TSP Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Kanskje jeg tar en tur innom i kveld. Ikke sikker dog, kan hende jeg tar og drar til en av mine UKMD-favorittservere hvor jeg får vist mine forferdelige engelskkunnskaper. De har nemlig "fight night" i dag de og Dere får invitere meg til gruppen om dere vil, TSPreben. Og det vanker forumban til de som dominerer meg Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Utolig nok så fylte vi faktisk serveren i går, noe jeg er serdeles godt fornøyd med! Vet det er en god del som har Fight nights på lørdager i det tidsdraget! Vel vi kan lokke med bedre Rock the vote i dag enn i går. Også er det jo mange kjente og kjære nordmenn som spiller på serveren! Utrolig bra oppmøte fra gamer.no både av brukere admins og moderatorer. Hehehe ja vi kan vel alltids kjøre et sammarbeide der TSP? Om dem dominerer deg på serveren kan jeg jo alltids banne dem derfra og Sendte deg akkurat en invite til gruppa Vi satser på å kjøre i gang i syv tiden i kveld. Må jo snart leie en server som er større om aktiviteten vokser i dette tempoet! Vi dobles i anntall for annen hver uke! Vi starta først 8 stykker og nå er vi 32! i gruppa allså. I går så var vi 18 stykker på serveren noe som er kjempe bra! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Oppdatert førstepost. Utolig nok så fylte vi faktisk serveren i går, noe jeg er serdeles godt fornøyd med!Vet det er en god del som har Fight nights på lørdager i det tidsdraget! Vel vi kan lokke med bedre Rock the vote i dag enn i går. Også er det jo mange kjente og kjære nordmenn som spiller på serveren! Utrolig bra oppmøte fra gamer.no både av brukere admins og moderatorer. Hehehe ja vi kan vel alltids kjøre et sammarbeide der TSP? Om dem dominerer deg på serveren kan jeg jo alltids banne dem derfra og Sendte deg akkurat en invite til gruppa Vi satser på å kjøre i gang i syv tiden i kveld. Må jo snart leie en server som er større om aktiviteten vokser i dette tempoet! Vi dobles i anntall for annen hver uke! Vi starta først 8 stykker og nå er vi 32! i gruppa allså. I går så var vi 18 stykker på serveren noe som er kjempe bra! Hva får man med større plass? Flere spillere? Jeg syntes de 3 første medlemmene burde få admin rettigheter Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Vel admin rettigheter går ikke til dem som kommer først men til de jeg vet ikke vil missbruke dem! Man kan ødelegge veldig mye for di andre om man bare tlyser litt... Vi var 3 stk admins på servern og bare lekte med de forskjellige tingen man kan gjør og da var det rimelig kaos en periode! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg hadde ikke brukt admin rettigheter til tull. Men skjønner hvorfor du tror jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Eik_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor vil du være admin? Hyggelig i går med så mange folk, hadde det kjempegøy bortsett fra at jeg fikk hodepine av all den masingen deres. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor vil du være admin?Hyggelig i går med så mange folk, hadde det kjempegøy bortsett fra at jeg fikk hodepine av all den masingen deres. Forde jeg jeg har lyst til å prøve det. Du kan jo bare mute dem. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 13. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2009 Vel hele serveren i går satt og skravlet! Men tror det blir bedre i dag! Vi får slå av all talk og lage litt strategier og slikt! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Profil.. tror jeg. Funker det? Edit: http://steamcommunity.com/id/wartom Se der vettu Endret 17. juni 2009 av Wartom Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Det holder å bare skrive navnet du har på Steam Friends, mye enklere å legge deg til gruppen fra Steam. Har sendt en invite. Lenke til kommentar
Anthr0 Skrevet 17. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2009 Det holder å bare skrive navnet du har på Steam Friends, mye enklere å legge deg til gruppen fra Steam.Har sendt en invite. Hæ? Mulig krazy finner deg bare ved hjelp av steamfriends nick, men jeg gjør det ikke. Har prøvd å søke og det kommer ikke et eneste treff eller masse folk som heter det samme. Det er ikke veldig vanskelig å gi en link til profilen din. Hvis du gir link kan det føre til raskere invite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå