Toman18 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) http://wii.ign.com/articles/985/985793p1.html Jeg elsket rett og slett disse spillene Men det beste er helt klart eneren!! "Metroid Prime Trilogy, releasing almost to the day of Metroid Prime 3 Corruption's two year anniversary, is a jammed to the brim package that combines all of Retro's first-person adventure games for the GameCube and Wii, on a single disc. And the two GameCube games – Metroid Prime and Metroid Prime 2 Echoes -- have been reworked with full widescreen, 480p support and feature the same awesome Wii Remote/Nunchuk control that made Metroid Prime 3 Corruption so tight." Har en LCD tv bare for Nintendo Wii, kjører komponent på den... Dette blir garantert kjøpt da jeg mener Metroid er det spillet som bruker Wii-moten best Endret 22. mai 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Fett. Dette skal anskaffes ja! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette må jeg ha! For meg som ikke har Corruption heller er dette ett must-buy! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Har alle 3, og har bare spilt 1-en sålangt (som var utrolig bra!), så jeg kommer ikke til å kjøpe denne. Men den er perfekt for de som har snust på Metroid Prime-serien lenge og ikke slått til enda. Endret 2. juni 2009 av Alkjeks Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 har 1 og 3. Men har ikke rundet noen av dem. Så venter på at alle skal komme ut til wii. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Har hadd alle tre, men nå har jeg ingen av dem. Skal helt klart kjøpe det Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jeg har bare 3eren til Wii nå, men fortsatt så kjøper jeg dette Vil spille eneren og toeren med Wii styring og 480p via komponent Endret 7. juni 2009 av Toman Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har bare 3eren til Wii nå, men fortsatt så kjøper jeg dette Vil spille eneren og toeren med Wii styring og 480p via komponent Hvis du bare har 3'ern så burde du helt klart kjøpe Trilogien når den kommer. 1'ern er et fantastisk spill og 2'ern er også veldig bra! Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Skaffet meg aldri noen av Prime-spillene selv om jeg egenlig hadde lyst til å spille dem, så denne dealen er perfekt for meg. Synd den ikke kommer til Europa før September. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Blir et kjøpt tenker jeg meg. Sier ikke nei til tre spill i en! Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Blir et garantert kjøp på meg. Har vært Metroid fan i alle gaming åra mine sålangt.. 3 spill i 1 pakke er ikke et dårlig kjøp det Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Søren... Fant en pre-order deal på trilogi-pakken på GameStop, ville fått med T-skjorte og fancy plakat i tillegg til spillene... men så blir jeg fortalt at tilbudet gjelder bare for Amerika. Tenkte at jeg kunne bare kjøpe likevel, men så har du jo fraktpris og ikke minst forskjellene mellom NTSC og PAL. Vet noen av dere om Norge/Europa får et lignende tilbud? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Er jo lov og håpe vi får et lignende tilbud. Men tror jeg skal skaffe spillet enten på release eller vente til det blir litt billigere Gleder meg!! Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Billigere? Du får tre spill til prisen av ett, hvor my billigere vil du ha det!? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 449kr håper jeg på. Da blir det kjøpt på flekken B) Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 24. August er ikke lenge til, må si jeg gleder meg stort. Har aldri prøvd noen spill innenfor serien, men har alltid vært litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 449kr håper jeg på. Da blir det kjøpt på flekken B) Er ikke det allerede prisen for et spill? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. august 2009 Forfatter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Pleier å være 499,- eller mer for Wii spill Ser frem til 24 august jeg og!!! Endret 3. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 24 August eller 4 September det kommer? (leste 4 september på hjemmesiden til Nintendo nå nettopp) Det skal jeg bare ha! nettopp sett alle retrospective episodene av serien hos GT Noen som har funnet noen nettbutikker som tar imot forhåndsbestillinger også ? Lenke til kommentar
Katuko Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Håper nå på 24. august, men det er jo selvfølgelig slippdatoen i USA. Aner ikke hvor lang tid det tar før trilogien når Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå