Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Fikk spillet i posten idag, kommer med tilbakemelding senere ikveld. Gleder meg til å teste det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Å Gud! Fortell alt!!! :D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tell me more, Tell me more! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Spillet er helt fantastisk, jeg tror dette kan bli et av årets beste spill! Har spilt SP konstant siden klokken 1800, og jeg har bare gjort fem oppdrag, har gjort masse sidemissions og sprengt mye i lufta. I sidemissions kan du raide, stjele biler, stoppe konvoier, redde gisler og litt mer. Jeg var veldig hypa, men spillet skuffet ikke! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Da blir det kjøp! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Tenker veldig mye State of Emergency og Saints Row når jeg spiller det. Føler ikke helt dette er helt et Red Faction-spill for oss som likte de forrige, alikevel lett og like og jeg liker det tiltross for at jeg liker de andre mye mer. MP var faktisk brukbar, likte det godt. Anbefaler folk å finne det strømvåpnet, fikk rundt 10 kills med under min første team deathmatch(eller team anarchy eller hva det het). Sprengningene på spillet er vel egentlig gangske avhengighetskapende. Alt i alt, jeg liker spillet en del. Alikvel ser jeg meg ikke spille det i måndene som kommer. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ack jeg vil virkelig ha dette spillet, men økonomien strekker ikke til i det hele tatt for tia! Oh well, få kjøpe det ved en senere anledning når prisen forhåpentligvis har gått litt ned gleder meg! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Enig med det som har blitt fortalt her, helt rått. Grafikken er og pen og skarp. Noe jeg liker er så klart `demolition`. Tok et sidemission der jeg skulle redde noen ut av en byggning. Normalt vil man snike seg rundt eller "run and gun" med stor sannsynelighet for at man dør selv, eller at fangene dør. Veeeel, hvorfor ikke ta en stor semitrailer. Gi bånn gass og mose hele F******* bygget og redde fangene i slengen Hihi morsomt oppdrag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå