Gå til innhold

Fallout Online - Hva vet vi så langt og hva tror vi?

Anbefalte innlegg

Hva vet vi så langt om dette kommende MMOet satt til Fallout universet? Og hvordan tror vi det vil komme til å bli?

Jeg lurer på dette:

Vil spillet basere seg på Fallout 3 grafikkmotoren?

Vil det være noen begrensniner ved grafikk/fysikk siden det er Online?

Hvordan løser de spiller mot spiller kamper?

Jeg er positiv til ideen om et Fallout spill satt Online om det gjøres riktig og at de tørr å gå andre og nye veier. Om det blir en statsik klone av alle andre MMOer er jeg ikke interessert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tviler vel på at det blir lik grafikk som Fallout 3 :(

kommer antaglivis til og være store begrensninger på fysikk og grafikk desverre.

Ingen MMO jeg vet om så langt har noen form for fysikk utenom at du detter ned en fjellskrent hvis du går utenfor den.

PvP'en håper jeg blir World PvP siden det hadde passet seg mest i Fallout universet, hvis du ser en person som virker som han har mye penger eller bra utstyr på seg, da dreper du han og tar tingene hans, det er sånn ting funker i Wasteland. Fight for your survival :D

Lenke til kommentar

Ja jeg håper det blir rått og brutalt! Mister du tingene dine så mister du de. Man må bare tenke mer gjennom handlingene sine enn å storme fremover som en og annen Rambo.

Fysikk har også mye å si for meg i spill. Jeg simpelten elsker å leke meg med fysikk. Hater det at alt er så statisk og livløst i alle MMOer.

Lenke til kommentar

Tja, fysikk er uvanlig i MMO siden det krever endel, spesielt hvis det blir litt større slag. Det er en ting når 1 person skal ha fysikk, en annen når 40 mann braker sammen.

Håper selv det ikke blir ett Fallout MMO, tror ikke jeg ville fått samme følelsen som i singelplayer spillene.

Og ja, åpen world pvp hadde fått svært mange til å snu ryggen. Spesielt om man risikerer å miste alt utstyr. Det ville ikke være levedyktig for alt i verden.

Lenke til kommentar

Det kommer vel an på. Man kunne hatt samme system som i Eve online der man har visse områder som bevoktes av en sikkerhets styrke som kommer til din unnsetning hvis du blir angrepet uten grunn. Og videre så har man områder der sikkerheten er lavere og "everything goes".

Men det ser jo ut som at det hele blir skrinlagt uansett.

Lenke til kommentar

Som med Fallout 3 trur eg ikkje på noko før det faktisk er bankers. Rykta rundt eit nytt Fallout etter nummer to i rekka var litt som rykta om Duke Nukem forever: Mange, ullne og ikkje til å stole på. Før det plutseleg blei noko av.

Om Fallout-franchisen no i tillegg er plaga med rettighetskrangel ser eg ikkje så lyst på eit MMO. Samtidig spørs det vel om ikkje merkevara og universet er for bra til å ikkje laga eit MMO. Har absolutt potensiale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...