Gå til innhold

Hvilken mobil har du?

Anbefalte innlegg

Jeg ble også for ikke så altfor lenge siden en lykkelig eier av Desire. Forsåvidt leste jeg de fleste tester av den på nett før jeg kjøpte den, og kan ikke si meg helt enig i alt som kommer frem i de forkjellige tester. Noe som ofte har kommet frem er dårlig batteritid, men jeg selv er meget fornøyd. For ikke lenge siden stremaet min telefon musikk fra Wimp 18 timer i strekk før jeg fikk frem en melding om at laderen måtte på plass, og ikke engang når denne meldinga kommer frem er batteriet helt tomt.

Også navigasjon er Androidtelefonene dårlige på. Om det er noen jeg vil rose opp i skyene hva gjelder navigasjon i bil må det være Nokia sine telefoner. Den jeg selv har hatt er Nokia N96 som var meget bra på navigasjon i bil, og samme navigasjonen har jeg fått høre at sitter i N95 og N97 som er to telefoner i samme serien. Jeg vet at noe tilsvarende vil komme til Android, og det er virkelig noe jeg ser frem til.

HTC Desire er absolutt en flott telefon, men jeg synes at alle tester av denne telefonen roser den litt for mye opp i skyene. Den fortjener ikke noe terningkast 6.

Endret av Atle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg en Samsung s8500 Wave igår :) Førsteinntrykket er bra. Meget oversiktlig og alright system.

Ellers er det mye jeg må sette meg inn i. Har aldri vært en mobil berte og har vandret rundt med en billig nokia fra rundt 2000 tallet :p så nikikker i infoboka :)

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en Samsung s8500 Wave igår :) Førsteinntrykket er bra. Meget oversiktlig og alright system.

Ellers er det mye jeg må sette meg inn i. Har aldri vært en mobil berte og har vandret rundt med en billig nokia fra rundt 2000 tallet :p så nikikker i infoboka :)

Kjøp deg en silicon case eller flexishield på www.teleboden.no så beskytter du denne lenge. :rolleyes:

Lenke til kommentar

iPhone 3GS 32GB. Ganske fornøyd, bortsett fra at batteriet er veldig sugent om jeg streamer spotify over 3G. Men det gjelder vel egentlig de fleste telefoner. Har ganske lyst på nye iPhone, men vet ikke om jeg gidder før den har bedre plass enn den telefonen jeg allerede har.

Lenke til kommentar

Som ventetelefon i mellom iPhone 3GS og iPhone 4 har jeg en HTC S710i.

b145682.jpg

Treg som fy, men gjør det den må. Funker til å lese mailen, sjekke nettaviser og Facebook, samt ringing og å sende meldinger. GameBoy Color-emulator er også et stort pluss. Litt dårlig batteritid, men annet kan en ikke forvente av en tidlig Windows Mobile 6.5-telefon. Godt tastatur, men ikke noe å skrive romaner på. Gleder meg til å putte den i skuffen igjen!

Lenke til kommentar

Som ventetelefon i mellom iPhone 3GS og iPhone 4 har jeg en HTC S710i.

Treg som fy, men gjør det den må. Funker til å lese mailen, sjekke nettaviser og Facebook, samt ringing og å sende meldinger. GameBoy Color-emulator er også et stort pluss. Litt dårlig batteritid, men annet kan en ikke forvente av en tidlig Windows Mobile 6.5-telefon. Godt tastatur, men ikke noe å skrive romaner på. Gleder meg til å putte den i skuffen igjen!

Den telefonen der har vel ikke standard Windows 6.5? Hvertfall ikke standard. Kan huske jeg fiklet med kompisen min som hadde en slik for 3 år tilbake nesten. Og 6.5 er relativt "nytt", min Xperia kom jo etter denne, og den har 6.1, (kan installere 6.5, men standard er 6.1).

Lenke til kommentar

Sitter fortsatt med en 1. gen iPhone 16gb, altså den som måtte importeres. Har hatt den i 2-3 år og funker ennå. Eneste er vel batteritiden, som nå holder en dag. Holdt vanligvis i rundt 3 dager. Ellers merkes det at den ikke har noen 1 ghz prosessor eller 512 mb ram.

Blir en iPhone 4 når den kommer til Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...