Gå til innhold

Metroid Prime Trilogy, diskuter!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har bare funnet det i en eneste nettbutikk så langt: CDON.no. Der stod det først 4. septmeber, nå står det 8. Det er i morgen.

Forhåpentligvis blir ikke utgivelsen utsatt enda en gang...

Forresten: Etter det jeg har forstått får vi ikke den fancy metallboksen eller noen av pre-order tingene. :( Fortsatt en veldig god deal, men...

Lenke til kommentar
Får det mest sansynligvis i morgen, det blir gull ^^ Skal bli digg å spille de 2 første spillene med wiimote support.

Spørsmål: Har du bestilt trilogien og venter på å få den i posten, eller har du tenkt å kjøpe den i en lokalbutikk.? Hvis du har bestilt den, hvor gjorde du det? Som sagt tidligere så finner jeg den bare på CDON, men der er det ingen produktbeskrivelse så det virker nesten som om de ikke har den inne ennå.

Lokalbutikken min suger sånn passe når det gjelder å oppdatere seg raskt. :p

Lenke til kommentar

Det var merkelig, de pleier å sende gratis, men det gikk ikke nå ser jeg. Mener det funket da jeg postet innlegget igår så det var som sagt merkelig.

Edit: Hvis du legger f.eks FIFA 10 i handlekurven, da får du gratis frakt. Mulig dette spillet er for stort for sendemåten "brev" som er gratis, og da kan det ikke ha funket igår heller, beklager det.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Takk for hjelpen, nouse4aname. :)

Kjøper nok fra Elkjøp, ja, selv om prisen egentlig ikke spiller noen rolle. Hadde forberedt meg på å måtte betale full pris for all New Play Control versjonene lenge før trilogisamlingen ble annonsert. Så for meg er det definitivt verdt det uansett hva frakten koster.

...Men du sier at FIFA ikke har fraktkostnad mens MPT har? Kan det bety at vi får metallcoveret likevel? *sikler* :p

EDIT: Har nå bestilt fra eljop.no. Så nå er det bare å vente.

Endret av Katuko
Lenke til kommentar

Beklager dobbelpost, men jeg føler det er verd å bump'e for denne infoen:

Jeg har nettopp mottatt trilogien i posten, og den kommer med et skinnende, stensilert pappomslag. Intet metall, altså. Det er også billigere å kjøpe fra Elkjøps hjemmesider selv etter fraktutgiftene. Anbefales!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Kjøpte MPT og kjørte igang med eneren. Det er et godt gjennomført spill på alle måter, men all backtrackingen tar virkelig livet av moroa. Jeg er nå ca. 2/3 gjennom spillet og merker at jeg kvier meg for å fortsette fordi det føles mest som pliktarbeid. Jeg må derfor konkludere med at MP til tross for sine kvaliteter er noe oppskrytt som et av de beste spillene noensinne med en gjennomsnittlig score på oppimot 100 blant anmelderne - så bra er det ikke, og etter min mening når det ikke opp til Super Metroid. Nå hører jeg at Corruption nærmest eliminerer backtrackingen og legger opp til en raskere progresjon med mer fokus på action, som jeg tror passer mye bedre for FPS-formatet. Det nytter ikke for et tredimensjonalt FPS å etterligne et todimensjonalt plattformspill; gameplay som fungerer godt i den ene sjangeren blir klønete i den andre, og det skjønte tydeligvis Nintendo etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...