Gå til innhold

Ny LCD skjerm til spill

viranth

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en LCD skjerm, og vil derfor høre hva andre her på forumet bruker. Jeg spiller litt derfor vil jeg slippe ghosting, og siden jeg ikke har allverdens med erfaring med LCD så aner jeg ikke hva man skal se etter annet enn oppdateringsfrekvensen om jeg ikke tar helt feil.

Men uansett, tenker en 17" vil være nok, 19" vil nok bli for stort, pris spiller forsåvidt ikke så stor rolle, men vil ha den som gir mest for pengene.

Finnes det en bra nettside som har tester på skjermer forresten?

Kort for de som ikke gidder lese alt:

Wanted: LCD, 17", "best buy", til litt spilling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare for å ha det på det rene, 25ms er ikke godt nok til fast-paced FPS spill som Counter-strike, Q3, unreal tournament osv..

Ghosting og afterglow som bare det på min Eizo 17" lcd til 6300,- :o

Ble skuffa når jeg fikk den asso.. men har vendt meg litt mer til det nå..

I windows har den uovertruffen god kvalitet på bildet, med DVI..

Lenke til kommentar
Chris88 takker for svar, men at du ikke har allverdens erfaring med den skjermen er ikke godt nok, desverre.

Må vel være noen som spiller mye og har en LCD skjerm som ikke har ghosting/afterglow etc...? =)

den skjermen jeg anbefalte skal jeg prøve ut om uke eller dager.. så vi får se. må vel testes med ut 2003 da. Skal få nærmere beskjed.

Lenke til kommentar
Chris88 takker for svar, men at du ikke har allverdens erfaring med den skjermen er ikke godt nok, desverre.

Må vel være noen som spiller mye og har en LCD skjerm som ikke har ghosting/afterglow etc...? =)

Det finnes føreløpig ingen LCD skjermer som har null ghosting. Hvis du er hardcore gamer som skal ha max ytelse i spill, kjøp CRT.

Edit: Ser at du bare skal bruke den til litt spilling. Da holder sikker denne helt fint (har kommet meget bra ut i tester)

http://www.vsdata.no/product.asp?id=8BK1GA...1WLA14&sku=Q17S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...