TST Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Et dypt innblikk i det kommende massive romspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg var i beta en god stund tilbake, og det var jo nesten som å spille et arcade spill. Men mulig det er forandret på seg....få se når den kommer. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg var interessert en liten periode men nå har det dabbet av, for mitt vedkommende tror jeg det vil bli for casual preget. Jeg liker at du må ta sjangser i EVE og risikere skip og utstyr når du dør og jeg liker dybden, strategien og de avanserte mulighetene der. EVE Online utvider og får jo også nye funksjoner og muligheter hele tiden så jeg antar at jeg holder meg der. Gleder meg spesielt til pakken som gir spillerene mulighet til å ferdes inne på romstasjonene. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Enig med Gnomkraft. Jeg kjenner pulsen stiger når jeg flyr inn i områder med lav sikkerhet, for jeg vet at hvis jeg møter på noen med slemme intensjoner, så mister jeg skipet mitt. Dette spillet tror jeg blir for "barnesikkert" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Gleder meg spesielt til pakken som gir spillerene mulighet til å ferdes inne på romstasjonene. Trodde dette var ute allerede. De sa at de skulle relansere spillet til butikker da dette kom, og jeg har sett reklamer som sier "in stores now". Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Trodde dette var ute allerede. De sa at de skulle relansere spillet til butikker da dette kom, og jeg har sett reklamer som sier "in stores now". Kom nylig en større patch sammen med butikklanseringen men den inneholdt ikke "walk in stations". Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, hva skal man si ? Det er rett og slett trist at Codemaster har valgt carebear system ( casual preget ), dvs som CS i space...dø og respawn..prøv på nytt...dø ...respawn ...dø ...respawn. Men heldigvis har vi EVE-ONLINE Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Spillerne vil ikke miste utstyr når de dør, så de kan heller ikke plukke opp utstyr fra andre spillere de dreper. Min hypotese er at den setningen drepte den spillerstyrte økonomien. WoW in Space... Endret 24. mai 2009 av Svedge Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg var i beta en god stund tilbake, og det var jo nesten som å spille et arcade spill.... Spillet er ikke i beta enda så du tenker nok på et annet spill eller kanskje det gamle Jumpgate Classic fra 2001? Ja, hva skal man si ? Det er rett og slett trist at Codemaster har valgt carebear system ( casual preget )... Det er ikke Codemasters som "har valgt". Utvikler er NetDevil under Gazillion Entertainment. Codemasters er distributør og driftspartner. Det blir nok ganske "casual" ja, men jeg gleder meg til å teste Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Fjernet et par innlegg grunnet en misforståelse :-) Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 ... WoW in Space... WoW in Space var Earth & Beyond, et spill utviklet av Westwood som ble kjøpt opp av EA som igjen stengte spillet. PvE space MMO med en dødskul storyline og alle ekspansjonene var gratis i form av patch syklusen samt en pvp arena. Spillet ble tilslutt et race om å ha det kuleste utstyret og det var køordninger ved spawns og ninjalooting etc etc ... dette var lenge før WoW ble en suksess JGE ser mer ut til å bli et Dark Age of Camelot i space. 3-veis rvr konflikt. Spilleren velger mellom pve til høyre og pvp til venstre krydret med pvp instanser. det ser ut til å være relativt små konsekvenser ved å bli drept så det blir nok klassifiseret som casual alikevel. Greit for meg det Lenke til kommentar
Forked Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg se frem til JGE. EVE ble litt for hardcore for meg (spesielt etter at jeg fikk samboer). Er veldig spent på hvordan det er å sitte i skipet selv og styre fremfor å bare klikke her og der med musa. Lenke til kommentar
Vendetta_InnleggNO Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser sykt fett ut, gleder meg vilt Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ser ut som om spillet nærmer seg "closed beta". Juni utgivelsen ble utsatt som forventet, men NetDevil ønsker å utvide deltagelsen i Friends & Family. Les mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå