Gå til innhold

Hvilken mobil har du?

Anbefalte innlegg

Har selv en iPhone 3GS og er storfornøyd med den. Er iallfall glad for at jeg ikke kjøpe iPhone 4 etter alle problemene den har fått i det siste :)

Mobilen er super rask, har flotte spill og programmer. Den enkel, kjapp og navigerer bra når jeg surfer i Safari eller Opera Mini. Den er rask til å få mail i tillegg. Rett og slett alt jeg kan ønske meg.

9/10 hos meg. Minuset er at den bruker opp strømmen litt for fort. Men det finnes flere måter å forlenge batteristiden :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har ingen virkende mobil for tiden p.g.a et uhell der jeg fikk druknet min Sony Ericsson w995 :cry:

Nå har jeg bestilt en Sony Ericsson x10 mini pro å håper jeg blir fornøyd med den, og utifra det jeg har lest tror jeg nok det :D

Jeg var veldig førnøyd med w995, og syntes det var er strålende mobil siden den hadde så utrolig bra minnekapasitet, og bra musikkspiller, og det jeg bruker mobilen mest til er faktisk å høre på musikk :D

Enkel å grei var den også med store taster og stor skjerm B)

En mobil jeg VIRKELIG vil anbefale dere ;)

Lenke til kommentar

Som tittelen beskriver så handler denne topicen om hvilken mobil du har. Kom gjerne med en liten mini-anmeldelse av den.

Generell diskusjon om mobiltelefoner kan også tas her. Noen mobiler du ser fram til? ...

Jeg har hatt Nokia N900 siden april (skiftet fra N95), 64GB minne (32+32). Er kjempefornøyd.

Vant til linux, kanskje en liten fordel,Solid.

Veldig god på multitask, veldig god skjerm da det kom, fortsatt konkurransedyktig hvis man ønsker mobil med tastatur.

Har Maemo, men planlegger å ha Meego som dual boot senere for å sjekke den ut litt.

Mulig N900 hadde en del softwaremangler da den kom, som mange telefoner, ogn de ble endret undervegs, ikke sikker.

Synes telefonen får en del urettmessig og feilaktig pepper i en del anmeldelser på ulike websider, som mobilen.no

Resistiv berøringsskjerm som jeg er fornøyd med, synes jeg har bedre nøyaktighet med negl, og mer vant til det fra PC tastatur, tillater også penn.

Tastatur gjør at man kan bruke hele skjermen til output i stedet for virituelt tastatur, greit for email, sms, lynmeldinger & web etc.

Trenger ingen ny telefon på en god stund, men en E8 (ala E7) med Meego/Maemo, 4G og tastatur kan være greit.

Kan også ringe med skype via WAN/pakkedata.

Lenke til kommentar

Har en HTC Hero med Android 2.1 VillainROM. Det ble mye frem, tilbake, frem og tilbake med å teste forskjellige typer 2.1 custom ROMs, men det ble til slutt VillainROM.

Jeg er for det meste godt fornøyd med Heroen, med unntak av et dårlig kamera og et operativsystem som ikke enda er helt på høyde med et litt raskere iOS.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

iPhone 4 og Samsung Galaxy S. Førstnevnte en skuffelse, etter 3G og 3GS. Antenneproblemene er en ting og det var kjent da jeg kjøpte den, men problemet med nærsensoren er plagsomt på daglig basis. Dette skulle løses i en softwareupdate, så har ikke skjedd Galaxy S er ikke perfekt, men oppgradert til Android 2.2 en veldig bra telefon og ikke minst et veldig godt jobbverktøy.

Lenke til kommentar

Jeg har en nexus one som jeg kjøpte fra USA i januar/februar. Klarte å falle ut i vannet med den i sommer. Men alt virker utenom den høytaleren som går helt inn til øret når du prater i telefonen. Begynner å bli lei det lille internminnet og at jeg må sku på høytaler for å snakke i telefonen.

Kjøper nok en ny android telefon når jeg har hatt denne i et år :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...