asdfteam Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Endelig annonsert dato for øya utenfor Paradise City. Criteriongames Video Blir nok et kjøp... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal dette spillet noensinne slutte å vokse? Ingenting som tyder på det. Utrolig bra. Jeg vant jo Burnout: Paradise Ultimate Box for noen uker siden her på Gamer, og det ser ut som at det vil bli det spillet av de jeg fikk som jeg vil ende opp å bruke mest timer på. Utrolig bra alt det som blir lagt til spillet. Det hjelper jo også at spillet i bunn er solid også, så alt ekstra blir bare en fin bonus. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Merker jeg blir bare mer og mer fristet til å kjøpe dette spillet her.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Tror jammen jeg må kjøpe meg Big Surf Island når det kommer. Så jo ekstremt heftig ut. Har begynt å spille Burnout igjen nå etter en pause på noen måneder, og med den nye patchen som gjør at du kan restarte løp ble spillet kanongøy igjen Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ja, den "nye" patchen som restarter løp er grei å ha Men gleder meg veldig til Big Surf Island Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Må nok skaffe meg dette, savner et skikkelig bilspill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Burnout Paradise ble først for meg et lite "WTH", siden jeg ikke hadde lest noe om spillet på forhånd og trodde det ville følge samme stil som de øvrige spillene (kræsjbombastikk). Men etter å ha spilt det 2 timer glemte jeg alt om hva jeg hadde forventet, og fikk et utrolig stilig bilspill for meg som ikke liker NeedforSpeed "approachen". Criterion er også et lysende strålende fantastisk eksempel på hvordan det skal gjøres når det kommer til å gi ut flere tilleggs-pakker og ekstramateriale. Beklageligvis har jeg ikke Live i øyeblikket, men vet jeg har mye å hente opp igjen når den tid kommer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Må man ha Live for å hente tilleggspakker? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Med mindre de kommer ut i fysisk form (noe Motorsykkel pakken gjorde) ja. Endret 7. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ble litt dårlig skrevet, mente selvfølgelig Gull abonnement. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Mener å huske det? Sølv-abonnenter har vel kun tilgang til demoer har de ikke? Kan sjekke. Edit: Jeg har kun hatt Gold-abonnement så jeg skal ikke si noe skråsikkert, men jeg tror at tilleggspakker man må kjøpe er Gold eksklusive. Edit2: Her står forresten forskjellene: http://www.xbox.com/NR/exeres/F925FE0C-E31...A604A353BFB.htm Endret 7. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Litt dumt, da dem sikkert mister noen kunder. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Du mener ikke-betalende kunder? Det er kanskje strengt talt, men salgsmessig er jo ikke betalende kunder en "kunde", og Criterion må bare finne seg i at sølvmedlemmer ikke får tak i produktet sitt via xbox live, de har jo avtaler med MS som må oppholdes. Og det er sikkert også en av grunnene til at Criterion så langt har sluppet tilleggspakkene sine i fysisk form. Edit: Noe annet som kan diskuteres er hvor "dum" inndelingen av Sølv og Goldmedlemskap er, men den diskusjonen skal vi ikke ta her. Endret 7. juni 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg gleder meg hvertfall til den neste tilleggspakken, selv om jeg kjøper den på PS3, om den ikke koster veldig mye. Har Gold på 360 også, så for meg er det ikke et problem. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ser herlig ut! Må enda få surret meg til å kjøpe burnout:paradise først. Spørs om ikke denne pakken kommer for å ta noen kunder fra fuel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå