Gå til innhold

Gametrailers med 21 minutter Heavy Rain

SimenB

Anbefalte innlegg

Fant ikke en tråd om Heavy Rain, så øager en ny tråd. Finnes det en tråd om spillet beklager jeg :)

Se episoden her

Gametrailers sender idag verdenspremiere på gameplay fra PS3-ekslusiven Heavy Rain. Det er med litt annet småsnacks inni episoden også, men hovedsakelig om HR :)

Spillmagasinet har en sak om det her, for de som ikke gidder å se det selv.

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor mangen spill som er bare til PS3 nå i disse dagene, det kommer mer og mer :D

Dette varmer sjela mi!!

Tror eksklusive spill hos PS3 runder 10 innen 2010!!! Og alle omtrent er syke bra spill

Ser frem til E3 som kansje Heavy Rain dukker opp med mer info og gameplayfilmer :D

Grafikken ser helt konge ut på Heavy Rain, blant det beste øynene mine har sett og jeg har ikke spillet!!!

Godt jeg var ikke dum å som noen andre å selge PS3en foran 360en, hadde skjemmest da!!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Skjem deg over dine idiotiske innlegg:)

Syns det her ser ufattelig stilig ut, men det har stor fallhøyde, er et spill som kan trone eller falle rett på raua!

men alt som skal klaffe med et unikt gameplay ser ut til å klaffe, fantastiske muligheter i trykke sekvenser, ikke noe feil og dø=) bare ting som blir forandret over hva du kan mestre og ikke mestre, sort of. Lurer på hvor lang tid de har brukt på det her.

Lenke til kommentar

Jeg måtte innstalere Fahrenheit igjen nå. Ræva grafikk, men det er jo kjempebra :) Og med tanke på at Heavy Rain skal være noe av det samme, gleder jeg meg som en unge. Synd det er så lenge til det kommer ut, men det overlever jeg sikkert

EDIT: Hands-on for IGN og GameSpot. GameSpot har også et intervju med David Cage (intervjuet ligger også i saken deres), mannen bak Heavy Rain og Fahrenheit

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Ser helt fantastisk ut, og virker som et spill med en utrolig dybde! Jeg gleder meg enormt til å bruke mange timer i dette flotte spillet, og gå gjennom hver eneste krik og krok. Dette er et spill jeg kommer til å bruke god tid på å fullføre! :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor, men føler dette er et spill som jeg vil vite minst mulig om før jeg spiller det selv. Så holder meg langt unna alt som heter intervjuer, videoer og lange tekster. Dersom HR blir så revolusjonerende som jeg håper, så vil jeg at alt skal være nytt. Jeg vil ikke sitte igjen med følelsen av at dette har jeg sett før i traileren eller intervjuet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke satt meg noe særlig inn i Heavy Rain før jeg så dette intervjuet eller hva man nå skal kalle det, og det hele ser ganske så imponerende ut. Jeg må si at jeg lett hadde lagt inn en forhåndsbestilling om det var mulig hos mine vanlige butikker. Dessverre virker det som Heavy Rain ligger ganske langt frem i tid - selv om jeg håper at jeg tar feil! =

Om jeg ikke gledet meg før ser jeg i det minste frem til spillet nå!

Lenke til kommentar

Filmen ble litt for mye for min nettforbindelse, men det er sikkert like greit. Vil egentlig ikke vite for mye om spillet før det kommer som Dunedain også skrev.

Når det gjelder et såpass historiedrevet spill så kan det ødelegge en del å vite så mye om det.

Synd at det er så lenge til det kommer.

Får håpe det kommer til jul selv om de sier neste år. Hadde vært hyggelig å sitte inne på kalde dager med det spillet.

Får bare håpe at det ikke flopper helt. Så lenge de ikke drar inn Matrix, Terminator osv denne gangen så kan det bli bra. Det gikk vel litt fort for seg på slutten av produksjonen av Fahrenheit.

De må også passe på at action sekvensene ikke blir for mye styr som sist gang. Man fikk jo ikke med seg hva som skjedde på skjemen fordi man var så opptatt av å trykke riktig.

Det må være litt mer flyt i det.

Har uansett tro på at dette kan bli bra. :) Gleder meg.

Lenke til kommentar

Det er slike unike spill vi trenger, men jeg ser jo for meg en del som vil si at heavy rain er for ditt og for datt. Burde være mer likt genetrisk skyter 54 og som adventure spill x. Men hva er poenget, heavy rain er ett unikt spill og bør dømmes for det det er.

Jeg likte fahrenheit veldig godt, og slik det ser ut på videoen så er dette ett spill jeg vil spille gjennom sikkert 3-4-5 ganger.

Lenke til kommentar

Dette er jo garantert en salgs suksess, " Nudity sex and violance" :p

Grafikken var jo ikke mindre en nydelig og mulighetene med forskjellige historieutfall og hendelser som kan utspille seg på forskjellige måter ser virkelig spennende ut. Dessverre ser det vi har sett av gameplay sålangt ut som quicktime eventes galore. Mulig dette er eneste måten å få frem historien på, men ble litt skuffet.

Blir nok uansett et kjøp da et så historiedrevet spill virker spennede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...