var det første jeg tenkte på^^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Skjønner. Ditt bidrag er uansett det kuleste (etter min mening). Vet ikke hva, men det minner meg om et eller annet. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 En muldvarp it is (Tele sitt bilde) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Første gang jeg bruker Gimp for mer enn "Paint"-arbeid, så vær greie. ^_^ Lenke til kommentar
Famousflame Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Påskesol. Håper ikke dette er over streken Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Konsept: Laland Gjennomføring: Snorre Tittel: TST-Mann Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Wow mange kule bidrag allerede. Endret 26. mai 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjedet meg egentlig Men hva er mer morsomt en norske zombier? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Haha. Mange gode bidrag her. Dette blir vanskelig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mange morsomme bidrag her Her er mitt.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Haha, Saddlefall er et geni Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Bra bidrag, folkens, stå på! Forresten, jeg har jo ikke kommet på noen premie enda. Ideer? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Shaving av hode med bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå