iStephano Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Lasta ned Red Faction Guerilla MP demoen fra Live i dag. Satan så kult! Singel player demoen likte jeg ikke helt. Alt føltes for "lett" når man knuste en byggning og litt falskt. Men MP demoen der snakker vi heavy saker! Når en stor byggning raser mot bakken så føler du virkelig det. Hadde en episode der en Sniper tok meg hele tiden. Satte noen remote mines under byggningen og detonerte. Hele byggningen raste ned med han i. Deiligt! Noen andre som tenker på dette spillet? En liten tease fra Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/49502.html Endret 24. mai 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Så du spilte det litt tidligere i dag, så måtte laste ned MP demoen selv. Det var overraskende gøy! Fysikken er like rå på MP som SP. Modusene virker interessante, god nok med action og matchmakingen var god forhold til noen andre spill. Eneste minus som jeg ser var kanskje litt ubalanserte power ups. Det ligger ikke øverst på listen foreløpig, men skal ikke se bort i fra at det kommer i samlingen til slutt. Blir det 360 versjonen på deg Ban? Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Likte du ødelegelsen bedre online??? du tuller no sant? Når jeg spilte online var det nesten altig delay på når jeg slo på en vegg og når veggen ble slått ned, Men gøy var det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Elsket sp-delen også jeg. Visste ikke at dte var en MP-demo så den har jeg ikke fått prøvd. Men jeg har bestemt meg for at dette skal jeg ha. Men sannsynligvis når jeg finner det litt billig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Likte du ødelegelsen bedre online??? du tuller no sant? Når jeg spilte online var det nesten altig delay på når jeg slo på en vegg og når veggen ble slått ned, Men gøy var det. Da må det være noe galt med nettet ditt. Her merket jeg null delay/lagg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Likte du ødelegelsen bedre online??? du tuller no sant? Når jeg spilte online var det nesten altig delay på når jeg slo på en vegg og når veggen ble slått ned, Men gøy var det. Da må det være noe galt med nettet ditt. Her merket jeg null delay/lagg. Det er ikke sånn ver runde men noen ganger er det det. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Så du spilte det litt tidligere i dag, så måtte laste ned MP demoen selv. Det var overraskende gøy! Fysikken er like rå på MP som SP. Modusene virker interessante, god nok med action og matchmakingen var god forhold til noen andre spill. Eneste minus som jeg ser var kanskje litt ubalanserte power ups. Det ligger ikke øverst på listen foreløpig, men skal ikke se bort i fra at det kommer i samlingen til slutt. Blir det 360 versjonen på deg Ban? Da synes jeg du skaffer deg det og så spiller vi sammen Raserer noen bygg for morro skyld og finner på masse annet "bøll" hehe. Blir 360 utgaven på meg ja. Siden jeg synes online biten er bedre på xbox og pluss alle venna mine er der sånn sett Spilte litt mer nå, og synes det forsatt er utrolig gøy. La noen remote mines på en bru. Ventet og ventet til en gikk over og sprengte han og brua til himmels! Fysikken her og bare morsom. Ahh orgasme!!! http://www.gametrailers.com/video/singular...d-faction/49503 Jeg vil ha en slik! Endret 24. mai 2009 av Bare Ban Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Syns singleplayer demoen var rå, likte ikke mp demoen - kontrollene føles altfor dårlig kalibrert til quick aiming. Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 MP demoen er en av de beste demoene jeg har spilt!! Noen ganger går jeg bare rundt og får de høyeste bygningene til å rase! Drit fett! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har ikke fått testet dette enda, men er ganske positiv til det, muligens kjøp. Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har spilt både SP og MP demoen, og jeg skal ha d Det er digg. Elsker fysikken, våpnene og på MP-delen, backpack Usynlig er best Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er ikke så vanskelig å se usynlige folk da:P Jetpacken og den Rhyno-dingsen er best!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jetpacken er best! Det blir mye sprekere med den, alltid gøy å hoppe rundt på tak å føle du har full kontroll over det som skjer. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er ikke så vanskelig å se usynlige folk da:P Jetpacken og den Rhyno-dingsen er best!! Rhino-"dingsen" er helt forferdelig viss du spør men men jet pack der imot er bare episk. jeg liker også stealth men jeg gleder meg til den som får alt til å riste som et jordskjelv som raser byggninger og slår folk ned i bakken og da er det bare å knerte de med en hammer. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Rhino dingsen er syk! Storma inn på MP'en og drepte 2 stykk når jeg brukte den greia! Helt sykt deilig imo! Lenke til kommentar
samyyyyy Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Det er ikke så vanskelig å se usynlige folk da:P Jetpacken og den Rhyno-dingsen er best!! du er dum!!!!!!!!! neida Men hvis du bruker den riktig kan den være bra Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Rhinoen er deilig! Bare og storme igjennom vegger og alt og virkelig kjøre over det andre laget I dag så skjedde det en merkelig ting. Spilte MP med noen tilfeldige folk så fryste spillet. Dette har aldri skjedd med noen av de andre spillene som jeg har så jeg tenker det er en bug i demoen. Noen av dere som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Veldig usikker på om jeg skal ha det, ikke helt overbevist enda. Bare sett videoer hittil og de ser ikke overlegent bra ut syns jeg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Det er overlegent bra mann Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 synes singleplayer var så drit at jeg nesten dreit i boksa når jeg prøvde det.. Men digga Multiplayeren, så hvis jeg skal kjøpe det blir det for multiplayeren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå