Joachim_F Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Aztaka er et actionrollespill utenom det vanlige. Les mer Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det noen mulighet for at Gamer kan begynne å legge ved bilder / filmer når de(re) legger ut nye artikkler om demoer og slikt? Hadde vært greit å sett noen bilder eller videoer før man laster ned demo'n. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Er det noen mulighet for at Gamer kan begynne å legge ved bilder / filmer når de(re) legger ut nye artikkler om demoer og slikt? Hadde vært greit å sett noen bilder eller videoer før man laster ned demo'n. Støtter den. Første jeg ser etter når jeg går inn på demo artikler Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 I fremtiden blir det mer bilder i nyhetsartiklene generelt. Vi har fortsatt ikke et skikkelig bildesystem på plass, så derfor er det en god del mer arbeid å legge ut bilder enn det var tidligere. Men det jobbes med saken. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Flotte greier, tommel opp Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Denne demoen likte jeg , må nesten kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå