TST Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Warner Bros. har annonsert Aragorn's Quest. Les hele saken Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Håper på et nytt Battle For Middle Earth, som er et av de mest episke strategispillene jeg har prøvd. Tror jeg må vente lenge, siden EA ikke har rettighetene lenger. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Kan de ikke heller lage et spill om jakten på Gollum før ringen skulle ødelegges evt et spill basert på noen av historiene i Silmarillion Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Når skal vi få se ett ordentlig Ringenes Herre spill? Gjerne noe som minner om et JRPG/whatever, sålenge det faktisk er bra gjennomført. Jeg er rimelig lei av å måtte spille spill som er middels på sitt beste for å kunne nyte Ringenes Herre i spillform. Utenom Battle For Middle Earth spillene og Two Towers er det jo ikke tvil om at de fleste andre er helt tullete. Gief me spill med samme atmosfære som filmene. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Har en anelse om at dette spille komme til å suge lut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det kan jo være at aldersgruppen spillet er myntet på, kommer til å synes det er morsomt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Er visst ikke bare EA som melker. Kjipt at Lotr: The White Council ble kansellert. Oblivion i Middle Earth kunne vært rått. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg visste ikke at EA mistet lisensen, men godt er det. Vet dog ikke om vi kan håpe på noen gode singleplayer RPGer i for det, for noe sier meg at Warner Bros ikke er mye bedre. Men som sagt, et Oblivion i Middle-Earth ville vært kult. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Ett godt igjennomført Oblivion stil LOTR-spill ville vært fantastisk, men jeg har liten tro på at vi noen gang vil få se det, ihvertfall ett som ville være verdt å spille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå