berrgen Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Leiter etter folk som spiller Metal Gear Online,Feteste spillet Online spør du meg :lol: Som sagt leter etter nordmenn å spille med :rolleyes: Big Granny er mitt nick,post flere nick så får vi en liten gjeng ? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) OHAYO, MR. FOX Yiff yiff, eller hva? Dette bekrefter mine fordommer om at MGS og furfags går sammen som hånd i veske:3 Endret 23. mai 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Flyttes til korrekt kategori. Samtidig, er innlegg som kun omhandler flytting slettet. Trenger ikke 4 poster om at tråden bør flyttes. Benytt heller for å rapportere tråden. Dette fører ikke bare til at tråden er ren for "off-topic" prat som "Tråden bør flyttes", men moderatorene oppdager den raskere ved at den er rapportert Endret 23. mai 2009 av Shicca Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 (endret) SLETT TOPIC Endret 31. mars 2010 av foxx85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå