Rage Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du får et program som heter Weathercast. Søk på Google.com, så finner du det nok! Det har 5 dagers varsel, og det ligger i tray som en gradviser over det området du er fra Genialt program! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har du hund så er det ofte du har en alarm på at tordenvær er i vente. Sånn er det i alle fall med bikkja mi, hu begynner å skjelve en halvtime før vi andre hører at tordenværet er i nærheten. Det er nok det nærmeste du kommer 'program' (om enn så sjukt). Det hjelper ikke noe særlig når ikke hunden min ikke er redd for tordenvær (eller høye lyder) i det hele tatt. I går, da det smalt som verst, gikk den rundt i huset og logret med halen Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 "Program som varsler om tordenvær?" Tja, programmet heter værmelding om ikke jeg husker helt feil Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Du får et program som heter Weathercast. Søk på Google.com, så finner du det nok! Det har 5 dagers varsel, og det ligger i tray som en gradviser over det området du er fra Genialt program! Nice Men det er ikke helt enig me de varslene som ligger på www.met.no, weathercast ser ut til å være litt mindre optimistisk for helgen. Lenke til kommentar
klo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg ville bare si at det er endel spyware geier i Weathercast. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Noen som vet om det bare er å fjerne spyware fra weathercast ? Vil det godta å bli brukt uten? Hittil har jeg bare blokkert "save!" i min brannmur og deretter avsluttet den i task manager. Lenke til kommentar
bsa Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 sjekk denne: http://www.sintef.no/eway/default0.asp?pid...0:10228;::0:0:0 Her kan du bestille varsling om lyn. Ikke billig.... Denne var jo helt perfekt, men som du sier altfor dyr. Her burde Telenor inngå en avtale for alle sine kunder. Jeg har knekt både kabelmodem, og dekoder i tordenvær. Gratis dekket av Telenor. Tror Telenor kunna ha spart mye penger på å advare sine kunder mot tordenvær. bsa Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 bsa: Heter du noe med initialene B. S. A. ? Uansett, jeg tror ikke forkortelsen BSA (Buissiness Software Alliance) har så høy stjerne blandt mange av brukerene her inne.... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 For guds skyld.. kan ikke dere holde topicen?? Det var ikke dette mølet han spurte etter... Ikke dette heller... Eneste "programmet" er vel værvarslingn på tv vel Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 er det bare jeg som ikke er redd når det tordner?jeg sitter på pc`en og surfer aldri skjed noe da internett kabelen min går under jorda er vel sjansene ganske små at den blir truffet. Hehe.. har akkurat samme tankegang som deg:) surfer som om ingenting har skjedd jeg.. Naturfagspensum, 1. klasse på Videregående lærer vi at lynet lett kan slå et par meter ned i bakken og ødelegge kabler... Sikkert LITT tryggere, men ikke så veldig, tenker jeg... Ikke alle har samme NAM pensum, vi lærte *ingenting* om det.. jeg gikk Media & Kommunikasjon GK.. Og. wee! kom in 2 året ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå