wkzor Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tenkte jeg skulle begynne ny save i GTAIV i går. Tok imot det første oppdraget og rakk å komme halvveis uti det før skjermen plutselig ble helt screwed. Jeg restartet konsollen - ingenting skjedde. Jeg tenkte kanskje den var varm, så jeg tok den ut av hylla og satte den på gulvet og lot den hvile i en halvtimes tid. På tide med et nytt forsøk, jeg vil spille GTAIV. Samme screwed skjerm kommer opp, ingenting mer, kontrollen finner ikke maskinen, hva i h***ete tenker jeg, og restarter og prøver igjen. Samme skjermen, jeg titter opp og får til min store forskrekkelse se 3 blinkende røde lys. Jeg fikk maskinen til jul for gode 3 år siden er det vel blitt. Har ikke hatt noe trøbbel med den før nå. Lurte bare på hvor jeg skal lete for å evt få sendt den inn, om garantien fortsatt er tilstede. Konsollen er forøvrig en X360 PRO. På forhånd takk. _wkz Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Xbox 360 kommer med utvidet garanti på 3 år. Reparasjonen er med andre ord gratis hvis det er mindre enn 3 år siden boksen ble kjøpt. For å bestille reparasjon og se om det fortsatt er garanti på konsollen din, ta en titt på Microsofts side for registrering, garanti og reparasjonstjeneste for enheter. Lykke til. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Min var eldre enn tre år sist jeg sendte den inn. Det var intet problem, helt gratis. I følge personen fra kundesupport som jeg snakket med, er garantien fem år (som seg hør og bør i henhold til norske forbrukerlover). Lenke til kommentar
wkzor Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Takker for alle svar, skal sende den inn. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå