mcgroven Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Nintendo har pusset opp to Metroid Prime-spill. Les mer Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Samme her, dette blir nok kjøpt Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Husker jeg elsket metroid prime. Spilte det mye med en venn Synd jeg ikke har wii da Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Spilte eneren litt, men ga fort opp da jeg ikke kom lenger. Får vel gi Metroid Prime en ny sjanse. Lenke til kommentar
xagits_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg kjøper pakken uansett enda jeg har alle 3 Prime spillene. Er egentlig nesten ferdig med Prime 2 Echoes og har enda har glede av å forsette med Prime 3 Corruption. Kjøper pakken bare fordi det kan spilles med Wiimote. Egentlig har jeg fulgt med siden enern ble lansert i Japan, men nå som alle 3 kommer samlet i en boks så er det enda bedre! Lenke til kommentar
Anachron Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Trilogien lanseres 4. september i Norge, ifølge http://www.nintendo.no/arkivet/nyheter/090605-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå