Zwink Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Herlig slakting Enda et spill jeg IKKE skal kjøpe Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal nok ikke kjøpes nei. Er det Transformers: Revenge of the fallen som er neste spill på slakteren. Det første var isåfall helt grusomt Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hadde ikkje store forventningar til dette spelet, men dette var nesten overraskande dårlig. Er kanskje ein grunn til at spelet berre har gold trophies og eit platinum, så vil i alle fall "trophy whores" vurdere å kjøpe det ^_^ Der har du meg Venter nok til det finnes i tilbudshylla (neste uke, kanskje?), men det kommer nok til å bli beært en plass i samlinga etterhvert Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Spillet fortjente ikke 2/10, selv om det er litt kort. Var jo litt artig mens det varte. Endret 25. mai 2009 av Terje_P Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det skumle med dette spillet er at mange kommer til å kjøpe det for lette Trophies, og det fører til at utviklerne fortsetter med slurv siden det selger. Jaja, Gamer.no får sette Mikael H. Groven til å anmelde de neste også, så får vi iallefall noe godt ut av det i form av en fin tekst =) Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Åh! Jeg elsker en godt argumentert slakt! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kult med slakt ja. Bare synd dette ikke er et av spillende som er fulgt av en hærskare fanboys som byr på enda mer underholdning i diskusjonen etterpå Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kult med slakt ja. Bare synd dette ikke er et av spillende som er fulgt av en hærskare fanboys som byr på enda mer underholdning i diskusjonen etterpå De lagde spillet såvidt for dårlig til det Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så dårlig trur jeg neppe spillet er. Grafikken ser også ikke så aller værst ut. Hvis du ikke klarer å lese artikkelen foreslår jeg at du kjøper spillet og finner ut hvor hardt spillet suger på den måten. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Seriøst har det kommet ut ett eneste bra Terminator spill utenom Robocop Vs Terminator? Greit at filmspill er kjent for å være dårlige, men terminator spilla virker å ha vært eksepsjonelt ræva hele veien. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Ja Bethesda's utmerkede Terminator: Future shock! De kunne simpelthen laget en remake av dette og solgt i bøtter og spann Spesiellt hvis du kunne drepe månen i remaken også Endret 26. mai 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Bli kokt levende eller spille Terminator Salvation? Fyr opp kjelen! Og likevell klarer Terminator å score 2/10, what gives?. Hørtes mer ut som 1/10 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bli kokt levende eller spille Terminator Salvation? Fyr opp kjelen! Og likevell klarer Terminator å score 2/10, what gives?. Hørtes mer ut som 1/10 1/10 kan misforstås som kultspill, kanskje derfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå