Fi5kuS Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Lasta ned demoen, og ble positivt overraska. Noen som faktisk har hele spillet og kan dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Det er et av de bedre film-spillene som har blitt lansert. Kanskje litt repretivt, men det er jo slik på alle hack&slash spill. 7/10 fra meg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Har ikke prøvd det selv, men har jo fått grei kritikk. Virker som det er avhengighetsskapende iallefall. Syns hele PSN-lista mi spiller det der til enhver tid Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det er et av de bedre film-spillene som har blitt lansert. Kanskje litt repretivt, men det er jo slik på alle hack&slash spill. 7/10 fra meg. Enig. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2009 Spoiler!!! Kjøpte spillet idag, for sure 545kr. Syns det er i meste laget for singleplayer only spill. Er nettopp ferdig med Weapon-X missionet, og så langt syns jeg det er dritfett. Masse kule combos og triks.. Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Demoen er bedre enn selve spillet, de har omtrent pakket inn alt i den. Har spilt gjennom hele og ble rimelig lei lenge før slutt. Ninja Blade er bedre, samme er også god of war spillene. Endret 27. mai 2009 av MagnarP Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg likte det. Meningsløs, blodig action med spektakulære bevegelser. Det har selvfølgelig sine små feil, men ikke nok til å ødelegge moroa mi ihvertfall. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er veldig fan av hack and slash se,har alle hack and slash på ps2 og ps3,men er litt i tvil pga det er spillefilm basert og det er wolverine,har sjekka litt på gameplay og det er mye av det samme komboene hittil som jeg har sett da..men er det værdt å kjøpe det? pga jeg sitter å tenker på det se:p Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Wolverine lærer seg nye komboer utover i spillet, og hvis du er en så stor fan av hack and slash så burde du definitivt kjøpe dette spillet. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 hmm..regner med det blir kjøpt opp imorra,men skal teste demon først eneste som er litt kjipt er at du vet hva som skjer i spillet siden man har sett filmen... men men. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Ok, nå har jeg spilt dette spillet en del, og nå begynner jeg å gå lei. Angrer at jeg kjøpte, så jeg drar til gamestop i helga å leverer spillet inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå