Gå til innhold

Anmeldelse: Terminator Salvation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikkje store forventningar til dette spelet, men dette var nesten overraskande dårlig. Er kanskje ein grunn til at spelet berre har gold trophies og eit platinum, så vil i alle fall "trophy whores" vurdere å kjøpe det ^_^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
Så dårlig trur jeg neppe spillet er. Grafikken ser også ikke så aller værst ut.

Ignorant little child;

Grafikk har ingenting å gjøre med hvor bra et spill er! Hitchhiker's Guide to the Galaxy (teksteventyr forøvrig), er dritbra!

Forøvrig, ikke glem AVGNs vinkling av ymse Terminator-spill! Se den her.

Lenke til kommentar
Karakter 3 til Wanted, nå karakter 2 til Terminator. Neste utgivelse går utvikleren for karakter 1? Tror de har misforstått karakterskalaen.

Vi får arrangere en konkurranse hvor vi gjetter på hvilken film de skal beære med et møkkaspill neste gang. Tydelig at de har spesialisert seg på å utgi spill som ikke utnytter filmlisensene de er basert på :)

Lenke til kommentar

Latterlig at de som eier rettighetene ikke stiller litt skikkelige kvalitetskrav, burde jo være mulig å lage et underholdendes spill til Terminator serien. Hadde dog ingen forventinger med tanke på hvor dårlige filmspill pleier å være.

Bare å glede seg til filmen istedenfor!

Lenke til kommentar

Ignorant little child;

Grafikk har ingenting å gjøre med hvor bra et spill er! Hitchhiker's Guide to the Galaxy (teksteventyr forøvrig), er dritbra!

Så jeg noe om at grafikken hadde noe med hvor bra et spill var?

Lenke til kommentar

Ser at Salvation (spillet) får slakt overalt jeg... ikke for det om, jeg har vært borti mange elendige spill gjennom tidene som kan sikkert toppe dette her. Det jeg reagerte på (som ble nevnt *mye* hos IGN og GT.com) var at spillet varer et sted opp imot fire (ja 4!!!) hele timer! Wow! Skal si man får mye for et fullpriset konsollspill... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234
kampanjen gir to spillere muligheten til å dele eventyret lokalt. Det blir litt som å være sammen med noen under tortur, inntrykkene blir ikke så forferdelige når noen andre har det like ille som deg selv

Haha, well said.

Lenke til kommentar

Ignorant little child;

Jo det har det, om det er noe som er ignorant, så er det å påstå at grafikk ikke har noe å si for hvor bra et spill er. Forskning viser at grafikk har noe å si for spillgleden.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...